UĞUR79 15 Ocak 2019 01:38
Konu din gorevlileri olunca konusanlar din gorevlilerinden daha fazla maas alip (ek ders,doner sermaye) ki hepsi neredeyse bir maas eder.bunlara neden ses cikarmazlar.iyi ki bu gorevliler sizin elinizde değil. Devletten Allah razı olsun.Allah devletimize zeval vermesin.
5 1 Şikayet Et
Tugrulunv 13 Ocak 2019 13:11
öldükten sonra öyle bi kaygım yok eş dost kendi arasında yapsın bişeyler
sen ölünce namazını o istemediğin imam kıldıracak gereksiz gördüğün. bence sen şimdiden Diyanet görevlisine cenaze namazımı kıdırmasın diye vasiyet et. tamam kardes. hadi .
Sensörx, 2 hafta önce
3 4 Şikayet Et
Enformasyonx 11 Ocak 2019 21:13
yüksek lisans mezunu, yabancı dil bilen, bir kişiye; lise mezunu imam ne fetva verecek, ne anlatacak ne tavsiye edecek. Kendilerine çok önem atfediyorlar. Devlet kaynaklarının din sektörüne kaydırıldığı açık ve net.
9 10 Şikayet Et
sertackot 11 Ocak 2019 17:04
Bakıyorum da başlamış yine yorumlar; imam ne iş yapıyor ki, imamlık para karşılığı mı yapılır vs. vs.... Ne istersiniz, imamlığı her camiinin kendi derneği birisine mi yaptırsın? İstediğiniz bu mu? Sonra da bu boşluktan yararlanan din tacirleri cemaatleri türetsin, sonra da niye devlet bunları kontrol etmiyor dersiniz. Bırakın namaz kıldırmayı, müezzin izne ayrıldığı zaman koskoca camiide biri kalkıp da kamet getiremiyor... Size ne cami lazım ne imam ne din. Devlete, din hizmetlerini yürütmek için gösterdiği çabadan dolayı teşekkür edeceğinize bir de üstüne eleştiriyorsunuz. Bu devlette imamın ne iş yaptığını sorgulayan önce kendi cenazesini yıkasın, din cenazeyi imam yıkayacak demiyor. Dinin size yüklediği sorumluluğu bile imama yüklersiniz ama atıp tutarsınız. Not: imam değilim, Adalet bakanlığı çalışanıyım.
20 18 Şikayet Et
SanCak91 11 Ocak 2019 16:37
Ben heykel falan yapalım demedim konuyu baltalama dinede karşı değilim 5 vakit namaz günde 2 saat camiye vakit ayırmakla imamlık olmaz sanki her ay vahiy mi iniyor bu görevi yapacak her mahalleden insan çıkar din satmaklada memleket kurtarılmaz bir sürü dar gelirli insanımız var istikrarımız için ortadoğu gibi olmadan bütçe doğru yerlere aktarılmalı Bu kadar diyanet görevlisi tarikatlar var ama müslüman gibi yaşayan bir avuç insan ancak çıkar o halde eğitim ve bilim kapısını zorlamalıyız
Bende senden %65 ı Müslüman olan bır devlet te dıyanetın butcesıyle uzaya cıkardık dıyecegıne 96 yıldır heykele verilen parayla uzaya cıkmıstık demeni beklerdim Tabi heykel de olmazsa olmaz.
anadolu05, 2 hafta önce
4 15 Şikayet Et
seymaa2 11 Ocak 2019 16:34
Nazar etme ne olur çalış seninde olur.. :)
Az kaldı 3600 göstergeyi de aldınız mı sırtınız yere gelmez artık.Sabah namazdan sonra ben işe gidiyorum imam arkadaş caminin kapısını kapatıp hemen yandaki lojmanına gidiyor. Kira elektrik ısınma,ulaşım vb. dertleri yok.Ek gelirler cabası.Bir yorumcu yazmış Memur işini yaptığı için vatandaştan para alsa rüşvet (ki doğrusu budur) ama imam alınca gayet normal. Liseden sonra girip çalışmak yerine 4 yıllık fakülte bitiren ben okumakla enayilik etmiş oluyorum 3600 ek göstergeyi alamıyorum.4 yıllık zaman ve ekonomik kaybım da yanıma kar oh ne güzel...
emrepomak, 2 hafta önce
14 6 Şikayet Et
emrepomak 11 Ocak 2019 15:47
Az kaldı 3600 göstergeyi de aldınız mı sırtınız yere gelmez artık.Sabah namazdan sonra ben işe gidiyorum imam arkadaş caminin kapısını kapatıp hemen yandaki lojmanına gidiyor. Kira elektrik ısınma,ulaşım vb. dertleri yok.Ek gelirler cabası.Bir yorumcu yazmış Memur işini yaptığı için vatandaştan para alsa rüşvet (ki doğrusu budur) ama imam alınca gayet normal. Liseden sonra girip çalışmak yerine 4 yıllık fakülte bitiren ben okumakla enayilik etmiş oluyorum 3600 ek göstergeyi alamıyorum.4 yıllık zaman ve ekonomik kaybım da yanıma kar oh ne güzel...
10 19 Şikayet Et
blue1970 11 Ocak 2019 15:45
Rakamların bir anlamı kalmadı son zamlardan sonra. Ama özellikle tarım ve hayvancılık sıkıntıda. Diger bütün kalemlere yüksek zamlar var ve ne hikmetse enflasyonu çok etkilemedi. Süt:2,50 tl den 3,75 tl ye çıkmışsa artış yüzde kaçtır? Şu meslek bu meslek bunları geçin. Devlet bu hizmetleri verecekse bu ülkenin insanları gerekli eğitim ve öğretimi almış görev yapıyor. Lütfen eleştirenler sizde buyurun görev alın. Ama gelin hep beraber gelir dağılımı adaletsizliğini sorgulayalım. Kayıt dışından bahsedelim. Sarrafın, yatı, katı, kira geliri olanın ne kadar vergi ödediğine bakalım. Bazı serbest meslek erbabının geliri ile ödediği vergiye bakalım. Asgari ücreti sürekli memur maaşları ile kıyaslamak yanlıştır. Keşke vekillere gelişmiş ülkeler düzeyinde ödenen ücretler asgari ücret içinde ödenebilse. Buyurun bunu sorgulayalım.
0 5 Şikayet Et
totti418 11 Ocak 2019 15:22
herkesin maaş kalemini yalan yanlış hizmet suresı yuksek ten hesaplayıp yuksek maaş gösterip ardından halkın onuna atıyorsunuz sosyal medyada basında memurlara karsı algı olusuyor bu durumdan rahatsızız. zaten site olarak maaş hesaplama robotu koymyssynyz mılletin gözüne neden sokuyorsunuz. memurlar ıcın yapılacak okadaqr haber varken 4b sorunu 3600 tayın zor şartlar buyuk şehirde uç köylerde çalışma mobing gibi bir cok sıkıntı varken kalkıp ballandıra ballandıra memur maası şu oldu yok bu bu oldu. bırakın kardeşim gercek sorunlarımız ile ilgilenın artık
1 10 Şikayet Et
emre_dr 11 Ocak 2019 14:07
Örneğin herhangi bir memur işini yaparken cebine sıkıştırılan bir para rüşvet sayılırken (ki doğrusuda budur) konu imamlar olunca bu neden normal karşılanıyor.Her devlet memuru gibi maaşını devletten alan imam din görevlisi... işini yaparken para teklifini reddetmeli kabul eden ise rüşvet almaktan işlem görmelidir.
6 31 Şikayet Et
123456