Harward 27 Kasım 2017 09:22
Şaşırmadım, kendi yaşananlardan suçlu ama herkesi cezalandırıyor böyle şeyler yaparak..Kpsssiz alıma hayır burada insanlar neden puan alıyor o zaman devlet insanları kandırıyor mu iş vaadiyle? Yarın birgün başka alanlarda da bu yaşanırsa ne olacak, ona oldu bende isterim derse?
0 0 Şikayet Et
İkm att 15 Kasım 2017 12:51
şimdi biz buna nasıl geçiş yapıcaz arkadaslar bılgısı olan varmı
0 2 Şikayet Et
ALTÜSTDEVRE 14 Kasım 2017 22:28
Şartlar arasında torpilli olmak nerde onu göremedim
0 19 Şikayet Et
Reiscan40 14 Kasım 2017 22:23
Şimdi 7 yılı dolduran uzman .çvş lar nasıl gececek belediyeye biraz karıştı geçiş olacakmı belediyeye
6 0 Şikayet Et
pnjb45 14 Kasım 2017 22:16
arkadaş bu ne demek siz kim oluyorsunuz da insanlari hainlikle suçluyorsunuz hangi delil ile,meslegini ifa ediyorsun ve ucretini aliyorsun begenmiyorsaniz birakin görevnizi.insanlar KPSS'de 85-90 ile atanamiyorken ne önceliği size taninacak,Allah bütün askerlerimize guc kuvvet versin ama bu şekilde mesleginizi aşagiliyorsunuz, yanlış bana göre yaptiginiz.bu arada 15 ay askerlik hizmetimi de yaptım
1 1 Şikayet Et
Yerelci1988 14 Kasım 2017 22:00
belediyelerde calisma önceligi önlısans yerel yönetım mezunlarına verılmelıyken tam tersı "0""sıfır" kadro ! ! ! !devlet personel başkanlıgı bize neden kadro vermıyor? ? ?özel sektörde çalışma alanımız yok mecburuz kpssye.
2 3 Şikayet Et
farfan34 14 Kasım 2017 19:25
Askerlik şartı getirin peki memuriyete
3 3 Şikayet Et
farfan34 14 Kasım 2017 19:24
Buna eksi veren hainler gidin askerlik yapın önce uzman çavuşlar canıyla ödüyor bedeli parayla değil
7 yıl görev yapmış uzman çavuşlara öncelik verilmeli.
Sözlesmeliuzmancvs, 2 ay önce
15 4 Şikayet Et
Serdar Tercan 14 Kasım 2017 15:26
Zabita memurlugu zor meslek belediyeler maalesef kanunlar yerine siyasetcilerin m.üyeleri ve tanidiklarinin kanunu isletiyorlar
1 8 Şikayet Et