Elkol 15 Aralık 2018 17:22
Düzeltmişler demekki başlangıçta 3 yıl olarak yayınlanmıştı ilan hatta şaşırmıştım. Yeni karar çıktı sanmıştım.
Hayır 5 yıl olarak kabul etmiş internet sitesinde mevcut bakabilirsin.
Gs-190511, 5 ay önce
0 0 Şikayet Et
Gs-190511 14 Aralık 2018 21:05
Hayır 5 yıl olarak kabul etmiş internet sitesinde mevcut bakabilirsin.
Polis Akademisi de 3 yıl kabul etti öğretim elemanı alımında
Elkol, 5 ay önce
1 0 Şikayet Et
Gs-190511 14 Aralık 2018 21:02
Hayır 5 yıl olarak kabul etmiş internet sitesinde mevcut bakabilirsin.
03.12.2014 ales puanım açıklandı şuan yüksek lisans tez dönemindeyim işim dolayısı ile bitiremezsem bu ağustosta ilişik kesiliyor eğer atılırsam bu sınavla 2019 güz dönemine tekrar başvurabilirmiyim
soruculuk, 5 ay önce
0 0 Şikayet Et
Elkol 14 Aralık 2018 18:33
Polis Akademisi de 3 yıl kabul etti öğretim elemanı alımında
1 2 Şikayet Et
soruculuk 14 Aralık 2018 13:56
03.12.2014 ales puanım açıklandı şuan yüksek lisans tez dönemindeyim işim dolayısı ile bitiremezsem bu ağustosta ilişik kesiliyor eğer atılırsam bu sınavla 2019 güz dönemine tekrar başvurabilirmiyim
1 2 Şikayet Et
soruculuk 14 Aralık 2018 13:52
03.12.2014 açıklandı ben şuan yüzksek lisans tez dönemindeyim işim dolayısı ile yetişmezse ağustosta atılıyorum peki bu puanla 2019 güz dönemine başvurabilirmiyim
1 0 Şikayet Et
endmuhh 14 Aralık 2018 09:57
kurallara uymamak nedir. vurursun kafasına hadddini bildirirsin yök. sana bağlı değilmi senin yönetmeliğine uymuyo
3 10 Şikayet Et
ir mania 14 Aralık 2018 00:18
adamlar haklı yöke güven kalmadı
4 9 Şikayet Et
cacç 13 Aralık 2018 22:43
Zeki arkadaş ben aöf mezun değilim. Hukuki olarak yazdım. Edebiyat coğrafya bölümünü alıyor auzef coğrafyayı almıyor. İlanı incele ondan sonra cevap yaz. Ben öğretmenim ayrıca.
İTÜ zaten teknik üniversite, AÖF de mühendislik mi var da İTÜ de yüksek lisans yapsın. İTÜ de Ekonomi gibi birkaç sosyal bilimde var ama o bölümler teknik üniv.olması münasebetiyle eğitimi sayısal (matematiksel iktisat vs) dolayısıyla AÖF mezunu İTÜ den zaten mezun olamaz. Bunu senin gibilere anlatmak zor ama yazdım işte sonuçta.
rocker1978, 5 ay önce
6 9 Şikayet Et
rocker1978 13 Aralık 2018 22:14
İTÜ zaten teknik üniversite, AÖF de mühendislik mi var da İTÜ de yüksek lisans yapsın. İTÜ de Ekonomi gibi birkaç sosyal bilimde var ama o bölümler teknik üniv.olması münasebetiyle eğitimi sayısal (matematiksel iktisat vs) dolayısıyla AÖF mezunu İTÜ den zaten mezun olamaz. Bunu senin gibilere anlatmak zor ama yazdım işte sonuçta.
İTÜ Açıköğretim mezunlarını yüksek lisans sınavlarına kabul etmiyor. AÖF mezunları sizde hakkınızı arayın.
cacç, 5 ay önce
14 7 Şikayet Et
12