sarperener 03 Şubat 2019 02:58
Yazın 1 Temmuz-31 Ağustos arası 17 günü hafta sonu, 4 günü bayram normal memurlara da tatil.Yani yazın fazladan 61-21=40 gün.Sonuç 40-30 (Memurun tatili)= Yaklaşık 10 gün fazladan tatil.Tabii o da batıyor... ;)
Görende dağda sınırda nöbet tutuyorsunuz sanacak nöbet ücretini alırken hakkımız diyorsunuz 1000 tl eğitime hazırlık ücreti alıyorsun kaç TL sini eğitime ayırıyorsunuz yazın üç tatilsiniz hala ağlıyorsunuz görende sizi Suriyeli mülteci sanıp yardım edecek
maraton27, 2 yıl önce
2 8 Şikayet Et
Volkanaktas 02 Şubat 2019 14:09
Biz gece gündüz ders çalışırken siz oyun peşindeydiniz. Tabi ki hakkımızı arayacağız. Şimdi sende diğerleri gibi aman üniversite mezunuyum, iki diplomam var yalanlarını tekrarlama çünkü hiç birine inanmıyorum. Sen mesleğini seçerken silah zoruyla mı seçtin. Öğretmenlerin hak arayışı neden seni rahatsız ediyor. Kedi ciğer meselesi. Kendi işine bak.
Görende dağda sınırda nöbet tutuyorsunuz sanacak nöbet ücretini alırken hakkımız diyorsunuz 1000 tl eğitime hazırlık ücreti alıyorsun kaç TL sini eğitime ayırıyorsunuz yazın üç tatilsiniz hala ağlıyorsunuz görende sizi Suriyeli mülteci sanıp yardım edecek
maraton27, 2 yıl önce
1 11 Şikayet Et
maraton27 02 Şubat 2019 12:55
Görende dağda sınırda nöbet tutuyorsunuz sanacak nöbet ücretini alırken hakkımız diyorsunuz 1000 tl eğitime hazırlık ücreti alıyorsun kaç TL sini eğitime ayırıyorsunuz yazın üç tatilsiniz hala ağlıyorsunuz görende sizi Suriyeli mülteci sanıp yardım edecek
35 2 Şikayet Et
mavi_i_01 01 Şubat 2019 11:02
Hocam ağzına sağlık, umarım bu bahsettiğin boş adamlar yazdıklarını anlayacak kapasiteye sahiplerdir.
Ne kadar boş adam varsa yorum yapmış, öğretmenlik zor bir meslek değil demiş, yahu sen ne zaman 30 çocuk yaşta kişiye planlı bir eğitim verdin? Bu tür lüzumsuz kişiler bir yana konuya gelecek olursak askerde bile 2 saat nöbet tutturulur, öğretmen aktif bir iş yapmaktadır, sabahtan akşama derse girecek, tenefüste nöbet tutacak, öğle arası nöbet tutacak, ee makine mi bu, insan insan ! Sabahtan akşam çay içip oturan, internette gezen, devletin arabasıyla gezen, toplasan günde 1 saat çalışan kişiler gelmiş buraya öğretmeni eleştirecek, hadi ordan !
LiveF0r1, 2 yıl önce
4 46 Şikayet Et
Keops13 01 Şubat 2019 09:16
Oyyy oyyy oyyy şairler sultanı çok kızmış.
Nöbet tutmam günlük plan yapmam evrak hazırlamam öğrenciden önce okulu kaçarak terk ederim. Derse 10 dakika geç girer 5 dakika erken çıkarım. Film izletir akıllı tahtada oyun oynatırım müdür müdür yardımcısını görünce yüzümü düşürür düşman gibi bakarım. Veli gelince işim var der çay içerim. Sonra da öğretmenim diye gezerim. Tahminimce istediğin bu yönde kusura bakma hacı sen yorulmadan para alasın diye vergi vermiyor insanlar ne deniyorsa yapacaksınız yada bu işi bırakacaksınız keyif yapma yeri değil okul.
Sultanüş-Şuara, 2 yıl önce
12 22 Şikayet Et
fates7 31 Ocak 2019 22:20
Ücretli öğretmenin nöbet tutma yükümlülüğü olmadığı halde,keyfiyen nöbet görevi verlir mi?? Bu yasal mıdır?
1 12 Şikayet Et
umut242 31 Ocak 2019 20:39
Üstelik kendisini de bir öğretmen yetiştirmiş gibi konuşan insanlara da vefa kelimesinin anlamını öğrenmelerini rica edeceğim. SAYGILAR
1 22 Şikayet Et
umut242 31 Ocak 2019 19:16
Uzaktan sallamak çok kolay bunu da öğretmenlere karşı önüne gelenin yapmasını sağlayanlara alkışlar...
0 29 Şikayet Et
Okdusty 31 Ocak 2019 19:09
Öğlen arası derken? öğle arası olmasın sakın, başlığı yazan arkadaşı Tebrik ediyorum
3 14 Şikayet Et
LiveF0r1 31 Ocak 2019 16:39
Ne kadar boş adam varsa yorum yapmış, öğretmenlik zor bir meslek değil demiş, yahu sen ne zaman 30 çocuk yaşta kişiye planlı bir eğitim verdin? Bu tür lüzumsuz kişiler bir yana konuya gelecek olursak askerde bile 2 saat nöbet tutturulur, öğretmen aktif bir iş yapmaktadır, sabahtan akşama derse girecek, tenefüste nöbet tutacak, öğle arası nöbet tutacak, ee makine mi bu, insan insan ! Sabahtan akşam çay içip oturan, internette gezen, devletin arabasıyla gezen, toplasan günde 1 saat çalışan kişiler gelmiş buraya öğretmeni eleştirecek, hadi ordan !
9 116 Şikayet Et
123