bilaldogan91 13 Ekim 2017 11:43
arkadaşlar rabbim bu hükümete akıl fikir versin evlendim 2 yılda 360 gün prim 5 gün kala 4 yılda 720 gün oldu şimdi tam 1 yıl daha bekledim şimdide 3 ay tayin durduruldu diyor aile bütünlüğünden bahseden hükümetimiz nerde acaba sayın başkanımız recep tayyip erdoğan inanın bunları bilmiyor haberi yok haberi olsa bunların işine hemen son verir mutlaka birşey yapar yazıklar olsun bu insanlara ki bu süreç içerisinde askerlik borçlanmasını yapılandırırsan olur dediler onu da yapılandırdık yine olmadı bizim bu ülkede hakkımız savunacak akparti üyesi bir tane millet vekili bakan yok yazıklar olsun recep tayyip erdoğan tek başına ne yapsın öznur çalık bülent tüfekci nurettin yaşar mustafa şahin recep akdağ hepinize tek tek söyledim bu sorunu hanginiz dinledikten sonra en ufak bir girişimde bulundunuz bu sorunu çözmek için reis duy sesimizi
0 0 Şikayet Et
shuhammudi 12 Ekim 2017 11:12
arkadaş lütfen evlenmesin. Bu anlayışla bir aile kurması sağlıklı olmaz.
Bence atandıklarına şükür etmeliler. Keşke atansaydım da eşimden uzak olmaya razıyım diyen insanları tanıyorum. İnsan oğlu işte gözü doymuyor. Önce atama olsun istiyorlar sonra yok eş durumu eşimin yanına geçeyim.....
Mühendiskübra, 2 ay önce
6 7 Şikayet Et
shuhammudi 12 Ekim 2017 11:08
Sağlık Bakanlığı 30 eylül yönetmelik öncesi hakkı olan personellere dahi eş durumu tayini yaptırmayıp hakkını gasp etmesi ve bu birleştirme yüzünden personellerini mağdur etmesi sorununu çözün artık bakan.
0 12 Şikayet Et
tugulka 12 Ekim 2017 00:33
Ya hepsi az çok düzeldi de, sağlık bakanlığı ve milli eğitim bir iflah olmadı arkadaş. Hastaya sıkıntı, personeline ızdırap.. Sorun ne neyi beceremiyorsunuz?
0 7 Şikayet Et
ibrahimaneztesi56 11 Ekim 2017 23:20
sayın bakanın soruştumalar bitti demesi ve 3233 kişinin hala beklemesini de haber yapar mısınız?!
0 7 Şikayet Et
known 11 Ekim 2017 18:45
Haber yaptığınız için çok teşekkür ederim. Eş durumunu bilmem arkadaşlar haklı olabilir ama benim annem çok hasta ve sağlık sebebi ile sağlık bakanlığına her gittiğimde bu işlere bakan Seyhan hanım harıl harıl çalışıyor. Ama lütfen inanın dayanacak ne senelik iznimiz kaldı nede rapor. Lütfen Sayın Bakanım kurunuz şu komisyonuda işimize bakalım.
0 19 Şikayet Et
serferaz 11 Ekim 2017 18:03
Kübra kuyuya taş atmış kırk tayin bekleyen cikaramiyor..ya miktir edin sorunlarınızı yazın. Bilen varsa duyumunu yazsın şu gün olacak yada olmayacak desin Kübra m.a.l ına kizdiginizda sorun çözülmüş mu oluyor. .eminim tüm memurlar burayı okuyor. Sağlık bakanlık takiker dahil Şuraya adam gibi bir bilgilendirme yazsalar ne olur sanki Tabi parcalanana aile ve yarın kira odeyeyim mi odemeyeyim mi tayin çıkar mı çıkmaz mi diye mağdur olan kendileri değil
0 11 Şikayet Et
ahmet türkaslan 11 Ekim 2017 17:37
2015 Kasım da 4 B li hemşire olarak atandı eşim hala bir araya gelemedik. Dönemini bekle diyorlar, döneminde yer açılmıyor yine bekliyorsun bu sefer döneminde hiç açmıyorlar. Aile parçalama bakanlığında anne çocuk bi yerde baba bi yerde bişey istemiyorum sadece bir açıklama yapta olmayacaksa istifasını verecek eşim. Bi açıklama ya... Atanayımda diyen beyinden yoksun kişi herşey para mı. Kanunen tanınan hakkı görmezden gelmenin açılımıdır Sağlık Bakanlığı...
0 15 Şikayet Et
bedirhan1292 11 Ekim 2017 15:49
4b li personel temmuz ayı eş durum tayini hiç açılmadı neden bu konu gündeme gelmiyor memurlar net bu konuyu iyice araştırmalı ocak ayında yapıldı ama temmuz ayı hala yapılmadı
0 12 Şikayet Et
stuka 11 Ekim 2017 14:25
atandıktan sonra insanlar eşlerinden ayrı mı yaşayacak ya da hastalarının yanında olmayacaklar mı? ilerde aynı sorunları sende yaşarsan görürsün gününü.