yurdacan 12 Ekim 2017 23:08
tekniker olmama ragmen tekniker atandim fakat 5 yil sonra kurumum kadromu sebepsiz teknisyen kadrosuna cevirmistir.teknisyen kadrosunda yillardir calismaktayim durumu kamu denetciligi kurumu ile paylastim kamu denetcisi huseyin yuruk adaletli bir karar vermisti ama bas denetci bana red cevabi verdi ordan aldigim cevabi TBMM dilekce komisyonuna gonderdim gelen cevap bir islem yapamayiz oldu.tum bunlara ragmen mahkemeye basvurumun sonucunu bekliyorum.adalet yerini bulurmu bilmiyorum.kamu denetciligi kanunlara ragmen hakkaniyetli olamadi.
0 3 Şikayet Et
ahmetbozkurt0145 11 Ekim 2017 23:20
Kardeşim sizde de sorun var belli de bizde yokmu sanıyorsun hizmetli yada teknisyen yardımcılığı şoför olmak ayıp değil ekmek kazanılıyor ama bizde de öğretmenlik mühendislik bitirip bu işleri yapan var kaldı ki myo da değil yani acıyorum bu sisteme teknik kadrolara giren meslek lisesi mezunu teknikerlik mühendislik bitirsin maaşı artıyor gih yh de çalışan bitirsin hiçbirşey yok(teknisyen ünvanıyla teknikerlik yada mühendislik maaşı alıyorlar)yazık kanuna bak kardeşim devlet olarak yararlanıyorsan adamdan tekniker mühendis olarak ver o zaman da mantıklı bir bahane bulalım kendimize yada gih yh lere de ver maaş artışı hakkımız varsa bu kanunları yapanlara haram olsun
Yahu o da birşey mi EGM'de 15 yildir sivil personele GYS acilmiyor ve nice meslek yuksekokul mezunu 15 yildir teknisyen yardimciligi yapiyor. Bir elinde pasoas bir elinde cay tepsisi..
hasan6152, 2 ay önce
2 4 Şikayet Et
hasan6152 11 Ekim 2017 22:45
Yahu o da birşey mi EGM'de 15 yildir sivil personele GYS acilmiyor ve nice meslek yuksekokul mezunu 15 yildir teknisyen yardimciligi yapiyor. Bir elinde pasoas bir elinde cay tepsisi..
4 1 Şikayet Et
ahmetbozkurt0145 11 Ekim 2017 19:11
AFAD personeliyiz kurumdaki düzensizliklerden bıktık bir sınav açmayı bırakın görevde yükselme ve ünvan değişikliği yönetmeliği çıkarmayı bile beceremediler mahkemelik oldu değiştirildi acaba AFAD Ankara da başkanlık da çalışanlar bu sınavın olmasını istemiyorlar mı diye insanın aklına geliyor sonuçta başka kurumlardan transferle müdür mühendis vs vs torpille geliniyor.Hakkımız yeniyor ama allah görüyor!
1 6 Şikayet Et
ahmetbozkurt0145 11 Ekim 2017 19:06
Valla bekliyoruz kardeşim ama sağolsun sendikalar bu işin çok üstüne gidiyorlar yıllardır açılacak bu sınav Mühendisiz ama ünvan değişikliği olmadığı için gih kadrosundayız AFAD'da herkes kaçmak istioyr bu sebepten kurum içindeki düzensizliklerden...
AFAD personeli görevde yükselme sınavı bekliyor
sade-müh71, 2 ay önce
1 7 Şikayet Et
TURAN ALP 11 Ekim 2017 16:35
o tarihlerde meslek lisesinden mezun olup teknisyen olarak çalışmayanlar demek ki şimdi müracaat etse (ustalık ve usta öğretici belgeside olan)teknisyen olabiliyor demektir,öylemi???
o zaman sınav yoktu.
selimere, 2 ay önce
6 1 Şikayet Et
sade-müh71 11 Ekim 2017 16:08
AFAD personeli görevde yükselme sınavı bekliyor
2 8 Şikayet Et
selimere 11 Ekim 2017 15:48
o zaman sınav yoktu.
1992 yılına kadar end.meslek liselerinden mezun olanlar "sınavsız teknisyen olarak atanıyordu..bu nasıl acaba..?
TURAN ALP, 2 ay önce
2 3 Şikayet Et
TURAN ALP 11 Ekim 2017 15:08
1992 yılına kadar end.meslek liselerinden mezun olanlar "sınavsız teknisyen olarak atanıyordu..bu nasıl acaba..?
3 3 Şikayet Et