efrasiyab81 15 Ekim 2017 00:26
Ne mutlu Türküm diyene dediler kurtuldular :) böyle bir komik video vardı beyefendi neden terörist oldunuz diye soruyordu adam anlatıyordu mecbur kaldım falan en sonunda bu cümleyi söyleyip teslim olunca sorun bitiyordu. Her neyse terörist terörist tir ister şu ister bu yakalayınca affetmeyeksin
17 bin pkklı öğretmen vardı ne oldu unutuldu gitti ! kamuda pkklı istemiyoruz !
alperburahann, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
fatihodbsı 14 Ekim 2017 17:07
kesin
bi ara bank asya emeklilikten bes yapmıştım. güvenlik soruşturmasına takılırmıyım acaba bilen varsa ???
altun_603, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
fatihodbsı 14 Ekim 2017 16:58
Atsubaylık egitiminden 1 ay önce çıkarıldım mezunıyetıme 3 gün kala. sebep (4. derece akraba kuzen). halbuki iletşimimim ve ilişiğim yoktu. Uzaktan kan bağı sadece. Böyle araştrılmadan tek kalemde insan hayatı harcanılıyor.
0 5 Şikayet Et
burakoz78 14 Ekim 2017 12:03
Bende dersaneye gittiğim için subaylıktan elendim fetöcümüyüm şİmdi ?
2 8 Şikayet Et
sansarselim 13 Ekim 2017 20:33
Fetöden çok pkklıların güvenlik soruşturması yapılması lazım. Terör eylemlerine katılan en ufak sempatisi olan memur olmamalı.
1 13 Şikayet Et
Bamu 13 Ekim 2017 20:23
Halk güvenlik soruşturması yapanların güvenlik soruşturmasının yapılıp yapılmadığını merakediyor!
2 19 Şikayet Et
merttan 13 Ekim 2017 19:51
Evet kişilerin Adli kaydı Arşiv kaydı siliniyor kanun ile fakat yönerge ile kanunu olmadan , tutulması Anayasanın 2, 5 , 13 , 17 , 20 Maddelerine aykırıdır Bir kayıt kanun ile kaldırılıyorsa kaldırılmış olmalıdır ,Adam suç işlemiş dolandırıcılık sahtecilik vs vs işte aklınıza ne gelirse 15 yıl geçmiş kaydı kanun ile kaldırılmış fakat yönerge ile tutulması Anayasaya aykrıdır Ölçülülük ilkesi , ile hakkın özüne aykırı iş ve işlemler Anayasaya aykırıdır
0 4 Şikayet Et
kurtuluş01 13 Ekim 2017 16:58
Efendiler bana zulüm etmeyin. Dayanacak gücüm yok. İçim yanıyor içim. Halk fetöden nefret edip günü geldiğinde nasıl yok ettiyse birçok kişiyi fetö torbasına koyup da kendinizden nefret ettirmeyin. Ben ilk mülakattan 2007 yılında elendim beni eleyen belediye başkanı fetöcü olduğundan tutuklandı ikinci mülakattan 2014 yılında guydan elendim beni eleyen mülakat komisyon başkanı fetöden dolayı görevden atıldı. Şimdi beni fetöcülükle aynı torbaya koymak akla, vicdana, imana, dine, vatan severliğe sığar mı
2 16 Şikayet Et
kurtuluş01 13 Ekim 2017 15:51
6 kez mülakattan elendim acaba ben de mi güvenlik soruşturması sonucu mülakattan eleniyorum. Eğer öyle ise sebebini söylesinler. Ben bir sebep bulamıyorum, yok benim bilmediğim sebebi onlar biliyorlarsa izin veriyorum beni dünyaya ilan etsinler benimle birlikte dünyada görsün 6 kez mülakattan elenme sebebimi.
0 8 Şikayet Et
ali akkkk 13 Ekim 2017 15:42
Sacma sapan bi istihbarat raporuyla sinava girip kazandigim hakkimi vermiyorlar 5 yil sinqva hazirlan en sonunda kazan ve desinler guvenlik sorusturmasi olumsuz adalete bak boyle işmi olur terorist olsam niye bu kadar okul okuyayim dersaneden cikmayip ders calisayimki istihbarat bunu gormezde hesabina geleni goruyor
0 10 Şikayet Et
1234567