seymen1974 23 Ocak 2019 10:23
Arkadaşlar ben bakanlık yazısından iyep, ders dışı eğitim çalışmaları ve nöbet görevi hariç alabilir anladım. Parantez içinde alınamayacak durumlar belirtiliyor ve İYEP dahil diyor.
0 0 Şikayet Et
samm84 22 Ocak 2019 23:04
girilmeyen saatler zaten kesilir, kaygılanma o kadar...
tabii tabii siz evde oturun okula gitmeyin ekders ucretini niye gec yatiyor diyin.. calisan karsiligini alir.. isine sevgisini katan yaptigi isten lezzet alir. (manayi anlayan hocalari haric tutuyorum)
hayalletx, 2 yıl önce
0 1 Şikayet Et
hayalletx 22 Ocak 2019 20:14
tabii tabii siz evde oturun okula gitmeyin ekders ucretini niye gec yatiyor diyin.. calisan karsiligini alir.. isine sevgisini katan yaptigi isten lezzet alir. (manayi anlayan hocalari haric tutuyorum)
öğretmenin geçimini de sen sağlarsın değil mi bu işi parasız yapınca...
samm84, 2 yıl önce
7 1 Şikayet Et
samm84 22 Ocak 2019 13:35
öğretmenin geçimini de sen sağlarsın değil mi bu işi parasız yapınca...
Bu isi para ile mesai karsiligi degil gonlunu verenler yapmali.. kanaat en buyuk hazinedir
hayalletx, 2 yıl önce
1 11 Şikayet Et
samm84 22 Ocak 2019 13:34
cahil cühela, laftan anlamaz, alfabeyi sorsan sırayla söyleyemez adam gelmiş öğretmene laf ediyor. öz güvene bak sen...
4 yıldır okula giden çocuğun soyadını ben öğretemedim hocam kusura bakma yetiştirme kürsü adı altında paraları biz size zorla verdik idare istedi idare zorladı demi.Öğretmen 2 ay yaz tatili yapıyormuş helal olsun biz hep 9 ay sanırdık bilemedik biz marsta yaşıyoruz okulda mebde neler dönüyor görmüyoruz.eve t kadrolu öğretmen yazın maaş almıyor hatta kışında almıyor sonbaha ve ilkbaharda hiç almıyor bedava yapıyor zaten evet yiyoruz bunları biz yazın 2 ay maaşsız tatil yapıyorsunuz he he maaşınızda asgari ücretin bir tik üstü 6 bin lira alan isviçre bilimadamlari zaten
Hasan407, 2 yıl önce
4 12 Şikayet Et
samm84 22 Ocak 2019 13:27
yürü git kardeşim Allah aşkına ya... öğretmen aldığı paranın hesabını sana mı verecek? eğitim destek paramızdan sana ne... sen hiç maddi durumu olmayan bir öğrenci için test kitabı aldın mı? hiç bir araya gelip üniversiteyi kazanmış öğrencinize maddi durumu kötü olduğu için dört yıl boyunca burs verdin mi? çocukların gururlarını incitmeden ders sırasında ayakkabılarını inceleyip bir ayakkabı aldın mı? sınıflarda öğle yemeği yiyemeyen öğrenci var mı diye araştırıp bir yıl boyunca birkaç öğrencinin kantinden yemeğini karşıladın mı? bunlardan birisini bile yapmadıysan bi konuşma bence... çünkü ben hepsini her yıl yapıyorum... bu yüzden eğitim destek paramın hakkım olmadığını iddia edemezsin. nöbet parama laf söyleyemezsin...
Allah tan korkun ya bizde kamu personeliyiz hen de teknik bu kadar hak allahtan korkun 30 yıllık biyolog arkadaş sizin kadar alamıyor işe gitmeyip ek ders almak nedir ya korudorlar da gezip ek ders alıp kızılay kolu şu kolu bu kolu diye ek ders her 10 saat te 1 saat ek ders allah tan korkun ya artık 3 ay izin 15 tatil izin haftada 15 saat çalışıp maaş birde sizde okuyun öğretmen olun derler o zaman herkes herkese sende doktor ol sende müh. ol asker ol desin bu kadar adaletsizlik olmaz öğretmenlerin işi asker polis acillerde yoğun bakımlarda çalışan kişilerden zor muki 15 saatte maaş alıyorlar 3 ay izin yapıp maaş alıyorlar bir de eğitim öğretim destek parası diye para alıyorlar bu parayı ailelere dağıtında insanlar çocuklarına harcasın.
kartal3832, 2 yıl önce
2 10 Şikayet Et
kartal3832 22 Ocak 2019 11:57
Allah tan korkun ya bizde kamu personeliyiz hen de teknik bu kadar hak allahtan korkun 30 yıllık biyolog arkadaş sizin kadar alamıyor işe gitmeyip ek ders almak nedir ya korudorlar da gezip ek ders alıp kızılay kolu şu kolu bu kolu diye ek ders her 10 saat te 1 saat ek ders allah tan korkun ya artık 3 ay izin 15 tatil izin haftada 15 saat çalışıp maaş birde sizde okuyun öğretmen olun derler o zaman herkes herkese sende doktor ol sende müh. ol asker ol desin bu kadar adaletsizlik olmaz öğretmenlerin işi asker polis acillerde yoğun bakımlarda çalışan kişilerden zor muki 15 saatte maaş alıyorlar 3 ay izin yapıp maaş alıyorlar bir de eğitim öğretim destek parası diye para alıyorlar bu parayı ailelere dağıtında insanlar çocuklarına harcasın.
18 6 Şikayet Et
Türkçeci0505 22 Ocak 2019 09:22
Şurada öğretmene sallayanların çoğu kisinin meslekelerinde gorevlerini aksatan kisiler olduguna eminim.
7 19 Şikayet Et
Hasan407 22 Ocak 2019 02:28
4 yıldır okula giden çocuğun soyadını ben öğretemedim hocam kusura bakma yetiştirme kürsü adı altında paraları biz size zorla verdik idare istedi idare zorladı demi.Öğretmen 2 ay yaz tatili yapıyormuş helal olsun biz hep 9 ay sanırdık bilemedik biz marsta yaşıyoruz okulda mebde neler dönüyor görmüyoruz.eve t kadrolu öğretmen yazın maaş almıyor hatta kışında almıyor sonbaha ve ilkbaharda hiç almıyor bedava yapıyor zaten evet yiyoruz bunları biz yazın 2 ay maaşsız tatil yapıyorsunuz he he maaşınızda asgari ücretin bir tik üstü 6 bin lira alan isviçre bilimadamlari zaten
23 8 Şikayet Et