Kafkaskartalı571 09 Kasım 2018 08:45
Sözleşme varsa oy yok net.Ben herkesten çok çalışıyorum ama bana kadro yok
11 35 Şikayet Et
41vatan 09 Kasım 2018 00:35
Şu sözleşmeli personelin kadro talebine irite olup eksi veren arkadaşlar ne düşündüğümüzü tahmin ediyorsunuz değil mi?
12 32 Şikayet Et
MEVAMEVA 08 Kasım 2018 17:11
En az yüzde elli zam geldi tükettiğimiz temel gidalara, 1kgr bulgur 1,25 iken şimdi 2,50, 5 kgr un 20 tl oldu açık un 1,50 iken 3 tl fakirin bulguru tarhanasına dahi güç yetmiyor
4 60 Şikayet Et
alidiken 08 Kasım 2018 16:30
Sabah saatlerinde haber yayınlandığında hizmetli kadrosu vardı ama şimdi yok. Düzeltir misiniz ?
4 5 Şikayet Et
songokan 08 Kasım 2018 15:51
kadroya geçemedikten sonra bize 500 tl zam verselerde faydası yok... sözleşmelilerin hiçbir değeri yok, hep 2.ci sınıf ayrımcı muamele görüyoruz.
17 57 Şikayet Et
41vatan 08 Kasım 2018 15:03
Bütün partiler sözleşmeli personele kadro teklifi verirken hükümet neden hala arkası dönük bekliyor? Sözleşmeli personeller yetim mi kardeşim? Versenize kadroyu! Hep istiyorsunuz hiç vermiyorsunuz!
18 60 Şikayet Et
huseyin2281 08 Kasım 2018 15:03
Katılıyorum kamuoyu algısı yapılıyor şimdi bir çok sitede yok yıl sonuna kadar cari durum iyi süprizlere gebe diye. Muhtemelen senin dediğin gibi enflasyonu 2 ay eksi çıkartacaklar saçma sapan malzemeler ile ve ocakta yine dayayacaklar zamları.
kasım ve aralıkaylarında enflasyon - ye düşer. enflasyon farkıyla birlikte toplam %8_9 aralığında zam yapılır. 16 senedir %9'un üzerinde zam yapıldığını gördünüz mü?
bi kedi gördüm sanki, 7 ay önce
6 33 Şikayet Et
ankara06250 08 Kasım 2018 14:40
Bu yoruma eksi veren arkadaşlara sesleniyorum;Neden mağdur olan kardeşlerinizi desteklemek yerine köstek oluyorsunuz.Bir taraf rahat huzurlu aileleri ile birlikte mutlu iken diğer taraf ne aile ne iş güvencesi ne yükselme şansı yok yazık değil mi onca verieln emeklere bizler kpss ve mülakatla atandık ve puanlarımız emin olun sizin puanlarınızdan eksik kalmaz bu adalet mi?Memurlar Net Biraz cesur olun da 4B ve diğer sözleşmelilere sahip çıkın.Siyaseti bırakın objektif olun.
kadro istiyoruz 5 yıl oldu.
Xiaomi, 7 ay önce
13 50 Şikayet Et
erenass 08 Kasım 2018 14:00
5 yıl oldu kadro istiyoruz yükselme sınavlarına giremiyoruz okumaya verilen destek bumu okumak istiyoruz ama nerde okuduğumuz elimizde patlıyor sözlemeli personele kadro demekten klavyenin yazısı silindi artık....
15 58 Şikayet Et
bi kedi gördüm sanki 08 Kasım 2018 12:55
kasım ve aralıkaylarında enflasyon - ye düşer. enflasyon farkıyla birlikte toplam %8_9 aralığında zam yapılır. 16 senedir %9'un üzerinde zam yapıldığını gördünüz mü?
14 77 Şikayet Et
12