cilicium 10 Şubat 2019 12:31
dürüst olmayana elbette soylencek söz vardır birader:))
Sayın Bahçeli DSP ile ki Rahşan Ecevit " katillerle mi birlikte olacağız" demişti.Devlet Bahçeli'ye o zaman küsmemiştiniz ama bugün hemen hemen ayını tabandan oy alan Tayyip Erdoğan'la birlikte hareket ettiği için küsüyorsunuz.Acıyorum halinize."Eğitimci 58 rumuzlu arkadaş kendi açısından haklı olabilir çünki birebir mağdur olmuştur.Sendikalar üyelerinin haklarını savunmak için vardır.Bir sendika üyesinin hakkını savunmuyor ise ona sendika denmez, olsa olsa kişisel menfaat örgütü denebilir.Benim de bir zamanlar üyesi olduğum Eğitim-Birsen sendikasına üye olanlardan da ihraç olanların olduğunu o sendikanın da üyelerine sahip çıkmadığını duyduğumu hatırlıyorum.
ARABACIMUSA, 5 ay önce
0 3 Şikayet Et
ARABACIMUSA 10 Şubat 2019 12:12
Sayın Bahçeli DSP ile ki Rahşan Ecevit " katillerle mi birlikte olacağız" demişti.Devlet Bahçeli'ye o zaman küsmemiştiniz ama bugün hemen hemen ayını tabandan oy alan Tayyip Erdoğan'la birlikte hareket ettiği için küsüyorsunuz.Acıyorum halinize."Eğitimci 58 rumuzlu arkadaş kendi açısından haklı olabilir çünki birebir mağdur olmuştur.Sendikalar üyelerinin haklarını savunmak için vardır.Bir sendika üyesinin hakkını savunmuyor ise ona sendika denmez, olsa olsa kişisel menfaat örgütü denebilir.Benim de bir zamanlar üyesi olduğum Eğitim-Birsen sendikasına üye olanlardan da ihraç olanların olduğunu o sendikanın da üyelerine sahip çıkmadığını duyduğumu hatırlıyorum.
1 6 Şikayet Et
elzon 10 Şubat 2019 11:36
ilgili şahsa hakkımı helal etmiyorum diye yazdım yorumu yayınlamadılar
1 9 Şikayet Et
elzon 10 Şubat 2019 11:14
Ben sana hakkımı helal etmiyorum Bahçeli bey
1 12 Şikayet Et
resimöğretmeni:( 10 Şubat 2019 10:47
Inşallah yanlış yoldan geç olmadan donersiniz.
2 8 Şikayet Et
nurhan_33 10 Şubat 2019 10:20
Bırak giden gitsin. Meral aplasına. CHP, İP, HDP birlikteliğine evet demişse adamlar zaten işe yaramazlar.
20 2 Şikayet Et
Mazeret38 10 Şubat 2019 08:53
Ben ne yaptim De once
3 25 Şikayet Et
BAHTIKARALI 10 Şubat 2019 07:40
Geçti artık. O kadar kırdın ki insanları bi daha dönüp bakmazlar.
3 31 Şikayet Et
eğitimci58 10 Şubat 2019 03:43
Bende ayrılanlardan birisiyim. 9 yıl kesintisiz Türk Eğitim Sen üyesiydim, sadece banka hesabı bahanesiyle ihraç edildim. Ne bağlı olduğum sendika, ne de parti hakkımı savunmadı. Aksine beni ekmeğimden edenlerin ekmeğine yağ sürdüler. İnsanlar sendikaya neden üye olurlar ki? Suçlu bile olsam sendikamın benim haklarımı savunması gerekirdi. Ve şundan da eminim: Eğitim Bir Senli olsam ihraç olmazdım. Bir ara af çıkartalım diye girişimlerde bulundunuz ve umutlanmıştık fakat o söylemlerde bitti. Gerçi benim gibi hakkında adli işlem yapılmayanları kapsayacak mıydı? Onu da bilmiyorum. Bir daha asla ne akp'ye ne de destekçisi mhp'ye oy vermeyeceğim. Hiçbir şekilde destekte olmayacağım. Çok kötü küstürdünüz!
6 19 Şikayet Et
BERBER CEMAL 10 Şubat 2019 02:15
Reis geçmişi hatalarla dolu olan bir partiyle ittifak kuruyorsunuz. Etme eyleme özüne dön. Türküm doğruyum cümlesinden rahatsız olanlarla ittifak olmaz olamaz. Özüne dön..
6 26 Şikayet Et
12