çekyatedebiyati 13 Ocak 2019 16:32
Yazdığım yorumu memurlar.net yayınlamadı bile. Belki bu yayınlanır. İşte bu yüzden. Bu dönemin haklısı hep sensin haksızı hep benim.
Kardeşim çamur atıyorsun adam gibi açıkla ne demek istediğini. Hukuk düzeniyle bu açıklamanın ilişkisi nedir? Hangi hukuk düzeninden bahsediyorsun? Hangi noktası rahatsız etti açıklamanın? Neresini yanlış buldun? Adam gibi açıkla, öyle vurup kaçmakla olmuyor bu iş?
fikir, 5 ay önce
2 4 Şikayet Et
alp.er 13 Ocak 2019 15:41
3 senede yeni anlaşılmasıda ilginç adamın hz peygamber kitabın kaynakçasında fetönün kitabı var en sonda trt de program yapıyordu
1 3 Şikayet Et
çekyatedebiyati 13 Ocak 2019 15:21
Vurup kaçmak mı ? Ben hain miyim kalleş miyim ne vurup kaçması ? Şu an senin düşünce dünyanın sınırlarını bile zorlasan ne hukuki ne de sosyal olarak zorda kalmazsın. Fakat ben biraz yorum yapsam, ileri gitsem "sana göre" suç olanı gerçekleştirmiş olacağımdan bir şey yazamıyorum. Bu durum adaletsizlik anlamına geliyor. Bu durum zoruma gidiyor. Sense çok rahat bir şekilde derdini açıklayabilecek durumdasın. Bana göre de yazdıkların çıkarımların yanlış. Ama sen rahatsın ben değilim olay bu. Buradaki "ben" ve "sen" temsilidir. Uzun yıllardır bu ülkede "biz" yok çünkü.
Kardeşim çamur atıyorsun adam gibi açıkla ne demek istediğini. Hukuk düzeniyle bu açıklamanın ilişkisi nedir? Hangi hukuk düzeninden bahsediyorsun? Hangi noktası rahatsız etti açıklamanın? Neresini yanlış buldun? Adam gibi açıkla, öyle vurup kaçmakla olmuyor bu iş?
fikir, 5 ay önce
1 5 Şikayet Et
fikir 13 Ocak 2019 14:37
Kardeşim çamur atıyorsun adam gibi açıkla ne demek istediğini. Hukuk düzeniyle bu açıklamanın ilişkisi nedir? Hangi hukuk düzeninden bahsediyorsun? Hangi noktası rahatsız etti açıklamanın? Neresini yanlış buldun? Adam gibi açıkla, öyle vurup kaçmakla olmuyor bu iş?
Normal hukuk düzeni işlese, sen bu yazıyı yazamazsın ama şimdi devran senin...
çekyatedebiyati, 5 ay önce
8 3 Şikayet Et
efeturkan 13 Ocak 2019 14:08
Adam turist rehberi tabiki sık sık yurtdışna çıkacak. 450000 kişiyle yurtdışına çıkmış 2500ü fetö şüphelisiymiş, oran binde 5 bile değil, üstelik 2005 yılına kadar gidilmiş. 2005 e kadar gidilirse başbakanlık uçağına en çok binenin Ekrem Dumanlı denen fetöcü vatan haini olduğu görülür.
6 12 Şikayet Et
çekyatedebiyati 13 Ocak 2019 13:57
Normal hukuk düzeni işlese, sen bu yazıyı yazamazsın ama şimdi devran senin...
Burada en adil ve isabetli kriter 25 Aralık sonrasının dikkate alınmasıdır. Bu arkadaşın bu dönemde malum yapı ile yakınlığı, ilişkisi, birlikteliği bariz şekilde ortaya çıkıyorsa topu sağa sola atmanın bir anlamı yoktur. 25 Aralık öncesi kriter alınırsa bu haksızlık olur. Diğer taraftan da 25 Aralık öncesindeki siyasi şartların mecbur bıraktığı, paralel yapının kirli niyet ve ilişkilerinin ortaya çıkarılmasından önceki dönemin ilişkilerini ileri sürerek hükümete vurulmaya çalışılması hiç adil ve insaflı bir yaklaşım değildir. Bu ülkede bir Kemalist baskı ve vesayeti gerçeği yaşanmıştır. Özellikle muhafazakar toplum kesimlerinin ensesinde boza pişiren bu totaliter vesayeti bu ülkede kısmen de olsa bitirerek, milyonlarca muhafazakar vatan evladının nefes almasını sağlayan, bazılarının her fırsatta paralel yapıyla işbirliği yapmakla suçlamaya çalıştığı Tayyip Erdoğan olmuştur. Kemalist vesayetin zulüm, baskı, beyin yıkama ve yabancılaştırma süreçleri hiç yaşanmamış gibi ve bugünkü şartlar zaviyesinden bakılarak bir geçmiş değerlendirmesi yapılamaz. Hükümetin, ihanet yüzünü ortaya çıkarmasından önce paralel yapıyla işbirliğine girmesinin, başbakanlar asmış, darbeler yapmış, hükümetler devirmiş bir vesayetçi yapının ağır şartlarında mecbur kalınan bir durum olduğu gerçeği görmezden gelinemez.
fikir, 5 ay önce
6 10 Şikayet Et
çekyatedebiyati 13 Ocak 2019 13:55
Galiba ne istediniz de vermedik, gel bu hasret bitsin demiş ki ondan tutuklanmıştır. Yol arkadaşlığı nasıl olacak ki başka ?
3 17 Şikayet Et
kemalmax 13 Ocak 2019 13:33
Talha hoca "gel artık bitsin bu hasret, bu ayrılık" mı demiş? Talha hoca "Fetullah Gülen bu ülkenin yetiştirdiği değerli bir kıymettir. Seversiniz, sevmezsiniz ama değerli bir insandır, bilge bir insandır" mı demiş? Talha hoca "Ölülerimizi kaldırıp AKP için evet oyu kullanmalıdır" mı demiş? ...
4 30 Şikayet Et
fikir 13 Ocak 2019 12:50
Burada en adil ve isabetli kriter 25 Aralık sonrasının dikkate alınmasıdır. Bu arkadaşın bu dönemde malum yapı ile yakınlığı, ilişkisi, birlikteliği bariz şekilde ortaya çıkıyorsa topu sağa sola atmanın bir anlamı yoktur. 25 Aralık öncesi kriter alınırsa bu haksızlık olur. Diğer taraftan da 25 Aralık öncesindeki siyasi şartların mecbur bıraktığı, paralel yapının kirli niyet ve ilişkilerinin ortaya çıkarılmasından önceki dönemin ilişkilerini ileri sürerek hükümete vurulmaya çalışılması hiç adil ve insaflı bir yaklaşım değildir. Bu ülkede bir Kemalist baskı ve vesayeti gerçeği yaşanmıştır. Özellikle muhafazakar toplum kesimlerinin ensesinde boza pişiren bu totaliter vesayeti bu ülkede kısmen de olsa bitirerek, milyonlarca muhafazakar vatan evladının nefes almasını sağlayan, bazılarının her fırsatta paralel yapıyla işbirliği yapmakla suçlamaya çalıştığı Tayyip Erdoğan olmuştur. Kemalist vesayetin zulüm, baskı, beyin yıkama ve yabancılaştırma süreçleri hiç yaşanmamış gibi ve bugünkü şartlar zaviyesinden bakılarak bir geçmiş değerlendirmesi yapılamaz. Hükümetin, ihanet yüzünü ortaya çıkarmasından önce paralel yapıyla işbirliğine girmesinin, başbakanlar asmış, darbeler yapmış, hükümetler devirmiş bir vesayetçi yapının ağır şartlarında mecbur kalınan bir durum olduğu gerçeği görmezden gelinemez.
22 7 Şikayet Et
C1H22O11 13 Ocak 2019 12:13
bu adamın akademisyenlikle hiçbir alakası yok.
Talha hoca da terörist ise memleketin %50 si teröristtir.Bu tür akademisyenleri harcayanlar tarihte emsali görülmemiş bir zulme ortaklık etmektedirler.Gecmisine bakarak bir insanı suçlu olan edemezsiniz.O zaman Siyasiler de sorgulayın ki yargıya güvenimiz pekişsin.Ankara yi parsellleyen rahat hayatini sürerken mazlumlar parmakliklar ardinda özgürlüne kavusma hayali kurmakta.
salic, 5 ay önce
9 11 Şikayet Et
12