rmazandavulcusu 15 Ocak 2019 09:56
yargıtay başka adalet bakanlığı başka bilmiyor olabilirsiniz.yine de denemedim mi sanıyorsunuz? yalvardım yetkili kişilere yine de gidemedim gaziantep'e. 16 yıl okumuş, sınava girmiş, mülakata girmiş, güvenlik soruşturmasını geçmiş kişilere bilerek gittiniz demek t. başka birşey değil. ağzı olan konuşuyor ya !
Yargıtay personeli Gaziantep'te çalışamıyor mu? Orada adliye yok mu? Siz Gaziantep'e gidin. Ankara'dan daha güzel bir yer. Aile birliği de kurulmuş olur. Bunu bilerek tercih ettiniz.
Crescent68, 7 ay önce
0 0 Şikayet Et
sinan1985 15 Ocak 2019 09:16
neden sadece öğretmenlerin tayin sorununu dile getiriyorsunuz. neden herkesin tayin sorununa değin miyorsunuz? siz bile adaletsizken yöneticilere ne diyebiliriz ki?
8 1 Şikayet Et
Crescent68 15 Ocak 2019 00:09
Yargıtay personeli Gaziantep'te çalışamıyor mu? Orada adliye yok mu? Siz Gaziantep'e gidin. Ankara'dan daha güzel bir yer. Aile birliği de kurulmuş olur. Bunu bilerek tercih ettiniz.
Yargıtay personeliyim. Eşim Gaziantep'te sözleşmeli öğretmen. Ne ben tayin alabiliyorum ne eşim gelebiliyor. 4 aylık evliyiz, 6 yıl ayrı kalacağız. Koşulsuz şartsız herkese aile birliği verilmeli. Bu bir insanlık dramıdır.
rmazandavulcusu, 7 ay önce
4 2 Şikayet Et
Crescent68 14 Ocak 2019 22:38
Herkes iyi yerde çalışsın. Yok Ağrı'dan eş durumuyla gelmişte şu bu. Gelmeyin gidin ağrıda eşinle birlikte yaşayın. Orada kim çalışacak? Vezirköprünün dağ köyünde kim çalışacak? Herkes Samsun merkezde en iyi okulda çalışsın. Bütün ilçeleri köyleri toplayıp size mi getirelim? Gerçekten mağdur olan birkaç kişinin sorunu çözülsün ama herkesi Samsun merkezde Antalya merkezde nasıl çalıştırsınlar? Devlet 5+3 dedi kanun çıkardı. Şimdi onu da esnetmeye çalışanlar var. Bu iş nereye varacak...
10 6 Şikayet Et
kowalsky55 14 Ocak 2019 20:11
Emin olun sıkıntınızı anlayabiliyoruz. Geçmişte verilen il ilçe emirleri, eşini sigortalı gösterip ya da sahte evliliklerle yapılan özür atamaları nedeniyle bu sıkıntılar oluştu. Herkesin zararına olduğu baştan beri bilinen bir sistemin anı kurtarma kaygısıyla yapılmaya devam etmesi olayı daha da kötüleştirecektir. O kadar öğretmen görevden alındı, o kadar fetö okulu devlete geçti ve o kadar yeni okul yapıldı ama gene de hiç boş kontenjan oluşmadı. Hesabını siz yapın yani.
2012 yıldan beri Ankara/Şereflikoçhisar'da öğretmenlik yapıyorum. Yolculuk mesafem her gün 260 km. 2çocuk annesiyim, eşim ise bir bakanlıkta daire başkanı. Bakanlık yıllardır bizi görmezden geldi, bize sunduğu sistemle aileme kavuşabilmem için en az 10 yıl daha bu şartlarda görev yapmam gerekiyor. Bizi eleştirenler ellerini vicdanlarına koysunlar, bu süreç daha fazla çekilir değil çünkü.
tugbakbu, 7 ay önce
0 5 Şikayet Et
kowalsky55 14 Ocak 2019 20:00
1 Benim rahatım yerinde değil. 2 Her il ilçe emri gelecek 5 10 senenin kontenjanını dolduruyor. Dolayısıyla şu anda senin eşinle ayrı olmanın nedeni de önceki il ilçe emirleridir. Tabiki benim de güzel bir yere gitmemi engelleyen de. 3 Sözleşmeli öğretmenliğin gelmesinin nedeni öğretmenlerin atandıktan sonra gerçek veya sahte evliliklerle yarım dönem sonra istediği tayinler 4 Bankamatik memurluğu yapıp okul beğenmeyenleri saymıyorum bile.
O zaman siz ücra bir okula gidin, ailenizle ayrı yaşayın. Sizin yerinize başka bir öğretmen yerleşsin. Ama yooook banane dersiniz. Benim rahatım yerimde dersiniz.
mesutucar, 7 ay önce
2 2 Şikayet Et
freedom2030 14 Ocak 2019 19:37
hocam sadece sınıf öğretmenleri değil branş öğretmenleri de sizin kadar bekliyor. haberdeki kişiler sınıfçı ama branşçılarda da aynı sorunlar var. ya yer yok ya da muhtemel boşalacak. çünkü özür grubu atama olarak görülmüyor. birçok il özür grubundan önce normları dolduruyor.
sınıf öğretmeniyim 10 yıldır tayin çıkmıyor il içi atama bu kadar zor mu.rotasyon yapın barı
qwerre, 7 ay önce
0 4 Şikayet Et
freedom2030 14 Ocak 2019 19:34
sorun şu ki her sene özür grubundan önce norm fazlası atamaları yapılıyor. çanakkalede neredeyse 15 yıldır ilçede görev yapan çok talep edilen branş öğretmeni tercih dahi yapamazken, geçen yıl norm fazlası 35-40 puanlı kişiler merkez ilçeye geldi. bu tarz haberlerde yalnızca gaz almak için yapılıyor diye düşünüyorum. bu kadar yıldır çözülemeyen bu sorun her bakan döneminde görmezden gelinmiştir. meb ne kadar kurumsal veya puan esaslı gibi olsa da kapılar istenince açılıyor. geçtiğimiz senelerde mahkeme yoluyla dönenler varken bile çözüm yerine insanlar mahkemelere mecbur bırakılmıştır. devletçi memurlarda hala sıra beklemektedir. adı aile birliği ve dirliği ama uzun yıllar bir araya gelemeyen ailelerin içindeki huzursuzluğu görmezden gelenler istediği kişiler için çözüm bulamadığı bir gün bizi de görürler diye düşünüyorum.
0 3 Şikayet Et
qwerre 14 Ocak 2019 19:03
sınıf öğretmeniyim 10 yıldır tayin çıkmıyor il içi atama bu kadar zor mu.rotasyon yapın barı
1 7 Şikayet Et
göktug07 14 Ocak 2019 18:22
ağzınıza yüreğinize sağlık, sesimiz olmuşsunuz. tabi görecekler mi bi çalışma yapacak lar mı bilinmez. inşallah bu durumu düzeltirler. hergün çayırhan ankara merkez arası 120 km. Beypazarından ev tuttum, ben ankaraya eşim çayırhan gidiyor. hergün 100 km yani 2 saat gidiş 2 saat dönüş 4 saatim yolda geçiyor. acil bir durum olsa allah korusun nasıl yetişeceğim. yoruldum inanın. hiçbir bakanlık ta böyle bir sorun bu derecede yok. birde en büyük taşra ya sahipken nasıl çözülemez bu durum. inşallah çözülür bu problem.
3 8 Şikayet Et
1234