ARCAN-21 14 Şubat 2019 14:01
rabbim yardımcın olsun. Hamamönünden tut, Altınköye kadar yaptıkların yeter. Kurtar bizi bu işbilmezlerin ellerinden.
9 1 Şikayet Et
endmuhh 14 Şubat 2019 12:14
açıkcası üzücü ama oy kararımda çok etkili değil. tanzim satışı yaygınlaştırsın. ele dokunan işler yapsın benim kriterim bu.
adam diyor ki "sokak köpekleri iki yıl önce 7 yaşındaki oğluma saldırdılar". bazıları eksiliyor. bunun nesini eksiliyorsunuz??? adamın başına gelmiş olay. köpek saldırısına uğramayan kaldı mı!
YILMAZ-41, 1 hafta önce
2 1 Şikayet Et
endmuhh 14 Şubat 2019 12:13
benim beklentilerim neler diye düşündüm dün. hani övünüyorlar ya onca proje vs diye. 1. ilçe belediyesi sanırım su fiyatına karışamaz. o yüzden geçtim. 2. ulaşıma da. 3. evcil hayvan sahipleri için cüzi ya da parasız klinik kısırlaştırma bakma hayvan otel hizmeti veren ünite kurulması. 4. yüzme havuzu sayısının arttırılması. 5. yok yani. beklentisi olmayan vatandaşım.
0 1 Şikayet Et
GOK5HAN 13 Şubat 2019 20:20
helal olsun basgan. altindagdaki hal sahiplerinin evlerini yiktin yenilerini teslim etmedin. projeye baslamadan kactin.cinderesiii... halki olarak oyum sana..
1 6 Şikayet Et
Baysevgilicanavar 13 Şubat 2019 16:00
Köpekle uğraşacağına her semtteki durumu kötü olan insanların kapısını çal bir isteğiniz var mı diye sor?
5 11 Şikayet Et
kidirmabeni 13 Şubat 2019 09:47
valla altındağ da hiçbir icratını göremedik sayın başkanın
6 21 Şikayet Et
Mazeret38 12 Şubat 2019 22:00
ornek mah ne oldu hala ayni hani imar hani kentsel donusum
3 14 Şikayet Et
aheng 12 Şubat 2019 21:48
Veysel başkan Altimdagda çok güzel şeyler yaptı Yenimahalle secmezse büyük kayıp olur. böyle bekediyeci zor yetisir
26 8 Şikayet Et
hakankaa82 12 Şubat 2019 10:09
Daha ilkkez bir belediye başkanı çıktı bu işi gelir gelmez halledeceğim dedi sokak köpekleri için projesi olduğunu söyledi helal olsun.Tüm belediye başkanlarından bu adımı bekliyoruz.
7 31 Şikayet Et
Hdeniz9999 11 Şubat 2019 20:16