fd fri 27 Temmuz 2018 15:09
verilen sözler tutulmak içindir verilen söz geri alınmaz ya verilen sözler tutulur ya da tutulmayacak sözler verilmez yıllarca kontenjan mağduriyeti yetmezmiş gibi bekleyişlerimiz de cabası oluyor. yeni eğitim bakanımızın öğretmenlere ve eğitime verdiği değeri bilebilmemiz için bu sorunlara getireceği çözümle anlayacağız ki eğitime ve öğretmenlere değer verdiğini ve bu sorunları gidereceğine de inanıyorum.
0 2 Şikayet Et
ameliepoulain 13 Temmuz 2018 02:01
Arkadaşlar. Primim tutuyor. Ama kpss puanım yok. Seneye girerim artık. Bnm sorum şu Tarihçiyim ama dha çok sınıf öğrtmnlği yptm. Skntı olur mu
4 2 Şikayet Et
ugurcelik56 12 Haziran 2018 14:12
arkadaşlar prim gün sayısı 30 değil 16 gün yatırılması hakkında sgk'ya yönlediriyorlar ve bu yüzden günleri tutmayan binlerce kişi oluyor.bu konuda böyle sorun yaşayan varmı ?ve başvurusu kabul edilen varmı 30 gün üzerinden?
7 0 Şikayet Et
mine64 30 Mayıs 2018 11:37
pardon kamu yönetimi öğretmenlik için başvuru şartını taşıyor mu!!!
slm. arkadaşlar kamu yönetimi mezunu olupta şartları uyan kaç kişiyiz acaba ve kpss puanınız kaç?
31772455958, 1 yıl önce
0 3 Şikayet Et
sarginSARGIN 21 Mayıs 2018 15:57
Benim uykum kaçmaz merak etme tanımadığın birine sen diye hitap etme cürretini nerden buluyorsun acaba benim uykumu düşüneceğine üslubunu duzelt
3 1 Şikayet Et
şehzade1461 19 Mayıs 2018 13:31
sen heralde türkiyeyi yaşadığın yerden ibaret sayıyorsun. kardeşim Türkiye de 81 vilayet ve bu vilayetlere bağlı 10 larca ilçe ve bu ilçelerde ki milli eğitim müdürlüklerine bağlı binlerce okul var. mağlumundur ki buralarda emeklilik çağı gelmiş belki de eceliyle ahirete intikal etmiş (bu zayıf bir ihtimal :) ölmüyorlar) koca türkiye de hic mi tarihçi yok şimdi. bunların dısında yeni acılan okullar artan nufusa bağlı olarak çoğalan sınıflar... anlayacağın o kadar düşünme devlet atayacağı kişileri elbet bi yerlere yerleştirir. uykuların kaçmasın.
Arkadaşlar bana eksi verseniz de sizde gerçeği biliyorsunuz tarih öğretmenliği tıka basa dolu açık olan okul yok devlet nereye atasın ben 38 öğretmeni bile nereye atayacak merak ediyorum 163 te 20.000de verdi bilmiyorum nereye atanacaklar
sarginSARGIN, 1 yıl önce
0 4 Şikayet Et
Kemal0010 19 Mayıs 2018 01:30
Arkadaşlar vekil öğretmen olarak çalışanların başvurularıda alınıyormuş. Ben meb insan kaynaklarından sorarak öğrendim. Vekil öğretmen olarak çalışan varsa baş vurabilirmiş.
1 4 Şikayet Et
31772455958 18 Mayıs 2018 17:27
slm. Arkadaşlar Adalet öğretmenliği için şartları uyan kaç kişiyiz acaba?
0 4 Şikayet Et
31772455958 18 Mayıs 2018 17:24
slm. arkadaşlar kamu yönetimi mezunu olupta şartları uyan kaç kişiyiz acaba ve kpss puanınız kaç?
1 4 Şikayet Et
sarginSARGIN 17 Mayıs 2018 23:19
Arkadaşlar bana eksi verseniz de sizde gerçeği biliyorsunuz tarih öğretmenliği tıka basa dolu açık olan okul yok devlet nereye atasın ben 38 öğretmeni bile nereye atayacak merak ediyorum 163 te 20.000de verdi bilmiyorum nereye atanacaklar
5 5 Şikayet Et
123456789