KADİRİNKULU 13 Haziran 2018 18:56
Bu kadar zamandır neden beklettiler mor beyin çıkalı aylar oldu bu insanların vebalini kim nasıl üstlenecek veya bu insanların kalbi nasıl milletine hükümetine düzelecek ( zalimler için yaşasın cehennem)
0 6 Şikayet Et
5sehersu5 13 Haziran 2018 13:22
Ben de morbeyin mağduru bir öğretmanim Morbeyin çalışması belli tarihlerde sınırlandırıldığı için maalesef listeden çıkamadım. Artık yoruldum . Binbir emekle kazandığım benden sebepsiz yere çalınan çok severek yaptığım mesleğim ve itibarın iade edilsin. Hakkıma girildiği yeter artık diye düşünüyorum.
0 16 Şikayet Et
Karlı Dağlar 13 Haziran 2018 12:57
Kul hakkı yiyenler için Yaşasın Cehennem.
0 25 Şikayet Et
RealMardin 13 Haziran 2018 09:32
Haklısın kardeş. Madde 53, 67-70. maddelerinde düzenleme var.
2575 sayılı Danıştay Kanununun 67. vd. maddelerine bir bakıver istersen :)
DoksanıncıKöyden, 1 yıl önce
0 2 Şikayet Et
mazlumlarınahı 13 Haziran 2018 09:30
suç yoksa ceza da olmamalıdır. ihraç etmek cezadır. suç yoksa ceza neden? adli sürece gerek bile görülmeyen ve beraat-takipsizlik verilen suçsuzdur. daha fazla zulüm olmasın...
1 35 Şikayet Et
zaza mustafa 23 13 Haziran 2018 09:24
Beraat Alan ve göreve iade edilmeyen doktorlar ve hemşireler ebeler durumu nolacak mahkemede hiç bir şekilde şuç ve şuçunsuruna bulunmayan insanlar dudumu ne olaçak ohal komsıyonu bulunan insanlar zevkine göre iade ediliyor
1 28 Şikayet Et
Kosoval 13 Haziran 2018 04:08
14 ay ve üzeri bekleyen 12 bin küsür polis de hala bekliyor bürokrasi ağır demek masumlara ferahlık vermiyor sesimizi duyun artik!! 3 günlük ölümlü dünya da cektirilen cefa reva mıdır?
1 35 Şikayet Et
sesimiziduyun 13 Haziran 2018 03:42
Bu iade edilenler kim liste var mı
7 8 Şikayet Et