ayşen coşkuner 01 Mart 2019 09:39
oylarımız tabi ki ,dil din ırk ayırt etmeyen,dinine bağlı halka hizmet hakka hizmet diyen FETHİ YAŞAR'a.
0 5 Şikayet Et
ayşen coşkuner 28 Şubat 2019 15:43
sokak köpekleri sorununu fethi yaşar başkan daha iyi şekilde çözecektir. sorun yenimahalleye has değil ki,sorun tüm türkiye'de olan bir durum.altındağ, mamak ve etimesgut sürekli batıkente ve yenimahalle'ye köpek bırakıyorlar,bunun gören onlarca vatandaş var.edindiğim bilgiye göre büyük barınak yapma yetkisi büyükşehir belediyesine ait.yani fethi başkan veya muhalif herhangi bir belediye " tamam bu belki büyükşehirin yapması gereken bir proje ama biz ilçe belediye olarak kendimiz yaparız " deseler de ,sırf ce-ha-pe'li belediye diye yıkım kararı alırlar. ondan sonra da sanki vatandaş safmış gibi ,bu muhalifler birşey yapmıyor derler. bence yenimahalle'nin yenilenmeye değil ; fethi yaşar ile yi-ne-len-meye ihtiyacı var.oyumuz sağ sol ,dil din ırk ayırt etmeyen,dinine bağlı halka hizmet hakka hizmet diyen
0 5 Şikayet Et
ARCAN-21 14 Şubat 2019 14:01
rabbim yardımcın olsun. Hamamönünden tut, Altınköye kadar yaptıkların yeter. Kurtar bizi bu işbilmezlerin ellerinden.
15 1 Şikayet Et
endmuhh 14 Şubat 2019 12:14
açıkcası üzücü ama oy kararımda çok etkili değil. tanzim satışı yaygınlaştırsın. ele dokunan işler yapsın benim kriterim bu.
adam diyor ki "sokak köpekleri iki yıl önce 7 yaşındaki oğluma saldırdılar". bazıları eksiliyor. bunun nesini eksiliyorsunuz??? adamın başına gelmiş olay. köpek saldırısına uğramayan kaldı mı!
YILMAZ-41, 7 ay önce
5 1 Şikayet Et
endmuhh 14 Şubat 2019 12:13
benim beklentilerim neler diye düşündüm dün. hani övünüyorlar ya onca proje vs diye. 1. ilçe belediyesi sanırım su fiyatına karışamaz. o yüzden geçtim. 2. ulaşıma da. 3. evcil hayvan sahipleri için cüzi ya da parasız klinik kısırlaştırma bakma hayvan otel hizmeti veren ünite kurulması. 4. yüzme havuzu sayısının arttırılması. 5. yok yani. beklentisi olmayan vatandaşım.
1 3 Şikayet Et
GOK5HAN 13 Şubat 2019 20:20
helal olsun basgan. altindagdaki hal sahiplerinin evlerini yiktin yenilerini teslim etmedin. projeye baslamadan kactin.cinderesiii... halki olarak oyum sana..
3 8 Şikayet Et
Baysevgilicanavar 13 Şubat 2019 16:00
Köpekle uğraşacağına her semtteki durumu kötü olan insanların kapısını çal bir isteğiniz var mı diye sor?
5 16 Şikayet Et
kidirmabeni 13 Şubat 2019 09:47
valla altındağ da hiçbir icratını göremedik sayın başkanın
6 26 Şikayet Et