dilaraormanci 30 Ağustos 2017 16:05
Bir meslek grubu Gözden düşebilir. Aşağılanabilir. Hor görülebilir. Hatta artık ihtiyaç kalmadığı gerekçesiyle yürürlükten de kaldırabilir. Fakat o meslek grubu ve çevresinin mevcut iktidara oy vermeye devam etmesine ben gerçekten anlam veremiyorum. Sayın Su Bakanımız diyor ki, ben ölmediğim sürece Kurumuma Orman Mühendisi alınmasına göz yummayacağım. Biz hala elimiz böğrümüzde beklemeye ve umut etmeye devam ediyoruz.
0 4 Şikayet Et
dilaraormanci 27 Ağustos 2017 10:05
Hayırdır İnşallah. 2019 da hükümet mi düşecekmiş. Malum mu oldu duyum sağlam mı. Alım olacak dediğinize göre. Hadi bakalım hakkımızda Hayırlısı.
Düşüncesiz insanlar, onların kpss sine de uygulamalarına. Yeter artık yahu.Yeter .. Hiç bi beklentim yok son 2 aydır ve bundan sonra da olmayacak gözüküyor. Neymiş kpss 2018 de 350 ile 400 arasında alım yapılacakmış. Peki 2016 kpss ye girenler başka ülkenin mezunları mı ?? Hepsini Allaha havale ediyorum .
memedormuh, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
kamboocha 26 Ağustos 2017 14:29
Senin Sayın bakanın kendisi torpilci .kimi kime şikayet ediyosun
orman muhafaza memuru alımında mülakat kaldirilmalı başka çözüm yolu yok sayın bakanım torpil üstüne torpil dönüyor alimlarda yemeyin hakkimizi merkezi atamaya dönmeli
Mehmet0652, 3 ay önce
0 14 Şikayet Et
selimere 26 Ağustos 2017 14:14
Nerden buluyorlar bu adamları bilmem ki?
0 8 Şikayet Et
diş hemşiresi 26 Ağustos 2017 10:06
Sayılı üniversitede bölümü var zaten ne yani burada verilen eğitim yeterli değil buradaki hocalar vasıfsız bi de ben deneyeyim sizi mi diyor bu OGM !! Yıllardır atama bekleyen bu insanların vebali iki cihanda da üzerinizde affetmiyoruz liyakatsiz bu alımları asla affetmiyoruz !!!
0 17 Şikayet Et
315HSM 25 Ağustos 2017 18:34
Sn. Memurlar.net aynı şekilde 2014 ve 2016 orman mühendisi atamları yapıldı mülakat ile danıştay onlar içinde yürütmeyi durdurma kararı vermişti o atamlarda iptak olacak mı? Torpil ile yapılan tamlar iptal olacak mı? KPSS puan ile hak etmiş tercih sıralmasında ilk sıralarada oldoğu halde mülakat ile elenmiş olanlar için bir hak iadesi söz konusu olur mu? Saygılarımla,
0 34 Şikayet Et
dilaraormanci 25 Ağustos 2017 18:01
sen bakma o dediklerine. 2016 kpss ile de en az 600 700 alım yapılacaktı. 1500 e kadar çıkmıştı. yarı yarıya indiyse 4.5 alım yapılacak demektir.
Düşüncesiz insanlar, onların kpss sine de uygulamalarına. Yeter artık yahu.Yeter .. Hiç bi beklentim yok son 2 aydır ve bundan sonra da olmayacak gözüküyor. Neymiş kpss 2018 de 350 ile 400 arasında alım yapılacakmış. Peki 2016 kpss ye girenler başka ülkenin mezunları mı ?? Hepsini Allaha havale ediyorum .
memedormuh, 3 ay önce
2 11 Şikayet Et
memedormuh 25 Ağustos 2017 16:31
Düşüncesiz insanlar, onların kpss sine de uygulamalarına. Yeter artık yahu.Yeter .. Hiç bi beklentim yok son 2 aydır ve bundan sonra da olmayacak gözüküyor. Neymiş kpss 2018 de 350 ile 400 arasında alım yapılacakmış. Peki 2016 kpss ye girenler başka ülkenin mezunları mı ?? Hepsini Allaha havale ediyorum .
0 24 Şikayet Et
gizoş1922 25 Ağustos 2017 14:48
Bu bakana da veda edilmeli en kısa sürede
6 66 Şikayet Et
mühendiss61 25 Ağustos 2017 14:23
Muhafaza memurları ve orman mühendisleri bu konuda birlik olmak zorundadır. Hak hukuk adalet bizim yanımızda, yeter artık. Olmayan alımın mülakatını yapıyorlar utanmadan.
2 53 Şikayet Et
12