seruh 12 Şubat 2019 11:03
Kız meslek lisesinde uygulama ana sınıfında kadrolu okul öncesi öğretmeniyim. Kız meslek lisesinde uygulama ana sınıfında kadrolu okul öncesi öğretmenliği yapan bir öğretmen meslek lisesine valilik onayıyla geçici 6 aylık müdür yardımcılığına görevlendirmesi yapılabilinir mi? Bununla ilgili ülke genelinde uygulamanın nasıl olduğu ve yönetmeliğin nasıl uygulanacağını öğrenebilir miyim. Teşekkürler iyi çalışmalar.
Ahmet Bey, sizin gibi mesleki eğitimi de yakinen bilen birisi bu yorumu nasıl yapar? Bildiğiniz gibi meslek liselerinde çocuk gelişimi bölümünün uygulama ana sınıfları var. Buralarda branşı okul öncesi öğretmenliği olan kadrolu öğretmenler var. Ayrıca birçok lisenin de bünyesinde ana sınıfları var. Şimdi bu okullara kadrolu öğretmen olarak atanabilen kişiler yönetici olarak görevlendirilemeyecak mi, olur mu öyle şey? Ayrıca adam idareciyse istediği okula gidebilsin, bu engeli kaldırmaya çalışın. Din kültürü öğretmenleri anaokulu, ilkokul, lise, meslek lisesi, imam hatip... her okula gidebiliyor, bırakın diğer branşlar da gitsin. İlahiyat mezunu din kültürü hocaları her okula gidiyor ama çocuk gelişimi hocaları anaokuluna tayin isteyemiyor.
HASAN-31, 1 yıl önce
1 0 Şikayet Et
tanerbir611 07 Şubat 2019 11:32
eğer bünyesinde anasınıfı barındırıyorsa o ortaokul bal gibi yapar ! (eğer yoksa yapamaz bu açık.ama varsa krallar gibi yapar çok da iyi yapar.) Eğer bir öğretmen bir okula atanabiliyorsa o okula idareci olarak atanma hakkı da vardır.İçinde anasınıfı barındıran bir ortaokul da, sosyal bilgiler öğretmeni-fen bilgisi öğretmeni vb. idarecisi oluyor anasınıfı öğretmeninin de,hayırdır aksi niye olmasın ?
3 4 Şikayet Et
tanerbir611 07 Şubat 2019 11:30
eğer bünyesinde anasınıfı barındırıyorsa o ortaokul bal gibi yapar ! Nasıl bir üslup bu ? Eğer bir öğretmen bir okula atanabiliyorsa o okula idareci olarak atanma hakkı da vardır.Siz yönetmelikten bihaber yorum yapmayı marifet sanıyorsunuz.İçinde anasınıfı barındıran bir ortaokul da, sosyal bilgiler öğretmeni-fen bilgisi öğretmeni vb. idarecisi oluyor anasınıfı öğretmeninin de,hayırdır aksi niye olmayacakmış ? İnsanları yanıltmayın yanlış bilgilendirerek.
Akıl alır gibi değil. Bir okul öncesi öğretmeni nasıl ortaokulda idarecilik yapar ya da yapabilir?
Ogretmen6055, 1 yıl önce
2 1 Şikayet Et
z1rz0p 07 Şubat 2019 09:25
Bu çerçevede ilgilinin torpil durumunun değerlendirilmesi uygun olacaktır :D
0 1 Şikayet Et
Asiiia 06 Şubat 2019 14:58
O zaman ek1 le atamayı desteklemek gerekir. Yıllardır müdürlük yapmış ve bir şekilde sistem dışında kalmış tecrübe ve liyakat sahibi nice müdürler var. Zannımca böyle bir uygulamaya karşı çıkmazsınız. Yoksa ben koltuğumu koruyayımda ne olursa olsun diye mi düşünüyorsunuz
mevcut okul müdürü arkadaşlar bilindiği gibi yönetici görevlendirme takvimi yönetmeliğin yeniden değerlendirilmesi için geri çekilmiştir.bizler yıllarca gece gündüz cumartesi pazar demeden gecenin geç saatlerine kadar okullarımıza emek vermiş ve okullarımızı belli seviyelere kadar taşımış kişiler olarak, bir çırpıda müktesep haklarımızı kaybetmek istemiyorsak. başta sendikalar olmak üzere bütün platformlarda sesimizi duyurmalıyız.bir müdür kolay yetişmiyor,kolayda harcanmamalıdır.eğitim yöneticiliği bilgi ,tecrübe ,karar verme, geleceği planlama, vizyon ,misyon sahibi olmayı gerektiriyor. iki yönetmelik ezberleyen benimde idarecilik hakkım diye bağırıyor. zaten mevcut idarecilerin ezici çoğu sınavla geldi bende dahil ama yöneticilik mevzuat ezberleme ile olmuyor görüyor.türkiye derecesi yapmış arkadaşların çoğu kurumunu batırdı.bu bağlamda başta sendikalar olmak üzere tüm gücünüzü kullanarak bu geri gidişe dur diyelim, yarın çok geç olur eğitimin kaybedeceği bir on yılı daha yok
milese, 1 yıl önce
2 1 Şikayet Et
enceyhan 06 Şubat 2019 11:19
Aynı durum bulunduğum kurumda da var. Fakat kimse yönetmeliğin ne dediğine aldırmıyor
0 5 Şikayet Et
milese 06 Şubat 2019 10:27
mevcut okul müdürü arkadaşlar bilindiği gibi yönetici görevlendirme takvimi yönetmeliğin yeniden değerlendirilmesi için geri çekilmiştir.bizler yıllarca gece gündüz cumartesi pazar demeden gecenin geç saatlerine kadar okullarımıza emek vermiş ve okullarımızı belli seviyelere kadar taşımış kişiler olarak, bir çırpıda müktesep haklarımızı kaybetmek istemiyorsak. başta sendikalar olmak üzere bütün platformlarda sesimizi duyurmalıyız.bir müdür kolay yetişmiyor,kolayda harcanmamalıdır.eğitim yöneticiliği bilgi ,tecrübe ,karar verme, geleceği planlama, vizyon ,misyon sahibi olmayı gerektiriyor. iki yönetmelik ezberleyen benimde idarecilik hakkım diye bağırıyor. zaten mevcut idarecilerin ezici çoğu sınavla geldi bende dahil ama yöneticilik mevzuat ezberleme ile olmuyor görüyor.türkiye derecesi yapmış arkadaşların çoğu kurumunu batırdı.bu bağlamda başta sendikalar olmak üzere tüm gücünüzü kullanarak bu geri gidişe dur diyelim, yarın çok geç olur eğitimin kaybedeceği bir on yılı daha yok
16 1 Şikayet Et
çikolatalısufle 06 Şubat 2019 10:22
Başka ülkede olmaz. Türkiye'de olur.
0 5 Şikayet Et
taipen771 06 Şubat 2019 09:22
Bu kadar şaşıracak ne var ki burası Türkiye
0 6 Şikayet Et