sandal7 16 Ocak 2019 09:27
Bukadar yalan ve iftira olur.Eğitim Bir Senin sitesine girersen öğrenirsin.
ya yaaa ne demezşin !!!Bilmez miyiz...15 temmuz'un bir gün sonrası ülke kaosa girmişken bunların derdi 2016 Müdür Yardımcılığı sınavını iptal ettirmekti..Açın bakın o tarihlerde EBS şube başkanlarının yazılarına..Neymiş efendim, yazılı sınava göre müdür yardımcısı atanamazmış, çünkü sınavı kazananların büyük bölümü fetöcü olabilirmiş..onun için mülakatla atama yapılmalıymış !!! koyun can derdinde, kasap et derdinde...kime ne anlatıyorsun sen ?.
emirsezgin, 5 ay önce
0 0 Şikayet Et
kidikayse 15 Ocak 2019 20:40
burada yazılanların hepsi güzel herkes özgürce yazmış cok iyi. ancak bu gruba ben farklı birşey yazacağım eğitim sen de takipte olsunlar lütfen. 2018.22.kasım tbmm bir genelge sunulmuş bir parti tarafından, bu genelge yayınlama tarihi itibari ile geçerlidir. disiplin cezalarına af gelmesi. seçimler öncesi bu çalışmanın sendikalarında baskın talebleri ile mecliste görüşmeye açılması söz konusudur. buradan destek ve birlik olarak bağlı bulunduğumuz sendikaların gerekli işlemlere başlaması ve gasp edilen hakların geri iadeleri acısından sendikalar bu konuda ellerini cabuk tutmalarını taleb ediyoruz. disiplin cezalarına af gelmesinin zamanı gelmıstır. seçimler öncesi sendikalara son cağımızdır.
3 0 Şikayet Et
Boksörr 15 Ocak 2019 18:08
Okul müdürlüğü kesinlikle profosyonel olmalı. İl içi ve il dışı tayin isteyebilmeli ve genel idare hizmeti sınıfına geçirilerek bulunduğu etkisiz,vasat pozisyondan cikartilmalidir. Kendini davalı geliştirmesi için meb devamlı okul müdürlerini eğitimlere almalıdır.
8 3 Şikayet Et
PEYNİRCİOĞLU 15 Ocak 2019 17:01
artık bıktım bııııktımmm 2016 yılında sınavla atandım ben sadece işimi yapmak istiyorum yok süre uzatacağız yok şöyle yok böyle deyip de siyasete bulaşmak istemiyorum. artı bu ülkede önümü görmek istiyorumm. yapılacak iş basit sınavla atayacaksın işini yapmayanı denetleme mekanizmanı kullanarak görevden alacaksın ve atadıkların sürekli olacak görevini uzatamadıkların siyasetten kaymaklı kişiler değil işini yapamayanlar olacak lütfen artık bırakın biz işimizi yapalım ve önümüzü görelim artık 2 de 1 yönetmelik değişip durmasın.
3 10 Şikayet Et
emirsezgin 15 Ocak 2019 16:42
ya yaaa ne demezşin !!!Bilmez miyiz...15 temmuz'un bir gün sonrası ülke kaosa girmişken bunların derdi 2016 Müdür Yardımcılığı sınavını iptal ettirmekti..Açın bakın o tarihlerde EBS şube başkanlarının yazılarına..Neymiş efendim, yazılı sınava göre müdür yardımcısı atanamazmış, çünkü sınavı kazananların büyük bölümü fetöcü olabilirmiş..onun için mülakatla atama yapılmalıymış !!! koyun can derdinde, kasap et derdinde...kime ne anlatıyorsun sen ?.
Eğitim Bir Sen Bu ülkenin çimentosudur.15 Temmuz daki kahraman duruşunu,özgürlükleri savunması,ülkenin normalleşmesi için yaptığı mücadeleyi unutmayın
sandal7, 5 ay önce
1 11 Şikayet Et
takıpcı 15 Ocak 2019 14:17
Yıllardır takip ederim okul müdürlüklerini. Müdürlerin isimleri nerede ise hiç değişmiyor ama sadece görev yaptıkları okullar değişiyor. Neymiş müdürlük deneyim isteyen bir vazifeymiş. Yani biz deneyimliyiz yeni gelirse çaylak olur bir şey bilmez diyor. Yani demek istiyor ki ben emekli oluncaya yani 65 yaşıma kadar müdürüm. Ehhh yani. Şayet getirecekleri her neyse müdürleri A okulundan alıp B okuluna değiştirme getirecekse batsın sizin getireceğiniz sistem. Şuna evet derim. Hastanelerde olduğu gibi Baştabip ile Hastane Müdürü ayrı ayrı olacaksa. Yani Eğitim Öğretimden sorumlu müdür ayrı olacak o sadece okulun eğitimiyle ilgilenecek diğer müdür ise alım satım işleriyle uğraşacak. Yani alakasız bir insan alım satım işleriyle uğraşıyor. Elbette kendisi uğraşmıyor canım amanın hemen atlamayın balıklama İlçe MEM deki görevliler yapıyor o sadece konu mankenliği yapıyor heeee bir de imza...
1 6 Şikayet Et
kadir sert 15 Ocak 2019 14:01
Bu yöneticilik işi oldukça abartılıyor.Okul yönetmekte ne var? Yönetmeliklere uyduktan sonra gerisi laf-ı güzaf.Ha bir de egosuz insanlar olmalı.Egosuz insan + yönetmelik = okul idarecisi!
5 6 Şikayet Et
melankoly1990 15 Ocak 2019 13:35
Güldürmeyin adamı lütfen. son 5 yıl mülakatla yapılan tüm atamalar iptal edilir yazılı ve güvenlik soruşturması üzere atamalar yapılır sonra bu talepleriniz müzakere edilir
3 13 Şikayet Et