gnc-cng 11 Şubat 2019 01:32
"...abdulhamitin padişahlığı zamanını anlatır.1881 tunusun fransızlarca işgal edilmesi 1897 giritin yunanlılarca işgali...." araştıracağım yazdıklarınızı. Ancak bize anlatılan hep şuydu: 33 yıl boyunca saltanatı boyunca Abdülhamit Han zamanında toprak kaybı olmadı şeklinde. Eğer siz haklıysanız resmen bizi aldatmışlar. Şayet siz haksızsanız ayıp ettiniz. Daha sonraları bir-çok alim Abdulhamit'ten öldükten sonra özür dilemiş pişman olmuş. Neden buna cevap yazmadınız?
güzel kardeşim genel tarih derslerine bakarsan osmanlı parçalanma dönmei diye tamda abdulhamitin padişahlığı zamanını anlatır.1881 tunusun fransızlarca işgal edilmesi 1897 giritin yunanlılarca işgali.kafalar güzel tabi dondurmacı kadir den mi öğreniyorsunuz tarihi.sen ne diyorsun abdulhamit hiç kaybetmedi hepsini 10 yılda vahdettin kaybetti sonrada istanbulun anahtarı nı ingiliz subayına verip gemiye binip gitti mi
iras, 7 ay önce
0 0 Şikayet Et
iras 10 Şubat 2019 21:33
güzel kardeşim genel tarih derslerine bakarsan osmanlı parçalanma dönmei diye tamda abdulhamitin padişahlığı zamanını anlatır.1881 tunusun fransızlarca işgal edilmesi 1897 giritin yunanlılarca işgali.kafalar güzel tabi dondurmacı kadir den mi öğreniyorsunuz tarihi.sen ne diyorsun abdulhamit hiç kaybetmedi hepsini 10 yılda vahdettin kaybetti sonrada istanbulun anahtarı nı ingiliz subayına verip gemiye binip gitti mi
Ispata gerek var. Tarafsız, Kemalist olmayan, gayr-ı resmi tarihçilerden kaynak gösterebilir misiniz? Daha sonraları bir-çok alim Abdulhamitten öldükten sonra özür dilemiş pişman olmuş. Neden buna cevap yazmadınız?
gnc-cng, 7 ay önce
1 1 Şikayet Et
gnc-cng 10 Şubat 2019 18:42
İnternette her bilgi doğru değil.
Tunus Mısır Girit Sudan Bulgaristan Teselya Bosna-Hersek internete girince bunlar çıkıyor.kupon ada olayıda Kıbrıs tır ingilizlere kiraya vermiş tabi kira sonunda geriye alamamıştır.tarih budur ispata gerek var mı?
iras, 7 ay önce
1 2 Şikayet Et
gnc-cng 10 Şubat 2019 18:41
Ispata gerek var. Tarafsız, Kemalist olmayan, gayr-ı resmi tarihçilerden kaynak gösterebilir misiniz? Daha sonraları bir-çok alim Abdulhamitten öldükten sonra özür dilemiş pişman olmuş. Neden buna cevap yazmadınız?
Tunus Mısır Girit Sudan Bulgaristan Teselya Bosna-Hersek internete girince bunlar çıkıyor.kupon ada olayıda Kıbrıs tır ingilizlere kiraya vermiş tabi kira sonunda geriye alamamıştır.tarih budur ispata gerek var mı?
iras, 7 ay önce
1 2 Şikayet Et
iras 10 Şubat 2019 15:40
Tunus Mısır Girit Sudan Bulgaristan Teselya Bosna-Hersek internete girince bunlar çıkıyor.kupon ada olayıda Kıbrıs tır ingilizlere kiraya vermiş tabi kira sonunda geriye alamamıştır.tarih budur ispata gerek var mı?
Bize de 33 yıl saltanatı boyunca Osmanlıda toprak kaybettirmedi diye anlattılar oysa. Kim doğru? Ispat edebilir misiniz? Kupon olayını ilk defa okudum yorumunuz sayesinde ilk oldu. Doğruluğu ispatlanmış mi? Tamam Mehmet Akif ve çağdaşları bazı alimler Abdulhamit'e muhalif olmuşlar fakat sonra pişman olmuşlar. Buna ne diyeceksiniz?
gnc-cng, 7 ay önce
4 0 Şikayet Et
crazyysf 10 Şubat 2019 15:30
Gözümüzle görmedik öyle yaptı diyen var böyle yaptı diyen var. Devlet büyüğümüzdür. Yalan söyleyenler utansın. Gerçekleri Allah biliyor. Ben Abdulhamit'i suçlayamam. Ben o dönemde yaşamadım. Kitaplarda ne okuduysak hepsi o. Belki de mecliste ortak bir tarih araştırma komisyonu kurulmalı. İktidar ve muhalefet partileri ile birlikte gerekirse 10 yıl sürse bile tarih en baştan araştırılmalı. Her şey meşrulaştırılmalı. Ermeni iddiaları da dahil her şey araştırılsın eğri doğru ne varsa ortaya çıksın. Çünkü artık bu devirde internet var her şey var kimseden hiçbir şey gizlenemez.
0 3 Şikayet Et
efeturkan 10 Şubat 2019 14:52
Olay Abdülhamid zamanındaki monarşi Meşrutiyet kutuplaşması bu kutuplaşma bugüne kadar geldi.
2 0 Şikayet Et
gnc-cng 10 Şubat 2019 14:04
Bize de 33 yıl saltanatı boyunca Osmanlıda toprak kaybettirmedi diye anlattılar oysa. Kim doğru? Ispat edebilir misiniz? Kupon olayını ilk defa okudum yorumunuz sayesinde ilk oldu. Doğruluğu ispatlanmış mi? Tamam Mehmet Akif ve çağdaşları bazı alimler Abdulhamit'e muhalif olmuşlar fakat sonra pişman olmuşlar. Buna ne diyeceksiniz?
1 3 Şikayet Et
efeturkan 10 Şubat 2019 14:00
Abdülhamid zamanındaki en önemli şey meşrutiyetin ilanıdır. Onu da zaten kendisi istememiştir yapmak zorunda kalmıştır. O zaman Ülkede monarşi ve Meşrutiyet yanlıları olarak iki kutup oluştu. Bu kutuplaşma bugüne kadar geldi. Olay bundan ibaret.
2 1 Şikayet Et
serdar barış 10 Şubat 2019 13:47
Hanımefendi iktidara şirin gözükmeye çalışıyor. Bir yerlerde bir koltuk kaparım umuduyla....
9 15 Şikayet Et
12