Shadoww007 11 Şubat 2019 21:32
1996 yılında göreve başladım ve hep resmi üniforma ile karakol ekipler koruma şube vs yerlerde meslek hayatım boyunca hiç ceza almadım olumlu sicilden kademe ve derece aldım. Gece görevden çıktım öğlen telefonum çaldı ilçeden il merkezine tayinin çıktı dediler sebep sebep yok o zamanın il emniyet müdürü şimdinin genel müdürü CELAL UZUNKAYA nın görüş gününe gittim biraz beni dinledi tabi yüzüme bakmadan daha ne kadar çalışacaksın 12 yıl çalışmışsın dedi bende müdürüm 18 yıldır aynı bürüda ve hakkında olur olmaz konulardan soruşturmaları olanlar var öncelik onlara verilmeliydi dediğimde yüzüme bakarak seni il dışına gönderirim diyerek tehdit etti varsa odasında kayıt cihazı baksınlar. Eğer yalanım varsa allahımı inkar edeyim.Sustum odadan çıktım. Kafama taka taka heyet raporuruyla tabiki psikiyatri bölümünden malulen emekli oldum. Genç arkadaşlar iyi okuyun neyin ne olduğunu olumlu sicilin neyer yaradığını bilin. CELAL UZUNKAYA ve yardımcısı İLKER EKŞİ sizlere ne bu dünyada nede ahirette hakkımı helal etmiyorum. Daha fazlasını yazarımda neyse.
0 1 Şikayet Et
muhandis 11 Şubat 2019 10:08
Torpille giren, yine torpille değerlendirilir. Teşkilatın yükü yine hakkıyla giren garibanların omzuna yüklenir.
0 16 Şikayet Et
crazy_dolphin 11 Şubat 2019 10:01
Allaha şükür bütün dertler teker teker çözülüyor.... çorap mevzumuz vardı Sayın büyüklerimiz anında çözüme ulaştırdılar Allah razı olsun(!!!) Hele bu performans hele bu performansssss polisin kanayan yarasıydı yaaaa. bu işe yaramaz hiç bir şey ifade etmeyen sistem içinde yöneticilerin ellerine sağlık. 20 yıllık memuru 3 günlük 25 hafta sonu akademi yolu çiğnemiş egosu tavanda kom. yrd. değerlendirip performans notu veriyor. Bir kere benim başıma koyduğunuz o eleman beni değerlendirebilecek kapasitede bir adam değil bunuda bilin....
2 23 Şikayet Et
gurcell4242 11 Şubat 2019 09:14
Memurlar net polisin mesaisini haber yap. Performans notunun kimseye faydası yok
1 22 Şikayet Et
svkakl 11 Şubat 2019 07:56
Aslında çok güzel bir uygulama ben özel bir ingiliz şirketinde 13 yıl çalıştım kabul edilebilir 3 yıl üst üst te olursa iş hakkı fesih ediliyor başarılı ve üstün başarılıya 5 ve 10 maaş tutarında performans ödeniyor adil ve hakkaniyetli davranılıyor.Bütün memurları kapsamalı ve bu şekilde uygulanmalı
6 1 Şikayet Et
aslanparçalar 10 Şubat 2019 22:15
Tamamen prosedür genelde herkese 5 veriyorlar geçiyorlar
8 13 Şikayet Et
kartall222 10 Şubat 2019 21:50
Ne oluyor yani performans notu yüksek olana istediği yere mi atanıyor. Ne oluyor puan sistemiyle torpili haksızlığı adam kayırmayı rüşveti mi bitirdi Emniyette dönen haksızlık başka kurumda yok.
3 41 Şikayet Et
tr_pomem 10 Şubat 2019 21:13
Emniyet teşkilatının en gereksiz uygulamalarından biri...
2 55 Şikayet Et
erdogan26 10 Şubat 2019 20:41
Eften püften sebeplerle en kolay adam harcayan teskilattan adil performans mı bekliyorsunuz.Sırf yukarıya sevimli gözükmek için milletin ekmegiyle oynayan colugunu cocugunu ac bırakan sıralılar allah hem bu dünyada hem öbür tarafta kahru perisan eylesin.Nokta
5 47 Şikayet Et
neşter61 10 Şubat 2019 19:58
Amir memura memur da amire sicil vermeli. Bence en adil olan bu.
8 93 Şikayet Et
12