polce_028 12 Ekim 2017 22:01
Sirbistanda bismillahsiz kesilen hayvanlar turkiye ye gelecek simdi gelen etlerede helal damgasi vuruldu mu helal olurmu ? Hadi bir fetva ver görelim!
Elhamdülillah!.. Cenab-ı Allah'a şükürler olsun geç de olsa yerinde ve isabetli bir karar. Bu kadar müslümanın yaşadığı bir ülkede bunun çoktan olması lazım idi. Tebrikler yapan ve sebep olanlara...
Grbnysf, 2 ay önce
1 7 Şikayet Et
paspartü 12 Ekim 2017 14:24
bir dakika tarım bakanı 2.5 ayda halk ucuz et yiyecek demişti meğer ithalatmış olay hııımmmmmm....
0 22 Şikayet Et
gakkoos23 12 Ekim 2017 14:10
büyük rüşvetler dönecek haram ama parayı veren helal olacak benim Helal Akreditasyoncum işini bilir diyecekler
1 28 Şikayet Et
egematc 12 Ekim 2017 12:09
Komik komik yorum yapmayın ya.. Bu kurum kurulunca sanki her ürün helal sertifikalı olacak :) Helal sertifikası almak isteyenlere yönelik bu...
0 31 Şikayet Et
endmuhh 12 Ekim 2017 12:06
gerekli idi.
11 2 Şikayet Et
Obirmemurolmalı 12 Ekim 2017 11:44
Şimdi bu kurum Sırbistan la yapmış olduğumuz ithal etin besmele çekilerek hayvanı incitmeden kesip kesmediğini mi denetleyecek ? Vallahi çok gerekliydi böylesi millet çünkü et balık kurumunda bunları hep göz önünde tutuyor alırken besmelesine değil fiyatına bakıyor boş işler bunlar erzuruma karsa o bölgenin insanına teşvik ver oradakiler zaten atadan bu yana hayvancılık yapıyor 50 kişinin maaşını çiftçiye ver sana en helalinden üretim yapar ama kime söylüyorsun burdakilere baksana alkış kıyamet olmazsa olmaz gibi davranıyorlar şimdiden
6 23 Şikayet Et
kerimov 12 Ekim 2017 10:16
Aile bakanına toplam sayının yarısı kadar kontenjan ayrılsın en iyi o ve yakınları bilir.
0 13 Şikayet Et
yagmurbey5045 12 Ekim 2017 09:17
eliniz değmişken faizlere de el atın helalı haramı biliyorsak eğer fazini haram oldugunuda unutmayalım
2 56 Şikayet Et
reis3401 12 Ekim 2017 09:15
50 kişiyi daha yatırıp bedavadan maaş verecekler. Bunların başlarınada şef, sorumlu, müdür, sekreter, genel müdür, falan fistan yığma bir yığın kadro daha veriip bu sayıyı 100 ü geçirirler. Allah akıl fikir versin.
5 41 Şikayet Et
takmareis 12 Ekim 2017 08:35
Bravo...
2 8 Şikayet Et
1234