eduarge 14 Ocak 2019 18:58
Özür grubu kontnejanlarının azlığı ve sistemde bir sıkıntı oluştuğu yönünde son haftalarda çok haber çıktı. Malesef ülkemizde her şey olup bittikten sonra farkına varıyoruz ve geleceği göremiyoruz... Milli eğitim kadrolarını toplam açarpça bilen sınıf öğretmenleri ile ve bunlardan oluşan yöneticilerle doldurursanız olacağı budur. Son olarak sınıf öğretmenlerini liselere doldurdular, üstüne üstlük bunalra bir de özür grubu hakkı verdiler. 15 günde 2 tayin hakkı... Sonra diyorlar ki neden boş yer yok... Sınıf öğretmenleri köylerde biriktirdiği yüksek puanlarla ortaokulları ve liseleri doldurdu, ne olacaktı başka, bunu göremediniz mi? Öğretmenler göremedi, çünkü tüm medya sansür uyguladı... Bu konudaki tüm haber ve yorumlar anında silindi, karartma uygulandı... Geçmiş olsun.
5 3 Şikayet Et
A.Conker 14 Ocak 2019 16:15
Kadrolu il içi özür grubu hiç kontenjan açılmadan yıllardır bekliyor, iki küçük çocuğum var. Özür ilçemle aramda 2 ilçe daha var. Daha kaç yıl uzun yollar gitmem gerekiyor bilmiyorum. Bunuçözmenin birçok yolu var. Yeter ki istesinler. Umutla umutla umutla bekliyoruz...
0 9 Şikayet Et
A.Conker 14 Ocak 2019 16:10
yıllardır bekliyoruz. aynı ilde ama uzak ilçelerde. daha kaç yıl gideceğimizi bilmeden hem de. öncelik il içi özür grubunun olmalı. çözüm getirilmeli. bir kontenjan bile açmadan tercih hakkı veriliyor. göstermelik yani. okuluma gidiş yolunda kaza yapıp düşük yaptım. üstüne 2 çocuğum oldu. ama yol aynı yol. daha kaç yıl bekleyeceğiz. il içi özre ilçe emri şart
0 8 Şikayet Et
A.Conker 14 Ocak 2019 16:09
İl içi özür grubu olarak yıllardır bekliyoruz yıllardır çözüm yok. Bir sıra olsa, bir yıl beklense, bir adım atılsa... Hepsine razıyız. Böyle çözümsüz ve sıfır kontenjan ile daha kaç yıl bekleyeceğiz!!!
1 8 Şikayet Et
redcard 14 Ocak 2019 15:55
Torpil bulan 2 ay durmuyor yerinde.Torpili olmayan 10 yıl köylerde sürünsün.Hergün git-gel.Yeni okul açılır düşük puanlılar norm fazlasıyla atanır sen yine sürün.İdareci ataması olur.1 soru bilenlere 84 puan verilir uzaklardan merkeze gelir sen yine sürün.Meb'de kokuşmuşluk adamcılık almış yürümüş.Hak yiyen,yed,ren ve peşine düşen kim varsa iki dünyada da rezil olsun.Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.
0 9 Şikayet Et
melek yüzlü sahtekar 14 Ocak 2019 12:09
Hizmet puanı düşük olup torpilli olanlar her yıl görevlendirme ile daha iyi şartlarda çalışıyor dolayısıyla onlardan dolayı okullarda boşluk görünmüyor. Bizimde torpilimiz olmadığından ve onlardan daha çok ihtiyacımız olmasına rağmen görevlendirme de yaptıramıyoruz. Bu şekilde torpil yapan ve yaptıranlara hakkım haram olsun. Milli Eğitim Bakanlığı'nında bu konuya acilen el atması gerekiyor.
0 17 Şikayet Et
coshuva 14 Ocak 2019 11:53
il içinde de il ilçe emri istemişsiniz. sistemin tıkanmasını engelleyecek hiçbir öngörünüz yada projeniz teklifiniz yok. bunları biz de biliyoruz. yıllardır aynı şey . il ilçe emri istemek bencilliğin daniskasıdır ve kimseye faydası yoktur. bunları başlıktaki yorum kapatıldığı için buraya yazıyorum.
14 7 Şikayet Et
bacadir68 14 Ocak 2019 11:53
teşekkürler memurlar.net. sözleşmeli öğretmenlik uygulamasından vazgeçilmelidir.
0 5 Şikayet Et
melek yüzlü sahtekar 14 Ocak 2019 11:43
Benim eşimde mağdur, servis yok ve her gün kendi aracımızla tek başına hamile haliyle 35 km gidip 35 km dönüyor.. il içi mazeret tayinlerinde de il-ilçe emri verilmeli aksi halde bu şekilde hiçbir şekilde verim alınamayacaktır, maddi-manevi zorluklar devam edecektir. Ayrıca hizmet puanı düşük olup torpilli olanlar her yıl görevlendirme ile daha iyi şartlarda çalışıyor dolayısıyla onlardan dolayı okullarda boşluk görünmüyor. Bizimde torpilimiz olmadığından ve onlardan daha çok ihtiyacımız olmasına rağmen görevlendirme de yaptıramıyoruz. Bu şekilde torpil yapan ve yaptıranlara hakkım haram olsun. Milli Eğitim Bakanlığı'nında bu konuya acilen el atması gerekiyor.
4 15 Şikayet Et