B.OConnor 21 Ocak 2018 13:25
Uygulanmaz diyorsunuz 2 atamadır esim hic bir sekilde tayin olamiyor ilce icinde bile koysen baska koye merkeze gelemiyor
0 1 Şikayet Et
canavaravcısı 19 Ocak 2018 10:41
Aslında bu diğer meslek grupları için avantantajdır. Çünkü norm kadro uygulamasina takilirsa öğretmen diğer memur eş öğretmen eşin bulunduğu yere tayin isteyebilir.
4 2 Şikayet Et
yasarandusler 19 Ocak 2018 09:43
Diğerleri aile değil, her halde hatta insan bile değil. İnsan gibi yaşamaya ailemizle yaşamaya hakkımız yok. Ya işi bırakacağız ya ayrı yaşayacağız, o şekilde evlilik diye bir kurum nasıl devam edecek acaba, çocuklar ya annesiz ya babasız büyüsün, babasını görünce tanımasın, ya da utansın, kaçsın, ağlasın.. Nasıl bir vicdan bu... Hakkımız haramdır bilesiniz, hele ki o çocukların vebalini alıyorsunuz.. İNSAF BE İNSAF!!!
13 16 Şikayet Et
ziraatci73 19 Ocak 2018 08:29
Araştırma görevlileri aile değilmi neden bunlara bir hak tanınmıyor? bu ülkede sadece öğretmen mi var anlamadık??
19 7 Şikayet Et
engineer11111 18 Ocak 2018 21:22
sanki bu meslekler disindaki mesleklerin aile kavrami yok.. diger meslek gruplari ayri kalabiliyorsa bu meslemlerde ayri kalmali.. ya da aileler birlestirilmeli meslek farki gozetmeksizin..
24 42 Şikayet Et
Fred31 18 Ocak 2018 18:52
İstedik tayen izmire ama belediyeler bin dereden su getiriyor
9 5 Şikayet Et
mmurat234 18 Ocak 2018 17:23
ben sağlık özründen dolayı tayin istedim. şehir merkezinde hastane olduğu için olmam gerekiyor. eşim şuan ilçe de sözleşmeli. yanıma gelemiyor.?
21 7 Şikayet Et
ahmet türkaslan 18 Ocak 2018 16:49
Ben öğretmenim eşim 4 b li hemşire. 1. sınıf okutuyorum. Eşim yanıma gelemiyor.Nerede bakanlığın eğitim öğretimi düşünen sistemi. Hemşire hastaların hastalıklarını yarıda bırakmasın. Öğretmen öğrencileri yarıda bırakabilir. Ya da ailesiz yaşanabilir. İstifa et gel dedim özel hastane sorduk İşkurdan başvuru yaparsın, sonra karar veririz diyorlar. Sigortanı devlet yapıyor. Maacşın büyük kısmını devlet veriyor. Bi de şehir hastanelerine taşeron olarak alacaklarmış, onlar da İşkurdan başvuru yapacakmış, Özel şirketler alacakmış. Tabi yine sigortanı belli bir ay devlet yatıracak maaşının bir kısmını ödeyecek. Ne diyelim devlet zenginin devleti...
17 12 Şikayet Et
öğ.gör 18 Ocak 2018 16:39
doktorların mecburi hizmetini yaparken eşleri için norm kadro uygulaması oluyor mu?
13 6 Şikayet Et
kemalturgut 18 Ocak 2018 16:37
Eşi öğretmen olanlar 1.maddeye girmezmi acaba..
11 13 Şikayet Et
12