ayakturk 17 Aralık 2018 13:30
Gençlerimiz 25 yaşına kadar okuyorlar. Bunlar ne zaman iş bulacak, evlenip aile kuracaklar? Artık Yüksek Lisans mezunu olmayanların pek bir kıymeti yok. Lisans düzeyi, lise kadar kaliteli bile değil belki. Gençlerimizi üniversitelerde oyalayarak işsizliği engelleyemeyiz. Eninde sonunda bu balon patlayacak. Meslek liselerine gereken önem verilmeli ve tüketen olmaktan kurtulup üreten konumuna geçmek gerekir.
0 1 Şikayet Et
LastBreath 07 Aralık 2018 20:35
Boş işler. Ülkemiz ne tarımı-hayvancılığı ne sanayiyi ne teknolojiyi doğru dürüst becerebiliyor. Bari köy enstitüleri gibi kurumlar açında belki tarımda ve hayvancılıkta gelişiriz. Belki soğan, et ucuzlar.
0 2 Şikayet Et
thirdedition 07 Aralık 2018 18:08
Açın açın... Köylere de üniversite kuruldu ama kalite yerlerde sürünüyor. Pazarcılar bile artık üniversite mezunu...
1 8 Şikayet Et
hgfyyı 07 Aralık 2018 17:54
82 cerablus 83 kerkük :D
Cerablus ve kerkük ne alaka?
gaiptensesler, 6 ay önce
0 4 Şikayet Et
mzke 07 Aralık 2018 13:38
üniversite idari personeli tayin olamıyor artık bu kadar üniversite fakülte açılıyor bir çözüm olsa
5 16 Şikayet Et
ahududulucay 07 Aralık 2018 13:31
Tamamen haklısınız desem yeridir. Gerekli alt yapısı ve elemanı olmayan yüksekokullarda eğitim aksamaları olabiliyor. Ayrıca çoğu ilçelerde yeterli ve güvenli barınma olanakları yurt sosyal imkanlar da kısıtlı olunca öğrenciler için zorlu bir dönem oluyor
açıldıkları ildeki esnafa, ev kiralayana vs. yarar sağlıyor diye gencecik çocukların geleceğini düşünmemek nasıl bir düşünce yapısıdır anlam veremiyorum biz ne zaman bu kadar kötü olduk
Katre52, 6 ay önce
1 14 Şikayet Et
Duygumist 07 Aralık 2018 12:41
Her ilde okul olması açılması güzel ancak şu yüksekokul örgün ve ikinci öğretim olarak ayrıştırılması hoş olmuyor ayrımcılık yapılıyor buna rağmen ikinci öğretimden iki katı harç parası alınıyor çok saçma Yeni havaalanı yapılırken iş ilanlarında görmüştüm niye okuyor bu insanlar o zaman
18 3 Şikayet Et
Katre52 07 Aralık 2018 11:00
açıldıkları ildeki esnafa, ev kiralayana vs. yarar sağlıyor diye gencecik çocukların geleceğini düşünmemek nasıl bir düşünce yapısıdır anlam veremiyorum biz ne zaman bu kadar kötü olduk
Yeni fakülte ve yüksek okulların açılması açıldıkları illere büyük ekonomik katkı sağlıyor, yeni üniversitelerin kurulması için ve yeni fakültelerin açılması teşvik edilmeli.
lucero, 6 ay önce
8 42 Şikayet Et
lucero 07 Aralık 2018 10:10
Yeni fakülte ve yüksek okulların açılması açıldıkları illere büyük ekonomik katkı sağlıyor, yeni üniversitelerin kurulması için ve yeni fakültelerin açılması teşvik edilmeli.
88 8 Şikayet Et
hsnsylk 07 Aralık 2018 09:53
Daha fazla yandaşa kadro, yurt, ihale vs. Bu iş tamamen oy toplama işidir, eğitimini önensendiği için değildir. Kadro vermezsen oy vermez seni desteklemez, bir telefon eder, abi yurt yapalım mı der, okul kurulmadan yurt açanlar zengin olur.
6 49 Şikayet Et
12