alpertunga52 12 Eylül 2018 10:56
alınacak kişinin adını soyadını yazsalar aynı isimli birkaç kişi çıkardı. bu kadar belge başka kimsede çıkmaz. bence nokta atışını daha sağlam yapmışlar.
Alınacak kişini Ad soyadını yazın boşuna ilan yapmayın boşuna Ey milli eğitim bakanlığı bu konuya el at alımı durdur....
ecatan55, 2 hafta önce
0 0 Şikayet Et
DdUyGuD 10 Eylül 2018 15:35
Kişiye özel ilan evlere servis
0 1 Şikayet Et
sheriff1 10 Eylül 2018 09:22
haber yaptığı için memurlar.net e teşekkür ederiz. Bazı insanların ne kadar iğrençleşebileceklerini gözler önüne sermek adına önemlidir.
0 11 Şikayet Et
ecatan55 09 Eylül 2018 00:19
Alınacak kişini Ad soyadını yazın boşuna ilan yapmayın boşuna Ey milli eğitim bakanlığı bu konuya el at alımı durdur....
4 43 Şikayet Et
viranaoldum 08 Eylül 2018 21:51
bana eksii verenleri öpüyorum
hayırdır kardeşim sen orgun okudunda adammi oldun hadi yiyorsa açıktan bir fakülte oku mezun olda alkışlayalım önce adam olmasın öğreneceksin cahil cahil konuşmada millete kendini güldürme ben bu ilanı savunmuyor o ayrı
viranaoldum, 2 hafta önce
11 0 Şikayet Et
Metehan4523 08 Eylül 2018 20:55
fetocudur kesin alınacak kisi
4 10 Şikayet Et
masaldandusencocuk 08 Eylül 2018 20:25
Kişiye özel ilan verildiği apaçık ortadadır. Kamu Kurum ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğe aykırı hareket eden İŞKUR personeli de ilanı veren Öğretmenevi kadar kabahatlidir. İlgili yönetmeliğe göre; "MADDE 7 - (1) İşçi talep eden kamu kurum ve kuruluşu tarafından, işçinin alınacağı mesleğin niteliğine göre özel şartlar belirlenebilir. Bu şartlar belirlenirken; ... d) İşçinin istihdam edileceği meslek ile işçide aranan şartlar ve istenen belgeler arasında tutarlılık bulunması gerekmektedir" denilmekte ve kişiye özel ilan yayımlanmasının önüne geçilmek istenmiştir ancak sanırım ilgili İŞKUR personeli ilanın yönetmeliğe aykırı olup olmadığını umursamamış ve bir "Gıda Mühendisi" ilanında olması beklenebilecek kriterler "Büro İşçisi" için talep edilmiştir. Türk Meslekler Sözlüğü'nde büro işçisi mesleği aşağıdaki şekilde tanımlanmıştır. "Çalıştığı işyerinin bürolarında temizlik, evrak taşıma, içecek hazırlama ve servis yapma gibi çeşitli büro hizmetlerini yapan kişidir." Görüldüğü üzere bu tanıma uyan bir iş için bahse konu 9 adet sertifikaya ihtiyaç yoktur ve ilgili Kurumlar mevzuatı fütursuzca çiğnemişlerdir. Ayrıntılı bilgi edinmek için 4110.03 meslek kodunu google ile aratınız.
0 34 Şikayet Et
alibaba06 08 Eylül 2018 12:27
okuma yazma bilmeyen taşerona bedava kadro verip şimdi işe girmek isteyenden 9 sertifika istemek adalet midir?
3 82 Şikayet Et
mertsarac 08 Eylül 2018 12:23
Alacakları kişi belli şuna bak kişiye özel alım açılmış
2 46 Şikayet Et