Podesta 14 Ocak 2019 23:11
bence de normal olan benim gibi düşünülmesidir. Bakın rtük uzmanlığında maaş lar eitlenince kolay kolay kimse ankarada bir başka uzmanlığı ya da müfettişliği bırakıp geçmez niye maaş farkı yok. şimdi bir çok insan tercih etmeyince belki de sen o kurum sınavında sıralamaya girdin ? olamaz mı ? olur hatta zaten öyledir. bir çok kişi sınavlara hazırlanmayı bırktı. neyse gayet normal biri olaraktan kuruma girdikten sonra aaa eskilerle farklı maaş alıyorum ben olmaz demek doğru değildir. zira bu süpriz değildi. bilerek girdiniz. mesleğin şartlarını iyileştirmeye çalışmak ayrıdır 666 öncesi ile sonrası aynı olsun demek ayrıdır.
Olayı bilerek işe girmek haksızlık olduğu gerçeğini değiştirmiyor. ben yine de dönemin kdk başkanının da söylediği gibi (ki normal her insan aynı fikirde olmalı diye düşünüyorum), aynı iş yerinde aynı ünvana farklı maaş olmamalı fikrini savunuyorum. amaç maaşları eşitlemek ise tabandan değil tavandan eşitleme yapılsaymış.
BusineesRoom, 5 ay önce
0 0 Şikayet Et
BusineesRoom 14 Ocak 2019 14:35
Olayı bilerek işe girmek haksızlık olduğu gerçeğini değiştirmiyor. ben yine de dönemin kdk başkanının da söylediği gibi (ki normal her insan aynı fikirde olmalı diye düşünüyorum), aynı iş yerinde aynı ünvana farklı maaş olmamalı fikrini savunuyorum. amaç maaşları eşitlemek ise tabandan değil tavandan eşitleme yapılsaymış.
15.01.2012 sonrası girişlisiniz değil mi ? yani farklı maaş sistemine geçileceği ilan edildikten sonra açılan bir sınava girdiniz ve girerken de alacağınız maaşın 666 öncesi girenlerden farklı olacağını biliyordunuz değil mi ? 666 nın temel amacı kişilerin maaş kaynaklı kurum değiştirmesinin önüne geçilmesiydi ve yanlış bir uygulamaydı zira eşit işe değil eşit ünvana eşit maaş verildi. ama siz haksızsınız. oyunun kuralı neyse size o uygulandı. şimdi eski kural daha güzel bizi de ona göre değerlendirin demek yanlıştır.
Podesta, 5 ay önce
0 0 Şikayet Et
merttan 14 Ocak 2019 14:24
Sağlık bakanlığı da sizin kararlarınıza uymuyor hep uyulan işler eften püften işler aslı astarı yok kurumun da kararlarına uyulsun diye bir derdi yok uzmanlar genel de hep işi yokuşa vuruyor
0 1 Şikayet Et
Podesta 14 Ocak 2019 12:22
15.01.2012 sonrası girişlisiniz değil mi ? yani farklı maaş sistemine geçileceği ilan edildikten sonra açılan bir sınava girdiniz ve girerken de alacağınız maaşın 666 öncesi girenlerden farklı olacağını biliyordunuz değil mi ? 666 nın temel amacı kişilerin maaş kaynaklı kurum değiştirmesinin önüne geçilmesiydi ve yanlış bir uygulamaydı zira eşit işe değil eşit ünvana eşit maaş verildi. ama siz haksızsınız. oyunun kuralı neyse size o uygulandı. şimdi eski kural daha güzel bizi de ona göre değerlendirin demek yanlıştır.
2015 senesinde 666 numaralı khk için de uyarıda bulunmuştunuz, aynı iş yerinde aynı ünvana farklı maaş olmaz demiştiniz. 5 sene oldu, hala her ay 1.500 TL eksik alıyoruz yan masamızda meslektaşımızdan.
BusineesRoom, 5 ay önce
0 0 Şikayet Et
mustafaa 14 Ocak 2019 11:59
kesinlikle faydalı bir kurum lakin Mehmetçik vakfı tazminat talebim ile alakalı başvurumu incelemezlik verdi çok şaşırdım. esasen burada bir görüş tesis etmesi gerekirdi kurumun verdiği olumsuz cevabına 6 ay gibi sürede kdk ya başvurmadığınız için kdknın şu maddesi gereği incelemezlik kararı verilmiştir dedi.
1 0 Şikayet Et
kalemkelam61 14 Ocak 2019 11:38
adalet bakanlığı ceza ve tevkif evleri genel müdürlüğü kdk'nın kararlarını hiç uymuyor ve kaleye almıyor.sadece cte deği çoğu kamu kurumu uymuyor.madem bu kararlara uyulmayacak neden insanlar umutlanıyor.ve bu kurum neden kuruldu.kararlara uymayan kamu kurumları yöneticilerine karşı yaptırım olmadığı sürece bu kararlara hiç uyulmayacaktır.
0 3 Şikayet Et
BusineesRoom 14 Ocak 2019 11:37
2015 senesinde 666 numaralı khk için de uyarıda bulunmuştunuz, aynı iş yerinde aynı ünvana farklı maaş olmaz demiştiniz. 5 sene oldu, hala her ay 1.500 TL eksik alıyoruz yan masamızda meslektaşımızdan.
2 4 Şikayet Et
DevletPolisi 14 Ocak 2019 11:29
Sayın Malkoç, 2015 yılında EGM hakkında düzenlemiş olduğunu rapor kaale alınmamaktadır. Lütfen takipçisi olun.
1 3 Şikayet Et
aslanparçalar 14 Ocak 2019 11:23
Ne kadar tırı varır karar var hepsine uyuyorlar ne kadar maliyeti yüksek çok kişiyi etkileyen kara varsa da uymuyorlar.
0 10 Şikayet Et