Pimapen-nuri 11 Ocak 2019 22:25
@zekiyenilmez: Yürübe yiğidim kim tutar seni. Birazda hocasını özleyen, döngel diye kendini yırtan tövbe istiğfar edip af dileyen siyasilerden bahsette milletin yumurtası serinlesin. Bundan sonra senden başka kahraman tanımam...
2 19 Şikayet Et
lozzak74 11 Ocak 2019 21:23
Amerikada rahat rahat kocaman arazide sefa süren hainin peşindeyse hala birileri onlara acımamak lazım onun yüzünden binlerce masum insana kıydılar hala peşinden gitmek savunmak hainliktir.
Son gördüğümde iki (-) vardı yorumunda arkadaşım. Demek ki burada propaganda yapıp masumuz diyenler perde gerisinde fetönün kulluğuna devam ediyorlar.
mehmetcaner27, 2 hafta önce
7 11 Şikayet Et
zekiyenilmez 11 Ocak 2019 16:34
Aynen katılıyorum. Fetö iblisini hoca gören bu teröristlere asla acımıyorum, canları cehenneme.
Son gördüğümde iki (-) vardı yorumunda arkadaşım. Demek ki burada propaganda yapıp masumuz diyenler perde gerisinde fetönün kulluğuna devam ediyorlar.
mehmetcaner27, 2 hafta önce
39 12 Şikayet Et
Demetli 11 Ocak 2019 16:25
adli organlar ne zaman kurumların ağzına bakarak karar alır oldu.mahkeme kararına bakmayacaksın,delilsiz açığa alıp ihraç eden kurumun belli belirsiz islemine bakacaksın öyle mi.bu kararların hepsi %100 aihm den döner bu da 5 10 sene arasını alır.sonra milyon milyon tazminat
5 57 Şikayet Et
mehmetcaner27 11 Ocak 2019 16:24
Son gördüğümde iki (-) vardı yorumunda arkadaşım. Demek ki burada propaganda yapıp masumuz diyenler perde gerisinde fetönün kulluğuna devam ediyorlar.
Yaşanılan bu sıkıntıların asıl sorumlusu ajan terörist Fetullah Gülen isimli iblistir. Bu deccali hala hoca kabul edenler lütfen yorumuma eksi koysun.
zekiyenilmez, 2 hafta önce
16 17 Şikayet Et
oeserci 11 Ocak 2019 16:13
Komisyon kararının 2. sayfasındaki çerçeve içerisine alınmış bölümdeki "Diğer Tespitlere Dair" başlıklı 2. maddeyi dikkatlice ve tekraren okuyunca ben şu sonucu çıkardım. bence komisyon "kurum kanaati" gerekçesini yanlış kullanmış çünki bahsettiğim maddeye göre kurum şahsın, dosyasında adı geçen hain örgütle irtibat/iltisak her neyse işte bağlantısının olduğuna dair değerlendirmenin bulunduğunu bildirmiş. DEĞERLENDİRME kuruma ait değil. bu değerlendirmenin içeriği hangi kişi/kurum/teşkilat tarafından ve ne tür bilgi ve belgeler eşliğinde yapıldığı idare mahkemesinde itiraz aşamasında değerlendirilmelidir. aksi takdirde yalnızca kurum kanaatine dayanarak verilen bu karar adaletli bir yargılama yapılması durumunda idare mahkemesinden döner. Rabbim tüm masum/mağdurların yardımcısı olsun ve yargıçlara da vicdan ve adaletle hükmetme cesareti nasip etsin.
1 50 Şikayet Et
hgfyyı 11 Ocak 2019 15:41
672 hala bekleniyor
0 31 Şikayet Et
zekiyenilmez 11 Ocak 2019 15:01
Yaşanılan bu sıkıntıların asıl sorumlusu ajan terörist Fetullah Gülen isimli iblistir. Bu deccali hala hoca kabul edenler lütfen yorumuma eksi koysun.
13 40 Şikayet Et
bacik 11 Ocak 2019 14:37
Kanaat kullanan kişilerin geçmişine bakmak lazım.Onlarıda araştırsalar bu kadar temiz çıkacakmı acaba!!!?
3 76 Şikayet Et
ATİLLA0748 11 Ocak 2019 14:06
İhraç eden kurum zaten neden olumlu görüş versin tabii torpilin varsa o başka
4 81 Şikayet Et
12345