muhammet69 08 Mart 2018 22:45
memur sen gece yarısı memurları satan sendika değil mi,ne belenir bunlardan yeme içme sendikası bunlar.diyanet sen uyelerin hakkın ne zaman savunmuş ki,her il başkanının altna faizli araç alan sendikadır.konforları batsın bunların
Hadi Bee. Bende Memur-Sen e bağlı Diyanet-Sen böyle bir açıklama yapmış diye anladım . Öyle anladığım için de Dİyanet-Sen in başkanı ya memur-Sen Geel Başkanına Muhalif ya da hükümetle arası yok dedim. Bir kere bile olsun memur-Sen ve bağlı sendikalarının çıkıp Kul hakkını savunurken Görmek bize nasip olacak inşallah..
Akdeniz4851, 3 yıl önce
0 1 Şikayet Et
Akdeniz4851 08 Mart 2018 21:25
Hadi Bee. Bende Memur-Sen e bağlı Diyanet-Sen böyle bir açıklama yapmış diye anladım . Öyle anladığım için de Dİyanet-Sen in başkanı ya memur-Sen Geel Başkanına Muhalif ya da hükümetle arası yok dedim. Bir kere bile olsun memur-Sen ve bağlı sendikalarının çıkıp Kul hakkını savunurken Görmek bize nasip olacak inşallah..
0 0 Şikayet Et
muhammet69 08 Mart 2018 00:27
Diyanet hizmet kolunda 21 sendika var.Bu sendikaların içinde etkili ve yetkili olduklarını iddia eden sendika bu konuda ses seda yok.2.sendikadan da ses yok.Yazık.Kaç günden beri mülakatlarda yapılan usulsuzluklar ayyuka çıkmış haklarının gasbedildiğini söyleyen o kadar çok kişi varken hak hukuk aradıklarını söyleyen sendikadan çıt yok.Yazıklar olsun.Bağımsız Diyanet Sen gnl başkanı Faruk Çetin'i bu duyarlılığından dolayı tebrik ediyorum.Duyarlı sendikaçılığın nasıl yapıldığını ve magdurların sesini kamuoyuna duyurduğu için teşekkürler.
0 6 Şikayet Et
Oguzbeyi01 07 Mart 2018 23:07
Dün fetöcüler soruları çalıp kul hakkı yiyor idi bugünde devran bizde diyorsun yani....
Mülakatta kamera olması, eşyanın tabiatına aykırıdır kesinlikle. Nitekim mülakatlarda bilgi ölçülmüyor, zaten bilgi ölçümüne ilişkin sınavlar yapılmıştır. Mülakatlarda; göreve uygunluk, karakter analizi, vatanseverlik değerlendirmesi, başvurulan göreve ilişkin psikolojik yatkınlık, görevin özelliklerine göre bilişsel değerlendirme... gibi öncelikler söz konusudur. Bunlar da kameraya yansır mı?! Tabi ki yansıyamaz. Bunları; vatansever, yerli ve milli sınav komisyonu değerlendirebilir kanısındayım. Yeter ki, mülakat komisyonunun, liyakatli vatansever kişilerden oluşsun. Mülakat sistemi kesinlikle kaldırılmamalıdır. Saygılarımla
DoksanıncıKöyden, 3 yıl önce
0 4 Şikayet Et
cibril1 07 Mart 2018 22:55
Kaldırılsın demiyorda kamera olsun diyor. Kamera olsa ne yazar. İsmi listede olana kolay soru sorarlar. Ne değişir ki.
0 1 Şikayet Et
harovann 07 Mart 2018 21:26
Diyanette bile sözlü kameraya alınacaksa biz vaazı hutbeyi kimden dinleyeceğiz ?
1 3 Şikayet Et
alperburahann 07 Mart 2018 19:55
mülakat kul hakkıdır mülakat derhal heryerden kaldırılmalıdır.
1 15 Şikayet Et
melesav 07 Mart 2018 19:22
Fikrimi sorcak olursanız bütün mülakatlar kameralı olmalı. Ama diyanet bile bu noktaya geldiyse nereye gidiyoz diye bi sorma vakti geldi.
0 10 Şikayet Et
sosbil1983 07 Mart 2018 19:17
Siyasal islam bütün dünyada eşitlik, demokrasi, hukuk, kadına hakları v.s aklınıza ne gelirse hepsinde başarısız olmuştur. O yüzden her zaman islam islam islam diye siyaset yapanlara karşı ön yargılı olun. Onlara güvenmek için 1 milyon kez düşünün.
3 7 Şikayet Et
kurtuluş01 07 Mart 2018 19:10
Sadece diyanet değil tüm mülakatlarda kamera olmalı ve itirazı ayrı bağımsız kurul inceleli. 8 kere mülakattan elendim 5 ine itiraz ettim verilen cevaplar hep aynı ve aynı zihniyetin ürünü.
2 10 Şikayet Et
12