aob 12 Şubat 2019 08:54
ben yanlış yaptım. hırsızları din düşmanlarını millet vatan düşmanlarını bayrak düşmanlarını destekleyenlere, inanmadıkları bir dinin ayeti ile cevap yazdım. bundan dolayı özür dilerim.
Dostum bunlar iman ile din ile alakaları yok. DİN; Akıllarına yalnızca seçim zamanları gelen kullanışlı bir araçtır sadece... Youtube kanalında ateistlerle ilgili videolara bakarsan, altındaki yorumların %90'nın kemalist chpli olduğunu görürsün. Onun için bunlara ayet yazarak yorulma. Bunlara yalnızca yönettikleri belediyeleri göster, nasıl torpil yaptıklarını, nasıl belediyeyi söğüşlediklerini göster yeter.
mehmetcaner27, 2 ay önce
1 4 Şikayet Et
okuryazar3 11 Şubat 2019 23:16
Ülkem insanı ne halde!Partileri ekmek kapısı olarak görenlere sözüm yok da bazıları rızk kapısı zannedip kapanacak korkusuyla kayıtsız şartsız desteklemeye devam ya!Allah (c.c.)kimseleri akıl i-zan eksikliği ile imtihan eylemeye.Tek kelimeyle trajedi...
0 10 Şikayet Et
hgfyyı 11 Şubat 2019 22:44
sene 2019 millet kuyrukta. biz de torunlarımıza anlatırız artık domates, portakal kuyruğuna girdik diye hem de kotalı
2 15 Şikayet Et
vdtmlrsknadm 11 Şubat 2019 19:01
ahahaha, bozacının şahidi şıracı. nasıl da emrindeki memurunu koruyor.sen kimsin de islam adına konuşabiliyorsun be? önce yalan dolanların iftiraların için tövbe istiğfar et,kendini kurtar sonra başkalarına öğüt ver.sonra aynaya bak dini kimler nasıl kullanıpda şu gariban halkı kandırıyor diye.
Dostum bunlar iman ile din ile alakaları yok. DİN; Akıllarına yalnızca seçim zamanları gelen kullanışlı bir araçtır sadece... Youtube kanalında ateistlerle ilgili videolara bakarsan, altındaki yorumların %90'nın kemalist chpli olduğunu görürsün. Onun için bunlara ayet yazarak yorulma. Bunlara yalnızca yönettikleri belediyeleri göster, nasıl torpil yaptıklarını, nasıl belediyeyi söğüşlediklerini göster yeter.
mehmetcaner27, 2 ay önce
3 7 Şikayet Et
mehmetcaner27 11 Şubat 2019 18:38
Dostum bunlar iman ile din ile alakaları yok. DİN; Akıllarına yalnızca seçim zamanları gelen kullanışlı bir araçtır sadece... Youtube kanalında ateistlerle ilgili videolara bakarsan, altındaki yorumların %90'nın kemalist chpli olduğunu görürsün. Onun için bunlara ayet yazarak yorulma. Bunlara yalnızca yönettikleri belediyeleri göster, nasıl torpil yaptıklarını, nasıl belediyeyi söğüşlediklerini göster yeter.
Senin bu ayetten alacağın hiç bir ders yok mu?
aob, 2 ay önce
10 3 Şikayet Et
mehmetcaner27 11 Şubat 2019 18:34
İStediğin sokak ağzını kullanabilirsin önemli değil ergen çocuk. Bak sana daha yakın bir tarih vereyim, 2002'de bu ülke iflas ettiğinde CHPli seçmenin CHP yerine oy verdiği DSP vardı iktidarda, siyasi kanınız aynı zaten. Ayrıca sizin kadar özgürlük gaspçısı başka parti yoktur, yalan söyler yalanın üzerine doğru gibi oturursunuz. 180 bylockçu AK parti vekili hala yalancı kemalin ispatlaması gereken yalanlardan, diğer yalanları bahsetmiyorum. Bütün alçak darbelerin arkasında CHP vardır. İslam deyince kırmızı görmüş boğa gibi saldıran CHP'dir. İslamı seçimden seçime hatırlayan zavallı tiyatrocuların hepsi CHPlidir. Zaten yönettiğiniz belediyeler ortada, yaptıklarınız yapacaklarınızın teminatı. Bu millet size değil iktidar vermek, onun yanından bile geçirmez. Biz sizin millete hakaret etmenize alıştığımız için bu üslubunuz bize yabancı değil. Evet biz çarıklılar, kömürcüler, gericiler sizi çatlata patlata yine yeneceğiz. Siz de seçimden sonra kendi sandık görevlilerinizi hırsızlıkla suçlamaya hazır olun. Çünkü siz de hiç utanma yok...
aktrollerden sorumlu amir sen misin arkadaşım?memnun oldum. ben öbür tipe cevap veriyordum sen çıktın aradan, neyse sana da dersini vereyim. başınız sıkışınca,cevap veremeyince aklınıza 70 yıl önce chp de yaptıydı yeeea, biz yapmadık onlar yaptı,bizden başka herkes suçlu,iktidar bizde sorumluluk chp de dıj güşlerde demek gibi goygoylar senin gibilere mahsustur.şu laflara kendiniz bile inanmıyorsunuz da yutturun bakalım şu millete.herif şu kuyruğa bakıp utanacağına 70 yıl önce de kuyruk vardı diye skılmadan konuşuyor bir de.
vdtmlrsknadm, 2 ay önce
16 1 Şikayet Et
environmentalenginer 11 Şubat 2019 18:33
kuyruklar geri geldiyse batış başladı demektir geçmiş olsun...
1 21 Şikayet Et
aob 11 Şubat 2019 17:08
Senin bu ayetten alacağın hiç bir ders yok mu?
çok güzel,oku da ders al.bak uluhiyyet de sana yol gösteriyor.
vdtmlrsknadm, 2 ay önce
7 2 Şikayet Et
vdtmlrsknadm 11 Şubat 2019 16:58
çok güzel,oku da ders al.bak uluhiyyet de sana yol gösteriyor.
Araf Suresi 179 Ayet: Melen:Andolsun, cehennem için cinlerden ve insanlardan çok sayıda kişi yarattık (hazırladık.) Kalbleri vardır bununla kavrayıp anlamazlar, gözleri vardır bununla görmezler, kulakları vardır bununla işitmezler. Bunlar hayvanlar gibidir, hatta daha aşağılıktırlar. İşte bunlar gafil olanlardır.)
aob, 2 ay önce
7 2 Şikayet Et
aob 11 Şubat 2019 16:47
Araf Suresi 179 Ayet: Melen:Andolsun, cehennem için cinlerden ve insanlardan çok sayıda kişi yarattık (hazırladık.) Kalbleri vardır bununla kavrayıp anlamazlar, gözleri vardır bununla görmezler, kulakları vardır bununla işitmezler. Bunlar hayvanlar gibidir, hatta daha aşağılıktırlar. İşte bunlar gafil olanlardır.)
ecdadın oysa yeğenim,neden böyle olduğun da belli.aktrollük,kendin inanmasan da goygoyları millete yutturma,yalan,dolan,herkesi suçlayıp kendini sütten çıkma akkaşık görme ata mesleğindir,yakışırr.
vdtmlrsknadm, 2 ay önce
16 0 Şikayet Et
12345678910