cigdem25 23 Kasım 2017 16:23
Merhaba , ben zorunlu hizmet yükümlüsü olarak zorunlu hizmet bölgesinde görev yapıyorum ve norm fazlası oldum . Bulunduğum ilçede bölümüm normu yok . Bu durumda beni başka ilçelere resen atayabilirlermi? Bu konuda bilgisi olan varmı acaba? Erzurum'un bir sürü uzak ilçesi ve haliyle girmek istemiyorum. Teşekkürler
0 0 Şikayet Et
eren20 23 Kasım 2017 09:49
Denizli Meb hak ve hukuk tanimadan norm fazlasi öğretmen atamasi yapmadan açık bazi ilkokullara sınıf öğretmenatamasi yapmıştır.Nerde adalet nerde hukuk.
0 2 Şikayet Et
wonderlei 22 Kasım 2017 19:29
Meb asla memurlar.net in bu önerisini uygulamaz. Çünkü çok mantıklı ve adil.. :)
4 18 Şikayet Et
LHSNR 22 Kasım 2017 16:15
Norm fazlası olmaya avantajlı demiyorlar ki .Norm fazlası olanlarin büyük bir kısminin tayin istemesinin avantaj oldugu söylenmekte ki öyledir de.
9 4 Şikayet Et
LastBreath 22 Kasım 2017 15:22
İmam hatiplere verilen proje sinifi acma hakkina derhal bir çözüm getirilmeli. Üç yil once atandigim okulda simdi fazlalik olduk. Ya bunu sabitlesinler kimse madur olmasin ya da bu sacmaliktan tamamen vaz gecsinler. Sirf müdür beyimiz cebini dolduracak diye proje sinifi acti ve resim, muzik, beden egitimi ve bilişim öğretmenleri olarak dersimiz kalktığı icin norm fazlasi olduk. Aman ne avantaj!
2 16 Şikayet Et
redcard 22 Kasım 2017 15:16
Norm fazlası öğretmenlerin tamamı merkezdeki okullara atanıyor.Merkezlerde düşük puanlı öğretmenler çalışıyor.Yüksek puanlı öğretmen ise 10 yıldır köye gidip geliyor.Çekilen çile verilen yol parası cabası.Milli Eziyet Bakanlığı torpillilere yer açmak adına atama sistemini kendine göre düzenlemiş.Torpilin yoksa öl.Daha 3 yıllık öğretmen müdür yardımcısı olup merkeze gidiyor.Adaletiniz batsın.Bu hükümet meselesi değil zihniyet meselesio.Hangi hüjümet gelirse gelsin torpili olan işini görüyor.Adaletiniz batsın.
9 36 Şikayet Et
LastBreath 22 Kasım 2017 15:14
Teşekkürler memurlar.net. Tamda ilk defa norm fazlasi oldugum bu günlerde beni çok mutlu ettin. Mutlukuktan uçuyorum. Meğer çok güzel şeymiş o kadar da üzüldüm boşuna. Hatta ilçede bile fazlaymışız ama o arkadaşlara da haber vereyim üzülmeyin avantajlıyız diyeyim. Hemen diyorum.
5 25 Şikayet Et
araştırmacı28 22 Kasım 2017 14:55
Fizik Öğretmeni olan arkadaşım 25 yıldır hep norm fazlası durumunda. Her yıl evine km. lerce uzaklıkta okullara gitmekten canı çıktı. Maaşının 4 te 1 i yol parasına gidiyor. Norm fazlası olmak siyasetçilerin ve üst düzey bürokratların eşleri için avantaj olabilir ancak torpilsiz Öğretmenler için tam bir eziyet.
2 37 Şikayet Et
fatih0142 22 Kasım 2017 14:53
Sınıf öğretmeni için yer yok ki, Konya da tam 500 sınıf öğretmeni norm fazlası,bunun neresi avantaj,resen atama yaparlarsa hepten yandık
5 20 Şikayet Et
araştırmacı28 22 Kasım 2017 14:50
Norm fazlası olmak avantaj diyen her kimse niteliksiz, cahil demektir.
8 31 Şikayet Et
12