kerem6428 12 Şubat 2019 16:05
İyi hal indirimi sadece daha önce hiçbir suça karışmamış insanlara uygulanmalı. Türk yargısına güven yerlerde sürünüyor. Nafaka da Türk yargısının kanayan bir yarası. Derhal kaldırılmalı.
0 5 Şikayet Et
ZUHAL HANDAN 12 Şubat 2019 14:45
iki kızını pazarlayan babaya, küçücük savunmasız çocuklara tecavüz edene bile iyi hal indirimi yapılıyor. yani akıl mantık alır gibi değil.
0 8 Şikayet Et
YILMAZ-41 12 Şubat 2019 13:21
bunlar hep akpye eksi puan. seçimde oy düşünce hiç başkalarında kabahat aramasınlar.
0 6 Şikayet Et
hsnsylk 12 Şubat 2019 11:30
Sürekli nafaka kanayan yara dedi halk bu sefer de kadın aldatsa bile erkeğin işi olmasa da nafaka ödeyecek diye yasa çıkartıldı. Ne bekliyorsunuz ki ?
0 9 Şikayet Et
gnc-cng 12 Şubat 2019 11:01
16 yıldır iktidarda olan Adalet ve Kalkınma Partisi yorumlara açık kanunları, yonetmelikleri düzeltmedikçe bu boşluğu, belirsizliği hakimler yorumlarıyla dolduracaktır. Bütün suçu hakim ve savcılarda aramak insafsizliktir. Mesela 2547 sayılı kanunun 53/c maddesi neden düzeltilmez? Kanuna neden "iyi hal indirimi yoktur, yargılama sürecini kasten bozana 1/6 oranında ceza artırılır" hükmü konmaz? Neden ceza infaz kanunda "verilen cezanın 3/3'u yani tamamı fiilen cekilir" maddesi konmaz? Bütün suç yargiclarda mi?
0 9 Şikayet Et
YILMAZ-41 12 Şubat 2019 09:51
bir de, ceza infaz kanunu var. yanış bilmiyorsam, verilen cezanın 3'te 1'i infaz ediliyor. yani 10 yıl ceza aldıysa, 3-3,5 yıl yatıp çıkıyor.
0 7 Şikayet Et
pancarse 12 Şubat 2019 09:00
Kardesim ne avukata hakime atip tutuyorsunuz.Yasaya tek cumle ekleyeceksin"Cinsel istismar konularinda iyi hal indirimi uygulanmaz" diceksin.olay bitecek.konu kapanmistir dagilin
2 17 Şikayet Et
Kenan1989 12 Şubat 2019 08:56
Dünyanın neresine gidersen git birileri biraz daha fazla eşit hiç bir şey eşit olamaz beşeri dünyada. Zenginle Zengin mahkemelik mi ortayı bulurlar. Zenginle fakirmi zengin haklı fakir suçlu. Fakirle fakir mi mahkemelik ikiside suçlu mahkemeyi boş yere oyaladı diye. Ama Türk yargısı tarafsız bağımsız o yüzden Türk yargıç savcılarına güvenim sonsuz hepsi hakkı gözeteceğine inanıyorum.
Türk yargısı nın kanayan okadar çok yarası varki.......Adalet önünde herkes eşit olmalı.....Adalet geç tecelli etmemeli.....Siyasi baskı,emrivakilik kalkmalı.....Adaleti dağıtanlar hür kararlar,yerinde,kararlar verimeli,aynı suça Ağrı'da başka, İzmir'de başka olmamalı...........Bunlar kanayan yaralar değilmi, bir çırpıda sadece aklıma gelen bunlar.......
DİAMONDARAKAWA, 2 yıl önce
3 4 Şikayet Et
eğitimci58 12 Şubat 2019 08:32
Türk yargısının kanayan yarası: devletin kanunlarına göre değil de birilerinin emir ve isteklerine göre kararlar veren hakim ve savcılardır. Devlet Memuru olduğunu unutan bu hukukçular hiçbir yasaya göre suçu olmayan insanlara cezalar yağdırma yarışı içerisine girmişlerdir ve suç işlemektedirler.
0 11 Şikayet Et
yarmokaf 12 Şubat 2019 08:31
yarayı kanatan yargıtay içtihatları.. hakime not verilen bir ülkeyiz. hakimin not aldığı ülkede de yargı bağımsızlığı olmaz. hakim vicdanıyla, yargıtay notu arasına sıkışır kalır. bu tip iyi hal indirimleri uygulanmadığı takdirde de, yargıtay eliyle hakime düşük not verilip, sicili bozulur, 1.sınıfa ayrılmasına mani olunur. yaaani, sorun hakimde değil hakimine not veren sistemde.
2 8 Şikayet Et
12