serdar202020 20 Aralık 2019 21:27
arkadaşlar sağlık özründen tayin isteyeceğim istediğim ilçede boş norm yokmuş. sanırım özel eğitime geçici olarak derslere gireceğim acaba haftada kaç saat derse girerim. ek dersimde azalma olur mu yoksa tammı alırım. birde ben bugün dilekçe mi verdim acaba bakanlık atama dönemin bekleyin diyerek red verebilir mi tayin isteğime benim bildiğim kadarı ile sağlık özrü ne zaman istenilirse talep edilebiliyor.
0 0 Şikayet Et
salihsoner 03 Ocak 2019 13:43
Yurt dışında görevlendirilenler ile aylıksız izinli olan öğretmenlerden yurt dışı görev sürelerinin veya izinlerinin 4 Şubat 2019 tarihine kadar sona ereceğini belgelendirenler, diğer şartları da taşımaları kaydıyla yer değiştirme başvurusunda bulunabilecektir. Bu kapsamda yer değişikliği yapılanlardan en geç 8 Şubat 2019 tarihine kadar görevine başlamayanların atamaları iptal edilecektir. Genel Açıklamalar 7. maddeye göre doğumdan sonra ücretsiz izin alan öğretmen özür grubuna başvuramıyor mu? bilgisi olan yazarsa sevinirim.
0 0 Şikayet Et
emingny 26 Aralık 2018 15:12
isteyebilirsiniz.keşke buraya yazana kadar yönetmelikleri okusanız.
Merhaba: ben Konya'nın ereğli ilçesinde(merkez dışı ilçe) kadrolu müdür yardımcısı öğretmenim. Eşim Konyanın Çumra İlçesinde(merkez dışı ilçe) sağlık bakanlığında ebe. Eşimin ikameti Konya Meram'da (Merkez ilçe) Ben eşimin ikameti olan Meram'a Tayin isteyebilir miyim???
selahattin_aslan, 1 yıl önce
0 2 Şikayet Et
selahattin_aslan 26 Aralık 2018 13:56
Merhaba: ben Konya'nın ereğli ilçesinde(merkez dışı ilçe) kadrolu müdür yardımcısı öğretmenim. Eşim Konyanın Çumra İlçesinde(merkez dışı ilçe) sağlık bakanlığında ebe. Eşimin ikameti Konya Meram'da (Merkez ilçe) Ben eşimin ikameti olan Meram'a Tayin isteyebilir miyim???
2 0 Şikayet Et
göktug07 26 Aralık 2018 13:06
iliçi emri verilmelidir. 120 km yol gidip geliyorum hergün. çayırhan ankara arası yazık bu kadar insafsız olunmaz.
0 3 Şikayet Et
turkuaz rüya 25 Aralık 2018 23:04
"Kadrolu" öğretmenler için mazeret takvimi... Ne kadar ironik değil mi? Ülkemiz adına üzücü bir tablo!.. "Sözleşmeli" öğretmenler de bu ülkenin birer vatandaşı ve onların da mazerete bağlı durumları, ailevi durumları, sağlıkla ilgili mazeretleri vs. var! Nerede eşitlik, nerede adalet?
13 34 Şikayet Et
birisi.iste 25 Aralık 2018 22:59
kadrolu öğretmen için...
5 19 Şikayet Et
goran-ivanicevic 25 Aralık 2018 21:26
Sigortalı eş palavralari arastirilsin
6 24 Şikayet Et
McOnr 25 Aralık 2018 20:49
yanlış hatırlamışsın kardeşim 6+2 değil, 10+2 .
6+2'den 3+1'e indirdiniz es durumu icin +1'i neden bekliyoruz 3 yil neyinize yetmiyor??
Fenifer, 1 yıl önce
9 5 Şikayet Et
selahaddini-eyyubi 25 Aralık 2018 20:32
İlçe emri verilsin öğretmenler eşlerine kavuşsun.ilcede çalışıyorum eşim il merkezinde çalışıyor.her gün yüz kilometreden fazla yol yapıyorum.yollarda geçiyor tüm zamanımız her gün kaza korkusu var.Devlet buyuklerimiz bakanlığımız bu meseleyi halletsin lütfen.
10 22 Şikayet Et
12