englli47 02 Ağustos 2019 15:31
bu kadar buyuk hastaneler açılıyor ama personel alınmıyor
3 1 Şikayet Et
66bozoklu 24 Temmuz 2019 13:12
lisans mezunları için yaş şartı tetrar düzenlenmeli ve en az 35 yaş olmalıdır. ömür uzadı emeklilik yaşı uzadı ama işe girişteki yaş şartı hala düşük. 35 yapın en az.
4 0 Şikayet Et
rogerwishman 04 Mayıs 2019 22:11
kİrlİ sİyaset, yalan sözler 2005 yerel seçim vaadi: (ek ders ücretleri 10 tl olacak. (oldu, ama 10 yıl sonra 2015 yılında.) 24 haziran 2018 seçim vaatleri: (- polis, öğretmen, hemşire ve din görevlilerimizin emeklilik ek göstergelerini 3 bin 600'e çıkaracağız.) 24 kasım 2018 komik müjdeli haber: (öğretmenlere müze ve 1 gün İnternet bedava) 06 aralık açıklama: ( "3.600 ek gösterge konusunda, sağlık hizmetleri, emniyet ve öğretmenlerle ilgili bir değerlendirme yapılıyor ama bir bakıyorsunuz, tüm kamu personeli için talep ediliyor. bu olmaz. ben doğru bulmuyorum. cumhurbaşkanımız talimat verirse, gereğini yaparız" ) haber : 3600 ek gösterge seçim öncesi çıkarılacak. haber: 31 mart yerel seçim sonrası meclise gelecek haber: 24 nisan meclis açılınca 3600 görüşülecek. haber: 3600 mayıs-haziran ayında mutlaka çıkarılacak. verdiğimiz sözün arkasındayız. haber: 3600, 2020 yılına kalabilir. maytap mı geçiyor sunuz? vermeyeceğiz deyin de bari oyalama ve yine seçim kandırması olmasın. bıktım sizin verdiğiniz ve tutmadığınız sözlerden. size güvenim kalmadı. emeklilik dilekçem hazır. verseniz de vermeseniz de emekli oluyorum.
4 10 Şikayet Et
trbzn1461 19 Kasım 2018 06:53
Görevde Yükselme sınavında hakkı yenen birçok kişi adına sesimize ses olmanızı beklemekteyiz. Yine de katkılarınız için müteşekkiriz. BAHÇE. ZİRAATİ mezunu biri VAN ilinde yazılı 70 aldı ve sözlüden 92 verilerek 4. Sıradakn TEKNİSYEN!yapılmak isteniyor. Sizce de garip ve utanç verici ve zaman kaybı ve israf olmaz mı bu memleketin parasına insanına ve mukadderatına. EL İNSAF.
9 7 Şikayet Et
Soktay-85 11 Ağustos 2018 20:38
******* Selamün aleyküm; Değerli ülkedaşlarım, Hazır gündem oluşmuşken; Birçok kardeşimde aynı ruh hali oluşmuşken; Varmısınız tüm dış borçlardan kurtulmak için en az 1 maaşımızı, bize ecdaddan yadigar şu cennet vatan İçin feda etmeye; Bu dolar mahkumiyetinden memleketi kurtarmaya, Her türlü devalüasyonun sıkıntısını zaten biz çekiyoruz, Eğrilik başladığı yerden düzeltilirmiş derler, Bizde önce şu ülkemizin borcunu temizleyip, memleketimizi selamete çıkaralım inşallah. Sonrada kendi paramızı atalarımız gibi altın cinsinden basıp, maaşları, her türlü alış verişi altın olarak yapıp kurtulalım şu illetten. Önce kampanya başlatıp en az bir maaşımızı bağışlamaya varmısınız...... Ön ayak olacak yetkililerden de haber beklerim,,, Başlatırsak bu iş kartopu gibi büyüyecektir, Hayra sebep olan hayrı işlemiş gibidir. Not: Merkez bankasınca belirlenecek bir iban numarasının duyurulması halinde bu iş nihayete erdirilecektir inşallah
66 28 Şikayet Et
oganeson 29 Temmuz 2018 20:04
Kişilerin bilgileri saklı kalıyor mu?
10 18 Şikayet Et
derbeder0184 17 Temmuz 2018 13:40
Açıkta olan memurların ohal bitiminde iade olmaları gerekmiyor mu 2 yıldır açıkta bekleyenler var yeni yasa teklifinde bile 1 yıl açıkta bekletilebilir diyor kanun kişinin lehine odugu için yeni çıkacak yasa mevcut açıktakileri kapsamaması gerekmiyor mu? Ohal bitince memurların açıkta birgün dahi bekletilmemesi gerekiyor kanun bu yönde haber yaparsanız çok iyi olur bir çok kesimi aydınlatmış olursunuz
5 10 Şikayet Et
strokkerr 29 Ekim 2017 03:18
Ücret verirseniz haber yollarız. O kadar reklam var şu sitede. Reklam sitesi mi haber sitesi mi. Utanın.
22 147 Şikayet Et
alperen145306 28 Ekim 2017 23:54
Kriter diyorlar hic birisi yok ha birde bu fetoşlarin unlu birseyi varmis aciga alindiktan sonra tvden ogrendim makbule mi makrube ki neyse iste ondan yiyen siyasileri alsinlar gorevden nokta.
16 38 Şikayet Et
sahinahmet 28 Ekim 2017 23:20
ben bir yolsuzluk olayını yazdım sağolsunlar aradılar detayları sordular. anlattım herşeyiyle belgeleri gönderdim ama henüz bakılmaış olduğunu gördüm. bu belgeler önemli
10 48 Şikayet Et
12