platform41 07 Aralık 2018 16:15
sözleşmeli personel sadece öğretmen ve sağlıkçıdan ibaret değil 5 yıl önce kamudaki tüm sözleşmelilere 2013'ün haziranındaki gibi kadro verilmelidir.
3 17 Şikayet Et
E.gazikurt 07 Aralık 2018 14:12
5 yıldır esimizden cocuğumuzdan ayriyız yeter artık. Kadro sart.
3 21 Şikayet Et
Sinem_aybike 07 Aralık 2018 13:59
sözleşmeli personel sadece öğretmen ve sağlıkçıdan ibaret değil bu aldı gitmeli ve bütün sözleşmelilere kadro verilmelidir. ailesinden ayrı büyüyor evlatlar
3 19 Şikayet Et
errays 07 Aralık 2018 12:48
Sözleşmeliler 6 yıldır kadro bekliyor. Artık birileri duysun bizi.
5 28 Şikayet Et
turkuaz rüya 07 Aralık 2018 12:04
Sözleşmeli personele kadro verilmelidir! Eşitlik adına, ayrımcılığın son bulması adına kadro şarttır! Herhangi bir üniversite okumamış, yıllarca maddi-manevi emek vermemiş, kpss vb. sınavlara girmemiş taşeron personel kadroya alındıysa (alınmasına itirazım yok), sözleşmeli personelin de kadro en doğal hakkıdır! Site yönetiminden beklentimiz bu yönde haberler yapmaları, sesimizi duyurmalarıdır!
5 27 Şikayet Et
ghost88 07 Aralık 2018 11:39
Kul Hakkı Uzmanı olarak yargı dağıtan arkadaşlar, sanki biz bayılıyoruz belediyelerde çürümeye, hor görülmeye. Peyzaj Mimarıyım 2011 mezunuyum 6 yıl İstanbulda özelde çalıştım 1.5-2 yıldır belediyede sözleşmeli çalışıyorum, Ünv. projelerim ülke çapında yapılan yarışmalarda defalarca dereceye girdi ve ALES, YDS gibi sınavlara senin gibi yıllarca girdim KPSS kendi branşımda ilk 25'e girdim ama X bölümünden 280 kontenjan açıldığı yıllarda bizim bölümden herzaman olduğu gibi sadece 3 tane kontenjan açılmıştı bu konuda kul hakkı derneği açıklama yapmışmıydı hatırlamıyorum. Diyebilirsiniz ki kardeş boş meslek seçmeseydin asla boş değil çünkü Türkiyede şehirleşmenin hali ortada betonlaşan, düzensiz, silüeti bozuk kentlerde robot gibi yaşıyorsunuz, bunu düzeltecek olan meslekler Şehir Plancıları, Peyzaj Mimarları, Çevre Mühendisleri vs. dir onlarda mecburen son çare olarak 5393 ile iş arıyor. Özetle burda ahkam keseceğinize istihdamdan sorumlu sosyal devletin atama mercilerine sitem edin.
5 23 Şikayet Et
bakkosss 07 Aralık 2018 11:18
5393/49 belediye sözleşmelileri sosyal haklar bakımından 4b sözleşmeli personele uygulanan haklara tabidir. Bu durum 5393 sayılı belediye kanununun 49. Maddesinde hüküm altına alınmıştır. Fakat belediye idareleri bu konuda yeterince bilgiye sahip değildir. İdareler siz 4b li değilsiniz diyip yaşanan sıkıntılara bilinçsizce yaklaşmaktadır. Sözleşme yenilemelere de bu yaklaşımla bakıldığı için iş güvencesi hususunda ciddi sıkıntılar yaşanmaktadır. Bakanlıklara bağlı çalışan 4b lilerin sözleşmeleri otomatik olarak yenilenirken belediyeler sözleşmeleri yenileme hakkı kendindeymiş gibi yaklaşarak sözleşmeleri yenilememektedir. Halbuki yüz kızartıcı bir suç olmadan, gerekçesiz ve keyfiyete dayalı bir şekilde sözleşmelerin yenilenmemesi hukuki açıdan aykırılık taşımaktadır. Bu keyfi, hukuka ve yasaya dayanmayan bilinçsiz uygulamaların ortadan kalkması için gerekli yasal düzenlemelerin yapılması gerekmektedir. Her sene binlerce belediye sözleşmelisi belediye idarelerinin keyfi tutumlarından dolayı mağdur edilmektedir. Bu hususta onlarca işe iade kararı veren yerel mahkeme ve danıştay kararları bulunmaktadır. Saygılarımla.
3 20 Şikayet Et
rabiaçöl 07 Aralık 2018 10:58
O zaman biz niye atanmak için gece gündüz çalıştık ? O şekilde atananlar varsa benim hakkımda haram olsun ama genelleme yapmanız yanlış.
asıl bilip bilmeden konuşan sizsiniz. sen hiç yerel idarelerde görev yaptın mı? 5393 istihdamında kpss şartı yoktur nasıl atandıklarını bir araştırın onda sonra yorum yapın. bu kişiler kadro karşılığı sözleşmeli olarak atanır ve 4/b lilere kadro geldiği an kadrolu memur olurlar.
Morningrise7, 7 ay önce
6 2 Şikayet Et
Morningrise7 07 Aralık 2018 10:36
asıl bilip bilmeden konuşan sizsiniz. sen hiç yerel idarelerde görev yaptın mı? 5393 istihdamında kpss şartı yoktur nasıl atandıklarını bir araştırın onda sonra yorum yapın. bu kişiler kadro karşılığı sözleşmeli olarak atanır ve 4/b lilere kadro geldiği an kadrolu memur olurlar.
657 4bliyim 3 yıllık memurum ve önlisanstan 84 puanla atandım bir yıl da özelde çalıştım atama bekleyene kadar. Bence bilip bilmeden konuşmayın o söylediğiniz taşeron işçiler. Onlar da çok zor şartlar altında çalışıyo, idarenin insiyatifine kalmış halleri emin olun sizin bildiğiniz gibi değil yani.
rabiaçöl, 7 ay önce
1 3 Şikayet Et
ibo029 07 Aralık 2018 10:01
250 bin sözleşmeli personel kadro bekliyor
3 35 Şikayet Et
123