uzmanilke 06 Aralık 2018 19:09
Ne Atatürkçü, ne solcu! Ne istiyor bu CEHAPE yönetimi, anlayan varsa beri gelsin...
Nitekim solcu olsalar küresel emperyalizme karşı politika geliştirirler, tam tersine onların yanında yer almazlar; Atatürkçü olsalar, hakiki vatansever ve milliyetçi büyük önder Atatürk'ün tam tersine emperyalist uşağı bölücü terör sevicileriyle ağız birliği yapmazlar. Hakikaten, Bu CEHAPE yönetimi necidir?! Bilen varsa bana anlatsın da, ben de anlayayım?!
uzmanilke, 2 hafta önce
2 0 Şikayet Et
uzmanilke 06 Aralık 2018 19:01
Nitekim solcu olsalar küresel emperyalizme karşı politika geliştirirler, tam tersine onların yanında yer almazlar; Atatürkçü olsalar, hakiki vatansever ve milliyetçi büyük önder Atatürk'ün tam tersine emperyalist uşağı bölücü terör sevicileriyle ağız birliği yapmazlar. Hakikaten, Bu CEHAPE yönetimi necidir?! Bilen varsa bana anlatsın da, ben de anlayayım?!
Bu CEHAPE yönetimi; solcu dersen solcu değil, Atatürkçü dersen alakası yok; sahi bunlar neci?!
uzmanilke, 2 hafta önce
2 0 Şikayet Et
vatandaş3317 06 Aralık 2018 18:47
Çanakkale Belediye başkanı yine pilav dağıtır mı acaba ??
2 2 Şikayet Et
uzmanilke 06 Aralık 2018 18:26
Bu CEHAPE yönetimi; solcu dersen solcu değil, Atatürkçü dersen alakası yok; sahi bunlar neci?!
8 3 Şikayet Et
uzmanilke 06 Aralık 2018 17:39
Boşuna aday olmuş çoğunluğu; K.K.'nun Almanya ziyaretinde, Türk-Müslüman-Türkiye düşmanı ve bölücü-terör sevicisi olanlarla verilen o meşum resimden sonra, seçimde Cumhur İttifakı kesin zaferini ilan edecek.
27 6 Şikayet Et
Mütekabiliyet 06 Aralık 2018 16:13
Ak partili biri olarak kılıçdaroğlunun gitmesini kendi adıma istemiyorum, memnunuz:) Ama kim gelirse gelsin fark etmez chp nin kemikleşmiş oyu var ancak onu alır 2 puan altı üstü değişir hepsi o..
Bu Kemal Kılıçdaroğlu başarısız ise (Ki bence de başarısız), neden AKP liler eleştirir ve bir an önce gitmesini ister. CHP liler başarılı olduğu için desteklerse parti neden yıllardır aynı oy aralığında patinaj yapar. Çözemedim bu yaman çelişkiyi. Aydınlığınıza muhtacım.
_yazık_, 2 hafta önce
19 7 Şikayet Et
_yazık_ 06 Aralık 2018 15:50
Bu Kemal Kılıçdaroğlu başarısız ise (Ki bence de başarısız), neden AKP liler eleştirir ve bir an önce gitmesini ister. CHP liler başarılı olduğu için desteklerse parti neden yıllardır aynı oy aralığında patinaj yapar. Çözemedim bu yaman çelişkiyi. Aydınlığınıza muhtacım.
1 14 Şikayet Et
Mütekabiliyet 06 Aralık 2018 15:41
Milli iradenin tavrı sen ve senin zihniyeti rahatsız ediyor olabilir ama zafer Ak parti +Mhp nindir az kaldı bekleyin 31 mart akşamını, portakal yine getirin izmiri der:)
doğru diyorsun ne de olsa halkımız metresi 68 tl ye hortum alınmasını,taş çatlasın 100 km de 7 litre mazot yakacak arabalara 100 km de 63 litre yakıt alınmasını ,ordu belediyesi zabıta personellerinin taylanda teknik gezi düzenlemesini yada konyada 7.5 milyona yapılan köprünün aslında yapılmadığını umursamaz gider gene aslanlar gibi ak partisine basar mührünü
iras, 2 hafta önce
22 8 Şikayet Et
Mütekabiliyet 06 Aralık 2018 15:35
ne yapsın Türkçe ezana, ahır yapılan camilere,2 milyonluk iletişim giderini Tbmm ye ödetenlere, hdp ile ittifak yapanlara mı versin. işte sizin bu ötekişetirmeniz yüzünden milli irade 17 yıldır her seçimde tokadı basıyor bi akıllanmadınız gitti:)
doğru diyorsun ne de olsa halkımız metresi 68 tl ye hortum alınmasını,taş çatlasın 100 km de 7 litre mazot yakacak arabalara 100 km de 63 litre yakıt alınmasını ,ordu belediyesi zabıta personellerinin taylanda teknik gezi düzenlemesini yada konyada 7.5 milyona yapılan köprünün aslında yapılmadığını umursamaz gider gene aslanlar gibi ak partisine basar mührünü
iras, 2 hafta önce
23 6 Şikayet Et
dogrusoyluyorum 06 Aralık 2018 15:27
gerçek CHP lilere sahip çıkmayan burnu havalarda gezen, sadece kendi reklamını yapan Maltepe belediye başkanı Ali Kılıç, bütün maltepe sakinleri ve CHP lilerin isyan ettiği eski bir AKP li olan Ali Ekber Askeri hangi gerekçelerle başkan yardımcısı yaptığını açıklamalıdır....
1 8 Şikayet Et
12