türkmen03 24 Şubat 2019 02:23
yiyin yiyin, kulaklarınızdan burnunuzdan gelinceye kadar! yetim öksüz tüğ bitmemiş kim varsa hakkını yiyin. ailece soy sülale iyice nufuz edin! hatta o üniversitelerin tapusunu kendi üstlerinize geçirin- sizleri doyurmamız için ne var ne yok yiyin yetmezse cüppeleri giyer sokaklarda eylem yaparsınız zam da alırsınız yeterki hamuduyla götürün. zaten buluşu-bilimi allahın kafir kulları yapıyor değil mi! bizimkiler o hiç doymayan önce gözünü sonra karnını doyuramadık! suç bizde! önce bu işi bi çözelim değil mi yani :)
1 9 Şikayet Et
hunt3rll 23 Şubat 2019 03:42
Yiyin aslanlar yiyin.batan geminin malları bunlar.
1 23 Şikayet Et
polat alem34 22 Şubat 2019 22:20
beü de daha yakın zamanda yapıldı. sınavla atanacak şube müdürü kadrosuna aynen sayıştayın dediği gibi hülle ile atama yapıldı. incelenmesi gerekir.
1 27 Şikayet Et
fener66 22 Şubat 2019 17:46
imanı olmayan insanlar yapar bunu.
1 40 Şikayet Et
Adil65 22 Şubat 2019 15:32
Zalimler için yaşasın cehennem..
2 55 Şikayet Et
esmasultanım 22 Şubat 2019 15:31
bütün kurumlar liyakatsiz yönetici dolu...
1 66 Şikayet Et
JADE 22 Şubat 2019 15:27
Sadece Uludağ Üniversitesi'nde mi böyle? Yıllardır bu hülle atamalar Üniversitelerin çoğunda yapılıyor. Nesnel olsalar neyse diyeceğiz (Liyakat, başarı, hizmet süresi, eğitim birlikte değerlendirilerek). Bu durumu defalarca yazdık sadece buraya yorum olarak değil, CİMER, BİMER v.s. gibi çeşitli merciilere. Bu güne dek değişen bir şey olmadı maalesef. Makam sahibi olmuş kişilerle konuştuğunuzda da, adalet nerede var ki? diye cevap veriyorlar. Kendileri koltuklarını garantilemiş, eşi, çocuğu, akrabasınınkini de garantilemiş elbette. Hangi yöntemle? Elbetteki torpille tabii ki. Bazı insanların cüzdanı kabardıkça, gözleri daha doymaz daha aç oluyorlar. Oysa ölüm herkese şah damarından da yakın, keşke unutmasalar, şu haksız ve adaletsiz atamaları gerçekleştiren amirler, talep edip torpil bulanlar ve torpil olanlar keşke unutmasalar. Sağ gözün sol gözden hesap soracağı mizan gününü unutmasalar.
1 50 Şikayet Et
zico06 22 Şubat 2019 13:59
İyiki cehennem var, bunların kul hakkı ile gideceği yer belli.
1 54 Şikayet Et
gobelek121 22 Şubat 2019 13:40
Diğer kurumlarda da oluyordur kesin. Ancak üniversitelerde bu tip şeyler çok daha fazla oluyor. Bir tek hülle olsa keşke. Adamını bulursan efeleri ile ünlü bir ilin gençlik ve spor müdürlüğünden yolsuzluk ve şike sebebi ile sürülüp , bir üniversitenin fakültesine sekreter olup ödüllendirilebilirsin bile adamını buldunmu . Bizde bir tane var :).
Sadece üniversiteler mi?
gıdıklı, 2 yıl önce
0 32 Şikayet Et
gıdıklı 22 Şubat 2019 13:04
Sadece üniversiteler mi?
0 39 Şikayet Et
1234