Ç.M.B 22 Kasım 2017 16:59
ek görev yok mu?8 saat mi çalışıyorum?12/12 yok mu ?sen istanbuldaki arkadaşlar ile karıştırdın herhalde burası Diyarbakır valilik oluru ile bu dediklerinin hepsini fazlası ile yapıyoruz.sizinde yolunuz açık olsun sizin düşündüğünüz sistemle birgün bile çalışmadık.
Herkes hakkını arasın buna eyvallah. Varsa sıkıntınız buda çözülmeli bunada eyvallah. Ama hak ararken haksız karşılaştırma yapılmamalı. Polis ile aynı işi yapıyoruz demişsin.8 saat çalışıyorsun, başınızda polis olmadan adım atamıyorsunuz, 12 12ye dönme derdiniz yok, sorumluluk yok, ek görev yok. Yolunuz açık olsun
zaguma, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
zaguma 20 Ekim 2017 17:05
Herkes hakkını arasın buna eyvallah. Varsa sıkıntınız buda çözülmeli bunada eyvallah. Ama hak ararken haksız karşılaştırma yapılmamalı. Polis ile aynı işi yapıyoruz demişsin.8 saat çalışıyorsun, başınızda polis olmadan adım atamıyorsunuz, 12 12ye dönme derdiniz yok, sorumluluk yok, ek görev yok. Yolunuz açık olsun
hak aramak için yıllar mı geçmeli işte bu yüzden kaybediyoruz hakkımız yeniliyor...
Ç.M.B, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
Ç.M.B 17 Ekim 2017 17:53
hak aramak için yıllar mı geçmeli işte bu yüzden kaybediyoruz hakkımız yeniliyor...
Kaç gün oldu sen işe başlayalıda hk istiyosun hele bi 50 sene gecsin ozmn iste kardeş ayrıyeten bize söylenen her zaman bişey vardır beğenmiyorsan istifa et ??. Sende hoşgeldin aramızaa
derdiyokk, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
derdiyokk 13 Ekim 2017 15:16
Kaç gün oldu sen işe başlayalıda hk istiyosun hele bi 50 sene gecsin ozmn iste kardeş ayrıyeten bize söylenen her zaman bişey vardır beğenmiyorsan istifa et ??. Sende hoşgeldin aramızaa
bu çarşı ve mahalle bekçilerinin akıbeti ne olacak acaba ?bir üvey evlat varsa buda ç.m.b lerdi.Ne zaman tayın açılacak ne zaman yıpranma hakları verilecek?Seçime az kaldı. sözleşmeli uzm.çvş lara bile tayın verirken polis memurları ile aynı işi yapan ç.m.b lere neden verilmiyor bu haklar?
Ç.M.B, 2 ay önce
0 3 Şikayet Et
mehmetdmrbg 13 Ekim 2017 14:57
Personeline işkence yapan tek kurum emniyet Allah sonunu hayir etsin bu devran boyle gitmez elbet
0 3 Şikayet Et
OneManBand 12 Ekim 2017 21:49
Bunu daha tercihler başlamadan rahat ilçenin karakoluna telefon edip "kardeş benim tayinim oraya çıkacak nasıl orda çalışma sistemi" diye soran yüzsüz torpilcilere anlatın. Bu ülkeden torpili kaldırırsanız sorunların çoğu kendiliğinden çözülür.
0 14 Şikayet Et
callmaster 12 Ekim 2017 19:39
özellikle büyük şehirlerde olması gereken budur.
0 7 Şikayet Et
ultraky 12 Ekim 2017 19:09
Memurlar nete teşekkürlerimi iletiyorum
0 10 Şikayet Et
bulgur-15 12 Ekim 2017 18:04
Haber için teşekkürler memurlar.net
0 13 Şikayet Et
Ç.M.B 12 Ekim 2017 14:02
halinize şükredin ç.m.b ler ne yapsın?
Ülkenin üvey evlatları.. Polis Memurları..
polis17, 2 ay önce
27 1 Şikayet Et
12