Attler 04 Nisan 2018 22:42
Att aliminda puan tahminen kaca düşer arkadaşlar?
0 0 Şikayet Et
Mr.Tur4n 31 Mart 2018 09:35
Avrupada 1 doktora 7 hemşire düşüyor . Türkiyede ise 1 doktora 0,9 hemşire düşüyor. Açığı sen düşün artık
Arkadaşlar bu kadar hemşire ihtiyacı olduguna emin misiniz hemsireyi alıp her alanda kullaniyorlar fizik tedavi teknikerinden çok hemsire çalışıyor ftr unitelerinde onun yerine ftr teknikeri alinsin hemsireler oraya kaydirilmasin herkes uzmanlastigi alanda calissin
bkut, 2 yıl önce
4 11 Şikayet Et
blackdavid 31 Mart 2018 06:37
Lise mezunu Hemşirelerde 85 e iner mi?
7 1 Şikayet Et
bkut 31 Mart 2018 00:24
Arkadaşlar bu kadar hemşire ihtiyacı olduguna emin misiniz hemsireyi alıp her alanda kullaniyorlar fizik tedavi teknikerinden çok hemsire çalışıyor ftr unitelerinde onun yerine ftr teknikeri alinsin hemsireler oraya kaydirilmasin herkes uzmanlastigi alanda calissin
5 16 Şikayet Et
snckk 30 Mart 2018 21:44
Nedir bu lisans hemşire alımıyla alıp veremediğiniz. .o kadar polis öğretmen alınıyor kimseden tepki yok... vayy efendim lisans hemşire niye bu kadar fazla....demek ki ihtiyaç var ki alınıyor. .
26 29 Şikayet Et
turcomemo 30 Mart 2018 21:04
Kadro dagilmamiş direk hemşire olarak kabul edilmiş Sağlık bakanlığı olmuş hemşire bakanlığı. Hem üniversite mezunu paramedik alacağım diyor hem de lise att sayısını paramedikten fazla tutuyor, yemin ederim bu bakan paramedik ne att ne demektir bilmiyor tüm çalışanların hemşire olduğunu zannediyor eski kafa kalmış. Reis bunu yanında nasıl tutuyor hayret
17 21 Şikayet Et
Ergoterapist10 30 Mart 2018 19:45
Ergoterapi'de 5 kişilik liste gözlerimi yaşarttı. Hiç gerek yok sayın Bakan. Bizim yetimize de hemşire alın. Hatta kapatın sağlıkla ilgili diğer bölümleri, sadece hemşire alın. Beş kişi ne???
6 21 Şikayet Et
Showmethemoney 30 Mart 2018 15:53
450 veya 500 puanla git o bizi ilgilendirmez bak fizyoterapiye onlarda az alınmış onlarda 4 yıllık ? sen hemşiresin lise mezunu adamda senle aynı işi yapıyor önlisansların hiçbiri onları küçük görmüyor sen alt tarafı iki yıl fazla okudun diye bizi mi besliyorsun bu tavırla bilader
19 30 Şikayet Et