Yampirik 08 Aralık 2018 12:30
Kafaların içine bakmak lazım dışına değil.
0 0 Şikayet Et
ekocak06 07 Aralık 2018 14:35
Böyle savcılara ihtiyacımız var. Helal olsun savcıma.
16 2 Şikayet Et
onder390 07 Aralık 2018 11:03
Savcı adı üstünde 'savını/tezini' savunur.
18 5 Şikayet Et
ank1111 07 Aralık 2018 10:37
bir memleket söyleyin burka, çarşaf özgürlük edebiyatıyla kalkınmış refahı bulmuş.
30 16 Şikayet Et
matrakmatrakcimbomlu 07 Aralık 2018 10:35
Bak senin adın şimdi müslüman mı? beni anında islam düşmanı yaptın ben her seçimde olanları söylüyorum.sen hatırlayama bilirsin yada işine gelmiyordur. Başörtüsü pastasını 17 yıldır yediler bitmedi.bu seçimde de ekonomi dışında sahada başka şeylerle milleti gaza getirecekler inanmıyorsan iddia ya girelim seçimden sonra burada yazarız...Geçen seçimlerde almanya hollanda hepsiyle kavga ettik sonra barışmadık mı?
Başarılı olunca alkış, başarılı olamayınca iktidarın oyunu, yersen. İslama olan düşmanlığınız bitmedikçe ki bitmez size iktidar yüzü yok bu milletçe. Kininizde boğulun.
plmhd, 6 ay önce
9 11 Şikayet Et
ank1111 07 Aralık 2018 10:35
nasıl sorun çıkmamış kaç tane iç isyan kaç tane savaş çıkmış
Osmanlı inançlarında tebasını serbest bırakmış asırlarca sorun çıkmamış.Başını örtenden örtmeyene ne! Örtmeyenden de örtene ne! kendi inancını özgürce yaşayan insandan zarar gelmez. Allah Teala herkese akıl vermiş, irade vermiş. Zorla inançlar değiştirilemez geri teper.Şimdiye kadar milyarlarca insan doğdu, yaşadı, öldü. Ölüm herkes için eceli gelen gidiyor. Ölüm gelmeden güzel şeyler yapmak lazım. Başörtüsü diye kadınlarımıza,kızlarımıza zulüm yapmamak lazım.
klytmz, 6 ay önce
12 3 Şikayet Et
ank1111 07 Aralık 2018 10:34
Afganiztan pakistan suud zaten Marsta kafe açıp üs kuruyor, size de alacaklar yanlarına,
marsa gitmenın onundeki en buyuk engel başörtusudur yoksa şimdiye orda hobi bahcelerımız olurdu haftasonları gıder mangal yaparık,işgalci yunan zihniyetinin en buyuk engeli islamdır yoksa 90 senede neler yapmşlardı
trhmy, 6 ay önce
12 5 Şikayet Et
klytmz 07 Aralık 2018 10:14
Osmanlı inançlarında tebasını serbest bırakmış asırlarca sorun çıkmamış.Başını örtenden örtmeyene ne! Örtmeyenden de örtene ne! kendi inancını özgürce yaşayan insandan zarar gelmez. Allah Teala herkese akıl vermiş, irade vermiş. Zorla inançlar değiştirilemez geri teper.Şimdiye kadar milyarlarca insan doğdu, yaşadı, öldü. Ölüm herkes için eceli gelen gidiyor. Ölüm gelmeden güzel şeyler yapmak lazım. Başörtüsü diye kadınlarımıza,kızlarımıza zulüm yapmamak lazım.
1 12 Şikayet Et
y.aslan63 07 Aralık 2018 09:38
İnsanların inancına saldıran imparatorluklar dahil hiçbir devlet ayakta kalamadı. Mesela tek partili dönemde yapılanlar halen unutulmadı. Bu zihniyet iktidarı zor görür artık, tek gereken ise bu din düşmanı yobazlara karşı dik durmaktır.
21 23 Şikayet Et
ÖnceİnsanOl 07 Aralık 2018 09:36
TÜBİTAK yanlış yaptıysa sen de ispatla yurtdisinda kendini. Siz Mars'a gitmek istediniz de başörtüsü roketinize mi dolandı? Türkiye'de hangi kurum doğru dürüst çalışıyor? Arada bir TÜBİTAK da yamukluk yapabilir ama tembelliginize bahane arama.
O yüzden mi Tübitak'a çağrılmayanlar ve projeleri yurt dışında ödüller alıyor! Yazmak için yazma bari...
BakalimBilelim, 6 ay önce
9 13 Şikayet Et
123