ceysuu3506 14 Eylül 2017 12:02
açıktan okudum memur oldum 3. yılım kimseyi mağdur etmedim vatandaşı mağdur eder açıktan okuyan ne demek ... memur olduğunda kimse süper donanımlı olarak işe başlamıyor...
Bu üniversiteler öğrencilere iş kapısı olarak değil eğitim seviyesini yükseltmek için açılmıştır. Yani Hakkari'de oturan dışarı çıkamayan kişiler de üniversite mezunu olsun, Türkiye'nin eğitim seviyesi yükselsin diye açılmıştır. Yoksa devlet üniversite açtı, o açılan üniversitelerden mezun olan öğrencilere de iş imkanı sağlamalıdır diye düz mantık bir yorum yapılması gerçekten saçma olur. Tamam bu zamanda üniversite mezunu olmayanları ne özel şirketler ne de devlet kurumları işe almıyor ama alım yaptığı kişi sayısı içerisine de giremeyecek düzeyde eğitimin yoksa bu senin suçundur. Yani sırf üniversite mezunu olayım sonra bir devlet kurumuna kapağı atayım diye düşünen çok insan var. Yani gidip her üniversitede bulunan hatta açıktan bile okunan bölümleri bitirip daha sonra da devlet bize iş versin diye düşünmek, devletin o kadrosuna giren kişinin ileride o kuruma işi düşen vatandaşları mağdur edeceğinin en büyük göstergesidir. Tamam devletin kurumlarında çalışanlar belli liyakate sahip olmayabilirler ama çoğu üniversitelinin istediği de o koltuğa sahip olup yan gelip yatarak maaşını almaktır.
c-siracoglu, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
c-siracoglu 13 Eylül 2017 12:41
Bu üniversiteler öğrencilere iş kapısı olarak değil eğitim seviyesini yükseltmek için açılmıştır. Yani Hakkari'de oturan dışarı çıkamayan kişiler de üniversite mezunu olsun, Türkiye'nin eğitim seviyesi yükselsin diye açılmıştır. Yoksa devlet üniversite açtı, o açılan üniversitelerden mezun olan öğrencilere de iş imkanı sağlamalıdır diye düz mantık bir yorum yapılması gerçekten saçma olur. Tamam bu zamanda üniversite mezunu olmayanları ne özel şirketler ne de devlet kurumları işe almıyor ama alım yaptığı kişi sayısı içerisine de giremeyecek düzeyde eğitimin yoksa bu senin suçundur. Yani sırf üniversite mezunu olayım sonra bir devlet kurumuna kapağı atayım diye düşünen çok insan var. Yani gidip her üniversitede bulunan hatta açıktan bile okunan bölümleri bitirip daha sonra da devlet bize iş versin diye düşünmek, devletin o kadrosuna giren kişinin ileride o kuruma işi düşen vatandaşları mağdur edeceğinin en büyük göstergesidir. Tamam devletin kurumlarında çalışanlar belli liyakate sahip olmayabilirler ama çoğu üniversitelinin istediği de o koltuğa sahip olup yan gelip yatarak maaşını almaktır.
Yorumu yazana cevap verene cevabım. Ne kadar ihtiyaç var o kadar alınıyorsa niye 200 tane boş çöp üniversite doldurdular memleketi? Ne kadar ihtiyaç varsa o kadar kontenjan ayrılsın üniversitelere.Boş ve çöp adamlar 200 250 300 puana üniversite okuyor yok böyle rezillik.4 yıllık lisans taban puanı 350 ve yukarısı olmalıdır!!!!!
akinkeskinofficial, 2 ay önce
10 4 Şikayet Et
AHmee58 13 Eylül 2017 09:55
Tamamdır, onada eyvallah! Tek suç şimdi vatandaşımınmı? Devletin yapmış oldugunu vatandaşa öğrencileremi yüklemek mi. Doğru...?
Yorumu yazana cevap verene cevabım. Ne kadar ihtiyaç var o kadar alınıyorsa niye 200 tane boş çöp üniversite doldurdular memleketi? Ne kadar ihtiyaç varsa o kadar kontenjan ayrılsın üniversitelere.Boş ve çöp adamlar 200 250 300 puana üniversite okuyor yok böyle rezillik.4 yıllık lisans taban puanı 350 ve yukarısı olmalıdır!!!!!
akinkeskinofficial, 2 ay önce
1 3 Şikayet Et
akinkeskinofficial 13 Eylül 2017 09:21
Yorumu yazana cevap verene cevabım. Ne kadar ihtiyaç var o kadar alınıyorsa niye 200 tane boş çöp üniversite doldurdular memleketi? Ne kadar ihtiyaç varsa o kadar kontenjan ayrılsın üniversitelere.Boş ve çöp adamlar 200 250 300 puana üniversite okuyor yok böyle rezillik.4 yıllık lisans taban puanı 350 ve yukarısı olmalıdır!!!!!
Senin tuzun kuru boş. Boş konusuyorsun.. Adam Üniversite yıllarına emek veriyor yıllarca sürünüyor ondan sonra özel sektörde 1400 tl ye talim mi olsun?
AHmee58, 2 ay önce
0 9 Şikayet Et
AHmee58 13 Eylül 2017 08:39
Senin tuzun kuru boş. Boş konusuyorsun.. Adam Üniversite yıllarına emek veriyor yıllarca sürünüyor ondan sonra özel sektörde 1400 tl ye talim mi olsun?
Dünya kadar alım yapıldı hala alım istiyorsunuz. Devlet işi gücü bıraksın memur alsın öyle mi? Ne kadar ihtiyaç varsa o kadar alınır. Özel sektör seçeneğini neden gözetmiyorsunuz anlamıyorum..
neselie, 2 ay önce
0 16 Şikayet Et
alperburahann 13 Eylül 2017 01:15
havuz medyası 80 milyonla adeta dalga geçiyor ! yazıklar olsun bu millet ne zaman uyanacak yeter artık bıktık bunlardan
2 21 Şikayet Et
Adcet 12 Eylül 2017 23:18
Trt de bile alt yazı geçti. Ilk once algı yapıyorlar sonra gerceklestiriyorlar. Ama neden geçici 30000 memur?
0 14 Şikayet Et
Freemanxidea 12 Eylül 2017 16:46
Böyle haberler ile hükumete oy kazandırmaya çalışıyorlar iste. Devlet 20 bin öğretmen aldı. O ilani 3-4 ay boyunca yaptilar. Vatandaşta her ay 20 bin öğretmen alınıyormuş gibi bir izlenim bıraktılar. Valla bize de yazık vatandaşa da. Keske herkes sizin gibi olsa memurlar.net
4 84 Şikayet Et
EnesCo 12 Eylül 2017 16:22
Haber için kutlarım. Şu gazete, bu gazete uydurma haber yapıyor diye haber yapmak her sitenin harcı değil. Ayrı bir konu. Sizde de mevcut Gazete Manşetleri bu siteden takip ediyorum genellikle. Şu Takvim Gazetesinin Emeklilerinin duygularıyla oynayan manşetlerini de lütfen haber yapın. Yaşlı insanları yalan haberlerinize alet etmeyin diye..! Takvim'in manşetlerine göre emekliler son bir ayda binlerce lira zam almalı. 02.09.2017 Emekliye Bayram Müjdesi... 03.09.2017 Emekliye 2199 lira... 07.09.2017 Emekliye Üçlü Zam Hesabı ve dünkü manşet Emekliye 600 Lira Promosyon. Medyamızın hali içler acısı. Çöplük gibi valla. Doğru bilgiye ulaşmak çok zor oluyor.
3 77 Şikayet Et
aydinbilge01 12 Eylül 2017 16:08
memurlar.net 3.dönem toplu sözleşmede "Madde 36 (2) 657 sayılı Kanunun 4 üncü maddesinin (C) fıkrası kapsamında tam zamanlı çalışan geçici personelin sözleşmeli personel pozisyonlarına geçirilebilmeleri konusunda çalışma yapılacaktır" denilmektedir bunu istinaden böyle bir çalışma yapılmış mıdır yapıldı ise sonucu nedir lütfen sesimizi duyurabilir misiniz?
2 16 Şikayet Et
1234