birtikci 30 Ocak 2019 16:50
herkes devletini milletini sever bazıları hükümetle devleti karıstırır devlet memuru olduğum icin bir siyasi parti lideri hakkında sevip sevmeme gibi bir lüksüm yok saldırıya gecmediği sürece herkesin görüsüne saygı duyarım örneğin bir atatürkcü ve laik olarak kimseye sen niye şeriat istiyorsun demem görüsüne saygı duyarım benim nasıl bir görüşüm varsa karsı tarafında olacaktır
niye şaşırıyorsun ki, yerli, milli ahlaklı, devletine millete bağlı seven, reisi seven herkes benimle aynı fikirdedir, bu olağan bir şey hacı abi:) demekki sende benim gibisin iyi bir şey yani bu:):)
Mütekabiliyet, 10 ay önce
0 0 Şikayet Et
Godofwar54 29 Ocak 2019 01:17
Son cümleni tekrar okudum cevap vermek için zahmet etmeme gerek yokmuş. Hangi kafadaysam artık. " Aynı adam hem rockcu hem şarkıcı olamaz" Şapka çıkarıyorum haklısın. Bi de şarkıcılar namaz kılamaz de senden beklerim
yusuf islam imam mı devlet memurumu cahilce yazıyorsun, biz şarkıcılar namaz kılmasın demiyoruz, biz imamlar şarkıcılık yapmasın diyoruz, sarkıcılık yapmak istiyorsa imamlıgı bıraksın aynı adam hem rockcu hem şarkıcı olmaz.
Mütekabiliyet, 10 ay önce
0 0 Şikayet Et
Godofwar54 29 Ocak 2019 01:13
Hayda Türkçe konuşuyorum arkadaş madem memurluk diyorsun ozaman bir öğretmen de rock müzik yapamaz bunu mu anlayayım? Bana cahil diyene bak. Nasıl okuyorsun yazdığımı? Ben devlet memuru mu demişim Yusuf İslam için?Bir daha oku. Ama anlamazsın açıklayayım. Bir imam da müzikle insanları Yusuf İslam gibi dine ısındırabilir. Ah şu insanları kalıba sokan sığ mantık!
yusuf islam imam mı devlet memurumu cahilce yazıyorsun, biz şarkıcılar namaz kılmasın demiyoruz, biz imamlar şarkıcılık yapmasın diyoruz, sarkıcılık yapmak istiyorsa imamlıgı bıraksın aynı adam hem rockcu hem şarkıcı olmaz.
Mütekabiliyet, 10 ay önce
1 0 Şikayet Et
MFKNMFK 19 Ocak 2019 10:10
rock müzik ve imamlık taban tabana zıt iki kavram! biri isyankar biri itaatkar... şu halde diyebiliriz ki bu adam resmen şaşırmış... belki rock yerine cazz ya da blues yapsaydı bu kadar umursanmazdı...
4 1 Şikayet Et
Mütekabiliyet 18 Ocak 2019 15:07
Kanun dışı iş yapan imam varsa buraya yazacağına diyanete yazsana kardeş, burda yazmanın faydası ne ? samimiysen bildiğin kişileri yaz diyanet ilgilenir, yoksa kuru iftira oluyor. boş yapmamak lazım, gercekten samimice devlete yardımcı olmak lazım,
emlakçı aracı imamlara yücü yetmeyen diyanet gariban imama güç yetirmiş. Ahireti var bu dünyanın..
muhurberati, 10 ay önce
8 4 Şikayet Et
Mütekabiliyet 18 Ocak 2019 14:09
niye şaşırıyorsun ki, yerli, milli ahlaklı, devletine millete bağlı seven, reisi seven herkes benimle aynı fikirdedir, bu olağan bir şey hacı abi:) demekki sende benim gibisin iyi bir şey yani bu:):)
herşey aklıma gelirdi mütekabiliyetle aynı fikirde olacağım aklıma gelmezdi acı ama gercek
birtikci, 10 ay önce
11 2 Şikayet Et
lionheartt 18 Ocak 2019 14:05
Doğru diyorsun...Peygamber makamındaki biri o kadar aç insan varken imamlığın yanında rockta yapacak aç insan derken; gerçek islama, ilime aç. Çoğu insan gusül abdesti almayı bilmiyor, abdestin farzlarını bilmiyor toplumda... İmamlık biz inananlar için çok farklı bir görevdir, normal memuriyete benzemez... bir doktor düşünelim hem özelde çalışıyor hem de hastanede biliyor ki olmuyor gitmiyor işte insan hayatı diyoruz... peki imam diyince insanın hem dünyası hem ahiretine vesile olacak güzel işlerle uğraşması faydalı olması için gayret etmesi gerekiyor.
Milletin gözünde imam dediğin nasıl olacak biliyor musun! OT. Ne müzikle uğraşacak ne sanatla sadece namaz kıldıracak Kuran okuyacak cemaatinin sorularını cevaplıcak. Bunu böyle düşünen cahiller bilmiyor ki İslam dininde ruhban sınıfı yoktur. Hristiyanlık gibi bir şey zannediyorlar ki İmamın rahip gibi dünyevi her şeyden soyutlanmasını bekliyorlar. Hatta namaz kıldırmak namazın farzlarını yerine getiren her müslümanın yapabileceğinbir şey. Biliyor musun acaba kaç kişiyi İslama ısunıdırmoştır bu adam yaptığı şeyle. Peki biliyor musun yusuf İslam yaptığı müzik ile kaç kişiyi aydınlatmıştır.
Godofwar54, 10 ay önce
9 5 Şikayet Et
sarperener 18 Ocak 2019 13:56
Akşam THE ROAD TO HELL şarkısıyla had bang yapan bir imamdan, Cuma hutbesinde bizi cennete götürecek nasihatler beklemek caiz değil midir mirim? Abesle iştigal midir rock sound? ;)
14 4 Şikayet Et
birtikci 18 Ocak 2019 13:56
herşey aklıma gelirdi mütekabiliyetle aynı fikirde olacağım aklıma gelmezdi acı ama gercek
yusuf islam imam mı devlet memurumu cahilce yazıyorsun, biz şarkıcılar namaz kılmasın demiyoruz, biz imamlar şarkıcılık yapmasın diyoruz, sarkıcılık yapmak istiyorsa imamlıgı bıraksın aynı adam hem rockcu hem şarkıcı olmaz.
Mütekabiliyet, 10 ay önce
2 2 Şikayet Et
muhurberati 18 Ocak 2019 13:51
emlakçı aracı imamlara yücü yetmeyen diyanet gariban imama güç yetirmiş. Ahireti var bu dünyanın..
7 14 Şikayet Et
123