mewluth 07 Aralık 2018 19:48
Türkiye gazetesi de ne adi algıcı bir gazete çıktı. Başlığa bak asgari ücret 9 kat arttı. İçeriğe bakalım eğer asgari ücret 2000 lira olursa 9 kat artmış olacakmış. Adamlar olmayan şeyin algısını yapıyorlar. Vekil, cumhurbaşkanı bakan maaşı kaç kat artmış onu da yazın bu kadar mertseniz. Sırf 2012 yılında yüzde 100 artış gerçekleşti adamların maaşında. 16 yılda kim bilir kaça katlamıştır.
0 3 Şikayet Et
00019 07 Aralık 2018 18:28
Ne tuhaf insanlar var neymiş efendim bayan bakımlıymış ta bu asgari ücretli olamazmış ta vs.....vs.... Ne var bunda yalnızca siz mi kendinizi bakımlı sanıyorsunuz vazgeçin artık şekille insanları yargılamaktan.O bayan zor şartlar altında hayatla mücadele ediyor onu taktir etmek lazım.
0 1 Şikayet Et
muhtesem32 07 Aralık 2018 17:56
1653 tl fazlasıyla yeter 50 tl cep harçlığı, Fazlası iş verini zor durumda bırakır. Hem enflasyonda düşmüş neyin zammı bu şimdi.
3 0 Şikayet Et
mustafaa 07 Aralık 2018 16:09
bu tür işlerde mağdurları kameranın önüne geçirtip ahvali hal durumunun soyletılmesı bana göre çok yanlış bir durumdur peki doğrusu nedir kimin ne ihtiyacı varsa derhal gidermektir. sağ elin verdiğini sol el görmeyecek. sadaka fitre verelim demiyorum olay ortadadır boyle durumlarda iyileştirme primi yada milli gelirden kişi başı refah payı verilmelidir millet durumum azıcıkta olsa düzelecek diye toplu sözleşme gününe mahkum edilmemelidir. tuzu kurulara selam olsun......
2 2 Şikayet Et
Duygumist 07 Aralık 2018 15:07
Devlet ödemiyorsa koskoca devlet kardeş ülkeler müslüman kardeşlerimiz için çabalayıp diğer ülkeleri bir araya getirebiliyor çözüm olabiliyorsa bu kabiliyete sahipse 16 yıldır asgari ücretede bir çözüm bulabilirdi pekala yıl dolmadan işten çıkartılıyoruz ya da mecbur bırakılıyoruz bir şeyler bahane ediliyor zam yapmak yerine yenisini eski maaşa çalıştırmayı düşünüyorlar yeter artık konuşmak için konuşmayın marmaray kimsenin evini ısıtmıyor et vermiyor karnını doyurmuyor balık bolluğu yaşıyoruz 15 tlden aşağıya balık yok et yok ama yurtdışına ihraç etmeye başlıyormuşuz vay be biraz haber izleyin dergi gazete kitap okuyun hiç değilse burası bile sürekli güncelleniyor ne insanlarımız var beton üzerinde karton sermiş yaşamaya çalışıyor suriyeliler bizim vatandaşımız değil dikkat edin onlara yapılan yardımın üçte biri bizim muhtaç insanlarımıza yapılmıyor ben sgkda parasız muayene olamazken kendi ülkemde başkaları bedavaya bakılıyor bakılsın ama kendi milletinede sağla bu hizmeti benim faydalanamadığımdan bir başkası nasıl faydalanabiliyor illa haber olmak lazım değil ...
1 10 Şikayet Et
Mütekabiliyet 07 Aralık 2018 14:06
Şunu öğrenin asgari ücreti devlet ödemiyor, hükümet ödemiyor iş veren ödüyor, hükümet asgari ücret 3000 tl olacak diye kanun çıkarsa asgari ücretlilerin %90 ı işten çıkarılır.. denge politikası önemli mantıklı düşünün, tabi ki asgari ücretle geçinse inalar keşke hayat pahalı biliyorum ama hayatın gerceklerini unutmayın.
Şu zamanda, ağalar paşalar torpilliler işverenler 10 bin tl ve üzeri maaş alanların dışında kimin cebinde nakit kalıyor da siz asgari ücretlilere akıl veriyorsunuz cebindeki son 10 tl ile mi ay sonunu getirecekler acaba mantıklı olun kredi kartları olmasa bu milletin vay haline devlet artık çözüm olsun işverene vereceğine işçiye versinler milletin halinden anlasınlar görsünler artık milleti
Duygumist, 9 ay önce
6 7 Şikayet Et
ayhann68 07 Aralık 2018 13:33
milletvekili emeklilerine %26 zam yapılıp ta işçiye asgari ücretliye düşük zam yapılırsa kesinlikle kabul edilemez ...
1 17 Şikayet Et
Shadowmaster 07 Aralık 2018 13:08
Böyle toplantılara ne gerek var? Devlet, bütün ailelerin harcamasını ve gelirlerini denetleyip ona göre karar verecek. Bu insanlar ne yeyip ne içiyor? Bir ihtiyaçları var mı? Çoluk çocuğunu okuturken zorluk çekiyor mu? İnsan gibi yaşayabilecek evleri var mı? Faturalarını ödeyebiliyor mu? Kredi borcu var mı? Borçlarını ödeyebiliyor mu? Tatillerde gezebiliyor mu? Sen bunların hiçbirisini umursamayıp, ödenen vergilerle kendi maaşını alıp; "Halinize şükredin! Onu bulamayanlar var." dersen, Allah c.c. bir gün hepsinin hesabını sorar. Bunlar kolay işler olmayabilir, fakat bunun kontrolünü devlet sağlayacaktı. Böyle gelmiş, böyle gider demeyeceksin. Zamanında çalışmak için herkes yurt dışına gitti. Kimse, niye gidiyorsun? Burada para kazanamıyor musun? Dedi mi? Bence demedi. İşi olmayan insanlar, başka şehirlere göç ediyor. Devletin buna dur demesi lazımdı. İşi olmayana, evi olmayana gerekli yardımı ve yatırımı sağlayacaktı. İnsanları üç kuruşa köle gibi çalıştıran kapitalist düzene, dur diyecekti. Devletin hiçbir işi düzgün değil. Belki boş konuşuyorum; ama zamanında Türk'ün adından korkan kafirlerden ne eksiğimiz var? Adamlar 30-40 yılda üretim yapıp zengin oluyor, ürettiklerini ihraç ediyorlar. Biz, vergi almaktan ve tüketmekten başka ne yapıyoruz? Hala boş boş toplantılarla zaman harcıyoruz.
2 13 Şikayet Et
Duygumist 07 Aralık 2018 12:54
İşçinin asgari ücretlinin çilesi bitmez ne akpsi ne başka bir partili kimse hakkını vermeyecek iş görüşmesine gidiyosun geri dönüyorsun iş başvurusunda bulunuyorsun 2500-3000 ile aranmıyorsun kamuya kimin girdiği belli değil nasıl oluyor ne oluyor valla Allah yardımcımız olsun ya
1 8 Şikayet Et
Duygumist 07 Aralık 2018 12:51
Şu zamanda, ağalar paşalar torpilliler işverenler 10 bin tl ve üzeri maaş alanların dışında kimin cebinde nakit kalıyor da siz asgari ücretlilere akıl veriyorsunuz cebindeki son 10 tl ile mi ay sonunu getirecekler acaba mantıklı olun kredi kartları olmasa bu milletin vay haline devlet artık çözüm olsun işverene vereceğine işçiye versinler milletin halinden anlasınlar görsünler artık milleti
asgari ücret yazmayı öğren bi zahmet:)
Mütekabiliyet, 9 ay önce
2 8 Şikayet Et
1234