Koçakere 12 Ekim 2017 11:39
82,41 mğbaşir gelir inşallah hangi şehir olur
3 0 Şikayet Et
Evliveİşsiz 11 Ekim 2017 11:24
Yahu 6bin+ personel diyorlar ama mantıken yalan bu. Her ikisine de aynı kişiler başvurabilecek. Parça parça alım yapsanız da yerleşenler diğerine başvurmak zorunda kalmasa ve diğer sıralamaya giremeyecek olanlardan, yerleşenlerin sayısı kadarı da sıralamaya girebilse? 2-3 bin kişi boşu boşuna başvuru yapmış olacak bu haliyle. Askeriye de mantık aranmaz derlerdi, kamu da da mantık aranmıyor anlaşılan.
3 4 Şikayet Et
Ahmet-23 11 Ekim 2017 00:50
Neden Elazığlı? :D
Alınanların çoğu Elazığlı olcaktır. Diğerleri de referansı olanlar :) Bunlardan biri yoksa uğraşmayın !
SHU02, 2 ay önce
2 0 Şikayet Et
seranat1 10 Ekim 2017 23:34
İzmir alımları için denizlide sınava girmek ne alaka şimdi? şaka sandım gerçekmiş :)
6 4 Şikayet Et
ysntzn1990 10 Ekim 2017 19:47
yaklaşık 6 yıllık infaz ve koruma memuruyum. tecrübeme dayanarak derim ki: infaz ve koruma memurluğuna dayı torpiliyle geçecek olanlar hiç bu mesleğe yönelmesin. dayınız varsa başka memurluğa girin. çünkü dayı torpiliyle bu mesleğe gelenlerin ekseriyeti yatış peşinde, iş yaptıramıyoruz. meslek zor vesselam...
6 22 Şikayet Et
maraton27 10 Ekim 2017 18:02
merhabA alımlar içinDE makina tekniSyENi VaRmı acabA
6 4 Şikayet Et
Laborant. 10 Ekim 2017 16:26
Arkadaşlar aklımda birkaç soru var. Bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatırlarsa duacıları olacam. 1-Zabıt katipliği için adalet veya dengi yüksek okullardan mezun olma şartı mı var yoksa o bölümlerin avantajı mı var? 2- Zabıt katipliği için bilgisayar ile ilgili belge isteniyor ya.. İlk okul, orta okul veya lisede görülen bilgisayar dersi belgelendirilirse yetiyor mu? 3- Diyarbakır zabıt katipliği için başvurduktan sonra, Diyarbakır İKM için de başvurabiliyor muyum? Önceliğim katiplik olduğu için.
8 6 Şikayet Et
SHU02 10 Ekim 2017 16:13
Alınanların çoğu Elazığlı olcaktır. Diğerleri de referansı olanlar :) Bunlardan biri yoksa uğraşmayın !
13 11 Şikayet Et
ackenbenbendegilim 10 Ekim 2017 14:40
saldırın açlar saldırın ilan çıktı. aç karnınızı doyurmak için yemek saldıırn ilana başvurunnnnn torpilinizi bulun atanınnnn açlarrrrr yoksullarrrr
59 24 Şikayet Et
kpss2020 10 Ekim 2017 14:39
kadrolar öğretmen adaylarına verilmelidir. öncelik eğitim.
90 9 Şikayet Et
123