pandoraz 20 Kasım 2017 15:22
Devlet iyi güzel memur yapıyor da engelli ailesiyle birlikte memleketinden 1500km. uzağa gidiyor memur oldum diye ondan sonra başlıyor sıkıntı hiç bir şekilde üniversitelerde tayin olayı yok nakil olayı da engelli kendine memleketinden bir kurum bulacak rektör de muvafakat için onay verecek beş yıldan sonra kendi memleketine dönecek yandık ki ne yandık...
1 0 Şikayet Et
angeli521 20 Kasım 2017 08:47
15 yıl yüzde dört engelli çalıştırma zorunluluğu olmasına rağmen alım yapmadı devlet şimdi alıyor daha yüzde 3 bile olmadı bir salak çıkmış neden alıyor diyor çünki onların da hakkı be kör adam
Çok güzel bi haber ama biraz da normal insanlar düşünülse keşke memur olabilmek için engelli yada sosyal hizmetlerden çıkmak mı lazım ?
iSBaRa1355, 2 yıl önce
1 2 Şikayet Et
disconnectuss 19 Kasım 2017 15:30
Herkes kendi talebini iletsin hain olmayin: başkasinin hak istemesine laf edeceğinize sizler de hakkinizi yazin. Biz engelliler hizmetli olarak atandik genel olarak. Çağdışı ,akil dışı, vicdan dışı.. atandim ve 4 ay sonra siralari atarken parmagim koptu iş kazasi yaşadim. Ellerimden engellim vardi bu daha da artip parmagimi kaybettim.. bakiyorum da engelli alımı hakkinda yapilan habere bile dil uzatiyor , göya hakkınızı arıyorsunuz. Her hakkini arayan diger arayana haince yaklaşirsa elbette hiçbirşey elde edemez. Bir daha sorunumuzu yaziyorum: ENGELLIDEN HIZMETLI OLMAZ! ACILEN GIH KADROLARINA GUVENLICE VE URETKEN OLACAGIMIZ MEMUR KADROLARINA ATANMAK ISTIYORUZ!!!
2 9 Şikayet Et
22001999 19 Kasım 2017 14:37
Uygulama yanlış. Engel gruplarına göre çalışan alın lütfen. 1000 işitme engelli 1000 görme engelli 1000 diğer bir engel türü gibi. Engelliler engel türlerine göre kendi aralarında yarışsınlar sınavda.
4 5 Şikayet Et
mesuteregli 19 Kasım 2017 12:55
sayin bakan YHS memurları ek göstergesi olmayan tek memur sınırıdır. Bu durum bizim icin cok buyuk zararlara neden olmaktadır. lutfen sesinizi duyun bizim ek göstermemiz verin
4 5 Şikayet Et
uyur-gezer 19 Kasım 2017 09:02
merak etmeyin 1 hafta içinde yeni bir güncelleme ile alımlar 6700-6800 gibi güncellenecek ! ve ilk alımlar şubat ayı gibi olacak !
10 0 Şikayet Et
gökkuşağı 19 Kasım 2017 08:27
sayın bakan dikte ettirilen konuları değilde, adil ve akademik anlayışa göre yeniden kamu yönetimi anlayışı için mesai yapılması lazım...Herkesi memur yap yap nereye kadar???Çivisi çıktı artık bazı şeylerin...
1 3 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 19 Kasım 2017 06:48
Engelli alımına bile isyan edenleri gördükçe üzüluyorum. Rabbim büyüktür.
2 6 Şikayet Et
iSBaRa1355 19 Kasım 2017 00:47
Çok güzel bi haber ama biraz da normal insanlar düşünülse keşke memur olabilmek için engelli yada sosyal hizmetlerden çıkmak mı lazım ?
8 3 Şikayet Et
ackenbenbendegilim 19 Kasım 2017 00:26
Allah razı olsun Recep Tayyip Erdoğandan. Engellileri kıskananlar bir engellinin ne yaşadığını ne hissettiğini bilmiyor sunuz ? bilseydiniz ekpss ile memur olabilme şansının verilmesinin az bile olduğunu anlardınız. Allah herkese hayırlı iş , sağlık, ömür nasip eylesin. Ama kendine yapılan haksızlığı başkasının hakkının elinden alınmasını isteyerek veya başkasının hakkına göz dikerek dile getiremezsin bu yanlıştır.
16 9 Şikayet Et
1234