mustafa tsd 11 Şubat 2019 10:43
Yardımcı sağlık çalışanlarına yönelik alımları dört gözle bekliyoruz, yeni açılan ve açılacak olan şehir hastanelerine yönelik alımlar olmayacak mı...
1 3 Şikayet Et
Sbl44 10 Şubat 2019 23:03
Eşimi devlet hizmet yükümlüsü olarak 3 ay önce Doğuya atadılar üniversite personeli olduğum için kurumlararası geçişe başvurdum. Ne olumlu ne olumsuz geri dönüş aldım. Arıyoruz dört bir koldan sağlık bakanlığında telefonlara çıkan yok. Çocuğumla İstanbul'da kaldık. Eşim gitti. 10 tane kurumlararası geçiş kadrosu vermişler. Yüzlerce mağdur var! Nöbet personeliyim. 3.5 yaşındaki Çocuğumu bırakacağım kimsem yok! Bu mağduriyetler ne zaman düzeltilecek. Eskiden 6000 olan kadro 10 kişiye düşünce bu memlekete ne fayda sağladı acaba? İnsanların mağduriyetine kulak asmamak hangi vicdana sığıyor! İnşallah en büyük temennimiz en kısa zamanda sesimizin duyulması ve mağduriyetimiz giderilmesidir... ben sadece eş durumu nedeniyle atanmak istiyorum. Eşimin gelme şansı yok! Eşimi mecburi hizmete gönderen devletimiz bizleri mağdur etmez umarım. Lütfen aynı durumdaki arkadaşlar yorum yapsınlar ki farkındalık oluşabilsin.
0 7 Şikayet Et
cananngndn65 10 Şubat 2019 21:43
Eşim özel sektörde çalışıyor ve atandığım yerde tekrar aynı işi kuramaz kurumu yok acaba bu bizi de etkileyen bir gelişme mi ben üniversite hastanesinde 4bli hemşireyim
4 5 Şikayet Et
Deryaçst 10 Şubat 2019 08:28
İnsanları anlamak zor kendileri ayda 1 kira 1 doğalgaz faturası 1 elektrik 1 su haftada 1 pazar 1 market vs. görüyoruz diye yakınıyordur bizim 2 ayrı şehirde 2 ayrı evimiz var. Her faturamız çift yani.Madem evladın babadan ayrı kalmasına önem vermiyorlar ayrılıktan anlamıyorlar buradan vurayım.
Ya bu yoruma eksi puan veren vicdansızlar kim çok merak ediyorum ya. Ne biçim insansınız utanıyorum sizden
ld0505, 7 ay önce
7 19 Şikayet Et
ld0505 10 Şubat 2019 05:51
Ya bu yoruma eksi puan veren vicdansızlar kim çok merak ediyorum ya. Ne biçim insansınız utanıyorum sizden
4+2 ile atanıp eşi özel sektör çalışanları ne olacak 6 yıl ayrımı kalacak.2 yaşında kızım var yeni atandım bu çocuk 8yaşına kadar baba ile 3-4 ayda bir 10gün görüşerek babanın ne demek olduğunu anlayabilecekmi
Deryaçst, 7 ay önce
3 22 Şikayet Et
çernezyom 10 Şubat 2019 00:45
bakanlığım bir türlü açıklamadığı yardımcı sağlık personeli alımı ne olacak acaba onu da haber yapar mısınız? Sanki sınavın üstünden 8 ay geçmemiş gibi Sanki bakanlık daha önce yardımcı sağlık personeli almamış öyle bi alım hiç yokmuş gibi biz kendi kendimize bekliyormuşuz gibi tuhaf bi hava icinde haber sayfaları kanalları da bakanlık da . Binlerce sağlıkçı cevap bekliyor. Binlerce diyetisyen yüksek mi yüksek puanları ile hak ettikleri alımı hak ettikleri kadroları görmek istiyor.
2 5 Şikayet Et
Deryaçst 09 Şubat 2019 21:13
4+2 ile atanıp eşi özel sektör çalışanları ne olacak 6 yıl ayrımı kalacak.2 yaşında kızım var yeni atandım bu çocuk 8yaşına kadar baba ile 3-4 ayda bir 10gün görüşerek babanın ne demek olduğunu anlayabilecekmi
9 26 Şikayet Et
Jacobo3342 09 Şubat 2019 17:17
sağlıkta 657 kadrolu var, 4b var, 4b 45a (4+2) var, 696 var, 4d var... var oğlu var yani anlayacağınız(!). sağlık çalışanları mağdur. hem özlük haklarındaki eksiklikler hem de tayin kısıtlamaları yüzünden. sağlık personellerinin haykırışını duyun memurlar.net! sizden yardım bekliyoruz..
6 41 Şikayet Et
radyoloji14 09 Şubat 2019 16:35
Hem o yönden bakmak lazım hemde torpili olan adam ihtiyaç dahilinde doğudan batıya çekilebilecek :)
"Personel İhtiyacı Olan İllere, İl dışından İl Grubuna Bakılmaksızın Atama Yapılabilecek Hizmete yeni açılan tesisler ile hizmeti aksatacak ölçüde personel ihtiyacı olan tesislerin personel ihtiyacı öncelikle il içerisinden karşılanacak, İhtiyacın il içerisinde karşılanmaması halinde artık İl Grubuna bakılmaksızın ve atama dönemine bağlı kalmaksızın il dışından atama yapılabilecek." Bu kısım sürgünün yasal tanımı:(((
yorgundemokrat0625, 7 ay önce
5 15 Şikayet Et
ootosum 09 Şubat 2019 16:30
10 yıllık kadrolu memuriyetimi sonlandırıp 4b ye geçiş yapacağım..Bizi bu hale getiren sisteme ve bunun için uğraşmayana oy felan yok ..ailemede söyledim iktidara oy verenin evine gitmeyeceğim....elin ise yaramaz çocuğu torpille kendi memleketine keyfi yerindedir...haram olsun yediğiniz,aldığınız maaşlar...
10 28 Şikayet Et
12