Felix31 27 Ağustos 2018 01:52
Buna şart getirsin devletimiz yaş aralığı falan ortalık hırsız dolandırıcıdan geçilmiyor
0 3 Şikayet Et
forest engineer-seda 26 Ağustos 2018 22:39
Suan devir değişti.Erkekler bu modda maalesef..
Kesinlikle haklısın
CBS, 11 ay önce
5 2 Şikayet Et
baykuş123 26 Ağustos 2018 20:54
Neymiş doğru aile kızını bulmak 6'lıyı bilmek gibiymiş. Ya her olayı cinsiyete bağlayan cühela kesimin bir soyu kurumadı gitti. Yani erkeklerimizin hepsi doğru dürüst bi kızlar dürüst değil mi? Çevremdeki bu düşüncedeki hemcinslerim ile ilişkimi kestim.Evlenmeden önce her haltı yerler ama iş ciddiye binince bu dertten müzdaripler neymiş düzgün kız yokmuş.
12 25 Şikayet Et
cceyhunm 26 Ağustos 2018 20:31
sürekli kolay para peşinde vatandaş
0 24 Şikayet Et
CBS 26 Ağustos 2018 19:56
Kesinlikle haklısın
Bu zamanda doğru aile kızını bulup evlenmek sayısalda 6 lıyı bilmek gibi bişey kızların gözü çok açık dikkat edin cebinizi ve mevkinizi değil kalbinizi seven kadınla evlenin!
Baysevgilicanavar, 11 ay önce
3 12 Şikayet Et
Strugg 26 Ağustos 2018 18:39
millet çıldırmış ya valla
0 13 Şikayet Et
edebiyat7818 26 Ağustos 2018 16:42
gerek kalmaz. kalanlar yeter de artar.
1 12 Şikayet Et
M Y T H 26 Ağustos 2018 16:00
Batı Karadeniz ve Güneydoğu da rastlanan durumlar.
6 31 Şikayet Et
Baysevgilicanavar 26 Ağustos 2018 15:46
Bu zamanda doğru aile kızını bulup evlenmek sayısalda 6 lıyı bilmek gibi bişey kızların gözü çok açık dikkat edin cebinizi ve mevkinizi değil kalbinizi seven kadınla evlenin!
8 74 Şikayet Et
seyo 26 Ağustos 2018 15:35
Millet neleri hesaplıyor yazık
2 61 Şikayet Et