sekreter kız 26 Temmuz 2018 07:15
iyi oluyor. biraz da öğretmenlerin burnu sürtsün.
1 0 Şikayet Et
aerdogan82 25 Temmuz 2018 08:18
Hocam sen gene de iyilik yap...
0 1 Şikayet Et
melken 24 Temmuz 2018 23:45
. Sadakat güvene, güven rahata, rahat ahmaklığa, ahmaklıksa yıkıma yol açar. Yıkılmak istemeyen liyakata değer verir, sadakata değil.
0 1 Şikayet Et
emperetor 24 Temmuz 2018 20:51
tabi hemen mağdurum da mağdurum .
11 0 Şikayet Et
Serhan Mukan 24 Temmuz 2018 20:39
FETÖ/PDY mensubu öğretmenler (öğretmenlik sertifikası elinden alınanlarda dahil) devam ettikleri ev toplantısından çıkan kararla özel ders vermek bahanesiyle evlerde hükümet aleyhinde propaganda yapmakta. Devletimizden maaş almaya devam eden Fetö mensubu memurlar ise özellikle Sosyal Medya da Devletimizi yıpratmak için "algı operasyonları" gerçekleştiriyor. FETÖ mensubu öğretmenlerin ivedilikle ihraç edilmeleri elzemdir.
10 1 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 24 Temmuz 2018 17:26
Aman milli egitimin de cok umundaydi. Ucretli ogetmen alimlarini bekliyoruz sayin bakanim.
17 3 Şikayet Et
ella_naz 24 Temmuz 2018 16:34
Sonuna kadar katılıyorum, bozuk olan siyasiler değil,halk, çıkar için yapmayacağı şey yok çoğumuzun, siyasiler de bizim yansımamız... Hak hukuk hikaye, sen bu yapilan adam kayırma ama dediğinde de, herkes böyle yapıyor oluyor cevap, ders programı için okulu arayan kaymakam mi ararsın, nöbet tutmak istemeyen hemşire nin gündüzde çalışmasını saglamak icin hastaneyi arayan vekil mi ararsin, ya da adrese dayali kayit sisteminde cocugu istedigi ogretmene gitsin diye okulu arayan milli eğitim müdürü mu? Yaptığı torpil ortaya çıkınca Kur 'an bile akrabalarınızı gözetin diyor şeklinde savunan bir vekili yadırgamıyor insanlar. Neden maya aynı çünkü. O da oraya gelse aynısını yapacak. hic düşündünüz mü bu ülkede herhangi yerde, bir şey için kalmadı deyince hiç mi kalmadı diye soruyoruz başka bir millet var mıdır böyle, yurt dışında yaşayanlar yazarsa sevinirim. birbirimize güvenmiyoruz.cunku Neden? Ciğerimizi biliyoruz. Kurallar kişisine göre işler. Itfaiyeye memur alınır adrese teslim iş ilanı verilir, şart? Felsefe bölümü mezunu olmak. Bi bakarsın belediye bsk yakını felsefeci. :)Uzun lafın kısası, herkes bi şekilde kendini rahatlatmaya devam etsin, bu haberdeki adamın ki son çığlık artik. Hakkımı helal etmiyorum. Allah insanı doğru yoldan şaşırtmasın...i
Bu ülkede, bu kafayla ve bu sistemle torpil bitmez. Kendimden örnek vereyim; KPSS P3 ile hasbelkader atandığım kurumumdan kurtulmak için resmi yollarla torpilsiz girişimlerim oldu. 2 kurum beni kabul etti, ancak muvafakat alamadım. Benimle birlikte kurum değiştirmek için başvurup torpil yaptıranlar kurum değiştirdi. Ben böylece kaldım. Bana yazık değil mi? Torpilin babasını yaptıracak kudretim var ama Allah'tan korktuğum, kimsenin hakkına girmek istemediğimden böyle bir işe girişmedim. Kısaca, bu zihniyet değişmeden, torpil bitmez. Boşuna hikaye anlatmayalım.
SeRDeNGeCTiTuRK, 2 yıl önce
1 15 Şikayet Et
Serhan Mukan 24 Temmuz 2018 16:13
Yıllarca Sınavlarda, Mülakatlarda İslamiyet in liyakat esasına riayet etmeyen, kul hakkı yemekten rahatsızlık duymayan fetööşler " Mağdur edebiyatına başladı". Ağlama sahneleri size de tanıdık geliyor mu? Fetöşlere tavsiyem en kısa zamanda üst akılları ile bir gezi programı çerçevesinde "ağlama duvarına gitmeleri" olacak
20 4 Şikayet Et
Serhan Mukan 24 Temmuz 2018 16:01
Torpil eski Türkiye döneminde kaldı, torpil arayanlar boşuna uğraşmasın. Artık liyakat esas alınmaktadır, aksini iddia edenler iyi niyetli olamaz.
42 4 Şikayet Et
Serhan Mukan 24 Temmuz 2018 15:58
Şahit oluyoruz ki Sosyal medya da Devlet - Hükümet aleyhinde kara propaganda yarışı özellikle Fetö & PKK mensupları tarafından hız kesmeden devam ediyor; Sanal devriyeler hız kesmeden devam etmelidir.
15 3 Şikayet Et
12345