selimal 20 Şubat 2019 22:16
Meslek Lisesi alan öğretmenleri 20 saat zorunlu, 24 saat de ek ders karşılığında ücret aldıktan sonra 8 saat de destek odasında ücret alabilir mi?
0 0 Şikayet Et
kemal38tarih 06 Aralık 2018 12:34
ben 16 yıldır müdür yetkili ücretli sınıf öğretmenliği yapıyorum ama bugüne kadar 30 saat fazla ders e giremiyorum. zaten görev yaptığım yerde kadrolu öğretmen olsa görev alamayacağız. biz mağdur olduğumuz gibi çocuklarda mağdur oluyor. çocukların diğer öğrenciler gibi hakkı olan iyep kursu gibi kurslar verilemiyor.ama ücretli öğretmen ücretsiz nöbet tutar. müdür yetkili görevi yapar. iş ücretli kursa gelince görev almaz kadrolu sınıf öğretmenle gibi 30 saat değil 40 saate çıkartılırsa hem öğrenci hemde bir nebze ücretli öğretmen mağdur olmaz
3 2 Şikayet Et
gitmeliydi gitti 06 Aralık 2018 00:18
mebin bir birine uymayan milyonlarca görüş yazısından bıktık artık. anlayan bir adam bırakın, anlamayan da olabilir, bir tane adam bir şey söylesin yeter. işimizi bıraktık sizin görüşlerinizi anlamaya çalışıyoruz ne demek istediğiniz bile anlaşılmıyor.
0 1 Şikayet Et
m.aydın 05 Aralık 2018 23:02
Başta ilksan zavazingosu da var.18 saat maaş karşılığı ve branş öğretmeni gibi dyk'den iki kat ek ders alınamayış adaletsizliği maalesef sınıf öğretmenlerini üzüyor.Bu adaletsizlikler ve hukuksuzluklar bir an önce düzeltilmeli.Sendikalar ancak siyasetle ve buçuklu rakamlarla uğraşsınlar.Her geçen zaman sınıf öğretmeninin hakkından gidiyor.
Kurs ücretlerinde branş öğretmeni sınıf öğretmenine göre iki kat ekders ücreti alıyor.Bu eşitsizlik,adaletsizlik değilde nedir?Maaş karşılığı haftada 18 saat devam ediyor.Bunu yeni gelen bakanda düzeltmiyor.Sendikaların bu konuda zaten hayrı yok.
Yıldız Hasan, 9 ay önce
1 10 Şikayet Et
M Y T H 05 Aralık 2018 22:53
Sınıf öğretmeni kız, seni bıraktığından bu yana yıllar geçti, yine aynısın;)
Karı koca sınıf öğretmeni olup ikisi de destek odası+iyep devam edip sabah okula aç gelip başkalarının kahvaltısına abanan gayri insani şahıslar var tanıyorum.Ve bu şahıslardan biri sınıfçıların maaş karşılığı 18 saat olmamalı diye muhabbetini hergün yapar durur.Evleri arabaları var borçsuz harçsız ama ağzı açılınca branşçılar neden iki kat dyk alır diye söylenir durur.
yalnızlıksenfonisi, 9 ay önce
6 8 Şikayet Et
mirzakrt 05 Aralık 2018 22:52
Öğretmenler kadar paragöz görmedim ondan sonra eğitim sistemi gelişir mi tabiki gelişmez
42 16 Şikayet Et
GökhnTeacher 05 Aralık 2018 21:51
Her gelen bakan bir ağ ördü eğitim sistemine,yönetmelikler kanunlar yönergeler birbiriyle çelişmektedir ,bir ek ders kararını yorumlamak kimin haddine!Bu ülkenin eğitimini düzeltecek tek çözüm yolu Eğitimin Şifresi kitabıni uygulamak!!!
1 1 Şikayet Et
ziraatgemlik 05 Aralık 2018 15:16
Öğretmense alır değilse alamaz.
15 7 Şikayet Et
yalnızlıksenfonisi 05 Aralık 2018 14:50
Karı koca sınıf öğretmeni olup ikisi de destek odası+iyep devam edip sabah okula aç gelip başkalarının kahvaltısına abanan gayri insani şahıslar var tanıyorum.Ve bu şahıslardan biri sınıfçıların maaş karşılığı 18 saat olmamalı diye muhabbetini hergün yapar durur.Evleri arabaları var borçsuz harçsız ama ağzı açılınca branşçılar neden iki kat dyk alır diye söylenir durur.
63 33 Şikayet Et
a celik 05 Aralık 2018 14:17
okul öncesi öğretmenleri ne yapsın :)
27 21 Şikayet Et
12