namik38 14 Aralık 2018 13:43
önce bindirim sonra indirim olayı bu kısaca
0 0 Şikayet Et
hellboy04 14 Ekim 2018 11:03
arkadaş ne zabıtaymış hangisine yetişşsin :)) millet olarak bu sıkıntılı günlerde dışarıya karşı birleşip en azından zam yapmayarak birbirimize destek olacağımıza fırsatçılıkla zamlarla içimizde birbirimizi yedik yazıklar olsun müslüman müslümana bunu yaparmı....
Zabıtayı çağıraydın...
yagotrumu, 9 ay önce
0 1 Şikayet Et
nukleertp 14 Ekim 2018 10:09
Aldatıldık der devam ederiz. Sanki ilk defa oluyor
1 7 Şikayet Et
KursatPeker 13 Ekim 2018 19:38
Yaw daha doların kaç lira olacağı belli değilken ürünlerine %50 zam yapanlar gerçekten indirim yapar mı ?? Yazık güzel ülkeme Rabbim ekonomik durumu iyi olmayanlara yardım etsin gerçekten hayat çok zor onlar için.
0 27 Şikayet Et
elagoz 13 Ekim 2018 11:58
kardeşim tuzun kuruysa yorum yapma...
Zam olur isyan ederler. Enflasyon patladı derler. İndirim olur. Herşey ucuzlar. Bu sefer de memur maaşlarına enflasyon zammı az gelecek diye isyan ederler.
Kutadgu4, 9 ay önce
3 31 Şikayet Et
doçentuzmandoktor 13 Ekim 2018 10:51
ben bu indirimi şu sekilde yorumluyirum. 3 ay boyunca zam yapmayin, fiyatlarinizi guncelleyerek yukseltin ama bundan da indirim yapin. 3 ay sonra yukseltebilirsiniz. atilan adım cok iyi niyetli ama firmalar yalancı. Ornek vereyim takip eden varsa bilir kigili 50 tl ye sattigi gomlegi 100e cikarmis. 12.5 tl ye gelen tişörtü 25 e çıkarmış. %10 indirim yapsa ne oluuur yapmasa ne oluuuur?
0 48 Şikayet Et
crazy_dolphin 13 Ekim 2018 09:25
Amaç ocak ayında memura verilecek zammı geri çekmek.... Başka bir amacı yok... her ne kadar indirilse bile ocaktan sonra fazlasıyla alırlar acısını hele bir zam mevzusu geçsinde...
1 86 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 13 Ekim 2018 08:27
Mesele indirim değil zaten. TÜİK'e 2 ay indirimli fiyat bildirsinler de isterlerse zam yapsınlar .indirim neden sadece enflasyon sepetindeki ürünlere, neden sadece 2 ay. Memur yilbasinda cok enflasyon zammi mi alacakti. Bir suru soru.
1 76 Şikayet Et
Glydn 13 Ekim 2018 00:12
Ne indirimi be! Daha dün akşam BIM'e gittim gene zam yapmış devamli aldığım iki ürüne 5.45 iken 5.75 yapmış
0 67 Şikayet Et
mdacar0378 12 Ekim 2018 22:52
Istikbalden 50 gün önce çift kişilik baza ve başlık aldım. Peşin fiyatı 1050 tl idi. Şimdi aynı başkanın ve başlığın işinde indirimli fiyatı 1450 tl. Bir toplum bu kadar aptal yerine koyulmaz.
1 98 Şikayet Et
12345678