Yigido1983 11 Şubat 2019 16:19
dostum, tek tayyip gitsinde ülke batsın diyen chp liye şahit oldum ben sen neyden bahsediyorsun...
Gürsel bey haklı, gürsel beyi dinlemiyorsunuz, özgür özel adayı duyunca şok oluyor, vekil ince adam yenmişte yenmiş diyor, bütün bunalrı söyleyenler chp nin etkili ve yetkili isimleri ama maalesef burda bazı muhalifler anlamıyor, kardeşim biz demiyoruz siizn yetkili adamalrınız diyor, onalrı dinleyin onları, kimse dinlemiyeahhh sonrad niye kaybettik diyeahhh. sevgili muhalif arkadaşlar aynı sebepler aynı sonucu dogurur, 17 yıldır niye kaybediyorsunuz bi sorun kendinize. hadi kolay gele.
Mütekabiliyet, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
uzman denetçi 11 Şubat 2019 12:39
bi'de parti içi demokrasi deniyordu adayların belirlenme sürecinin uzama gerekçesi olarak. ülkemizdeki en büyük sıkıntı iktidara oy vermeyen halka sahip çıkacak muhalefet olmamasıdır.
0 9 Şikayet Et
aob 11 Şubat 2019 12:08
Allah'ım bu Aziz milleti sizin şerrinizden ebeden korusun.
0 14 Şikayet Et
uzman053 11 Şubat 2019 11:17
Güçlü demokrasi güçlü muhalefet ile mümkündür. İcranın başındaki hükümeti alternatifsiz bırakmanın maliyeti,cezası demokrasilerde muhalefeti yönetenlere kesilir.Ama görmekteyiz ki kesilecek olan bu ceza seçmenden önce muahalif partililer birbirlerine kesiyor. Bir anlık şunu düşündüm. ' Varsayalım ki halk alternatife yöneldi. Kendi parti içindeki koltuk savaşlarını yönetmekten bile aciz olan yeni hükümet, devlet kurumlarını liyakatlı idarecilerle mi yönetecek? Şu an birçoğumuzun eleştirdiği husus çözüme mi kavuşacak? '
0 10 Şikayet Et
fenercin 11 Şubat 2019 11:12
yazık bu canlılara bu söyledıklerı dogruysa ve hala o partıde bulunuyrsa ya kısılık sorunu var ya yalan soyluyr yada rantı var
1 13 Şikayet Et
taurus-732 11 Şubat 2019 10:53
Partiyi yönetemeden,ülkeyi yönetmeye nasıl talip oluyorsunuz?
1 28 Şikayet Et
yenican1789 11 Şubat 2019 10:48
Demek ki chp de demokrasi Liyakat yok. AKP yi suçlamasınlar artık!!!
2 29 Şikayet Et
Mütekabiliyet 11 Şubat 2019 10:38
Gürsel bey haklı, gürsel beyi dinlemiyorsunuz, özgür özel adayı duyunca şok oluyor, vekil ince adam yenmişte yenmiş diyor, bütün bunalrı söyleyenler chp nin etkili ve yetkili isimleri ama maalesef burda bazı muhalifler anlamıyor, kardeşim biz demiyoruz siizn yetkili adamalrınız diyor, onalrı dinleyin onları, kimse dinlemiyeahhh sonrad niye kaybettik diyeahhh. sevgili muhalif arkadaşlar aynı sebepler aynı sonucu dogurur, 17 yıldır niye kaybediyorsunuz bi sorun kendinize. hadi kolay gele.
2 19 Şikayet Et